eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkKompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220415305

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 500 Lecia 23

1.5.2.) Miejscowość: Malbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcz.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mentor.logintrade.net/zapytania_email,197325,885413fd28997e262cdbf6ad63fba091.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c131bf-e752-4110-8f3a-5fd6bc1f2495

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208054

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PCZ.ZP.08/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 723846 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe.
3.1. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej)
3.2. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty)
3.3. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
3.4. 66516100-1 (Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej)
3.5. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych).
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
4.1. Część I: Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
4.2. Część II: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
4.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia Assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – dokument poufny.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.
7. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w części I – ubezpieczenia mienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego,
w części III – ubezpieczenia komunikacyjne w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

4.5.5.) Wartość części: 206400 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe.
3.1. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej)
3.2. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty)
3.3. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
3.4. 66516100-1 (Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej)
3.5. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych).
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
4.1. Część I: Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
4.2. Część II: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
4.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia Assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – dokument poufny.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.
7. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w części I – ubezpieczenia mienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego,
w części III – ubezpieczenia komunikacyjne w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

4.5.5.) Wartość części: 313000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe ubezpieczenie Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku”.
2. Rodzaj zamówienia: usługa.
3. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień kod CPV: 66510000-8 - usługi ubezpieczeniowe.
3.1. 66516000-0 (usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej)
3.2. 66515000-3 (usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty)
3.3. 66512100-3 (usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków)
3.4. 66516100-1 (Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej)
3.5. 66514110-0 (usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych).
4. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
4.1. Część I: Ubezpieczenie mienia
a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
4.2. Część II: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą,
b) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej w następstwie udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych w związku z wykonywaniem działalności leczniczej,
c) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobie trzeciej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia.
4.3. Część III: Ubezpieczenia komunikacyjne
a) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC ppm.),
b) Ubezpieczenie auto casco (AC),
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
d) Ubezpieczenia Assistance (ASS).
5. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajdują się w Załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia – dokument poufny.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.
7. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt.7) pzp w części I – ubezpieczenia mienia w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego,
w części III – ubezpieczenia komunikacyjne w wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

4.5.5.) Wartość części: 204446 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98634 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163838 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98634 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1070006155

7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98634 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273638,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273638,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260251049

7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273638,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230425 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230425 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230425 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POWSZECHNY ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260251049

7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230425 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.