eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Somianka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Somianka-Parcele 16B

1.5.2.) Miejscowość: Somianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-203

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297418790

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@somianka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85892f3c-17d0-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026840/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie gminy Somianka w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą odbywa się
przy użyciu komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy działającej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania określone w treści SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określony w rozdziale XXV SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określony w rozdziale XXV SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Kz.272.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi przewozowe polegające na bezpiecznym i punktualnym dowozie autobusami uczniów z miejsca zamieszkania do szkół na terenie Gminy Somianka i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki nad dziećmi w roku szkolnym 2022/2023.
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia opiekuna do sprawowania opieki nad dziećmi w trakcie dowozu do placówek oświatowych i z powrotem oraz zagwarantowania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (1 opiekun na 1 autokar). Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Opiekun autobusu szkolnego ponosi odpowiedzialność za uczniów dowożonych od chwili wejścia uczniów do autobusu do chwili wejścia do szkoły oraz od chwili odebrania ich ze szkoły do chwili opuszczenia przez uczniów autobusu na przystanku w swojej miejscowości.
Wykonawca winien zatrudnić kierowców, do ww. przedmiotu zamówienia o odpowiednich uprawnieniach, kwalifikacjach zawodowych oraz z aktualnymi badaniami lekarskimi, wymaganymi przepisami prawa. Kierowca powinien prowadzić pojazd w sposób łagodny.
Wykonanie usługi musi odbywać się zgodnie z przepisami dotyczącymi ruchu drogowego i bezpieczeństwa w czasie podróży. Usługa winna być wykonana pojazdami spełniającymi warunki do przewozu dzieci. Wymogiem jest by realizowane kursy przywozu i odwozu do szkół odbywały się autobusami dostosowanymi do liczby uczniów na poszczególnych trasach. Wykonawca nie może przewozić większej liczby dzieci i towarzyszących im opiekunów niż liczba miejsc siedzących w używanych do przewozu środkach transportu. Wykonawca do dowozu uczniów do szkół ma wykorzystać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich i odpowiednio oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, ubezpieczone oraz spełniające wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transportu zastępczego, przystosowanego do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym, spełniając wymagania określone w SWZ w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowy kursu i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych dzieci. Koszt świadczenia usługi transportu zastępczego Wykonawca poniesie we własnym zakresie.
Zamawiający ma prawo kontroli pojazdów oraz wszystkich spraw związanych z usługą.
Dowóz i odwóz odbywał będzie się do niżej wymienionych szkół:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Somiance, Somianka 24B, 07-203 Somianka;
2) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. gen. bryg. pil. Stanisława Skalskiego w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17, 07-206 Somianka;
3) Szkoła Podstawowa im. Św. Stanisława Kostki w Jackowie Górnym, Jackowo Górne 12, 07 – 203 Somianka;
4) Szkoła Podstawowa w Ulasku, Ulasek 28A, 07 – 203 Somianka
załącznik nr 8 do SWZ.
Dowóz do szkół odbywać się będzie rano w godzinach zapewniających swobodne przybycie wszystkich uczniów na lekcje na godzinę 8:00 lub 9:00, odwóz odbywał się będzie po godzinach nauki. Dowóz i odwóz dzieci do szkół musi odbywać się przez wszystkie wymienione w załączniku nr 8 do SWZ miejscowości, poprzez przejazd przez te miejscowości, bądź dojazd do tych miejscowości. Wykonawca przed rozpoczęciem usługi zobowiązany będzie do uzgodnienia z Dyrektorami poszczególnych szkół oraz z Zamawiającym rozkładu jazdy na poszczególnych trasach wraz z uzgodnieniem przystanków w poszczególnych miejscowościach. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godziny odwozu i dowozu uczniów oraz zamiany przebiegu trasy i przystanków. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę z minimum dwudniowym wyprzedzeniem. Zmiany rozkładu jazdy nie będą wpływały na wynagrodzenie Wykonawcy.
Realizacja przewozów w dniach nauki szkolnej zgodnie z harmonogramem dowozu i odwozu uczniów do szkół, natomiast w dniach innych niż dni nauki szkolnej – rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego – według rozkładu okazjonalnego, uzgodnionego z Zamawiającym oraz Dyrekcją poszczególnych szkół.
Wykonawca musi dysponować odpowiednią ilością pojazdów do przewiezienia ilości dzieci na trasach wskazanych w załączniku nr 8 do SWZ.
Wykonawca przedstawi ceny biletów miesięcznych w poszczególnych zakresach:
- do 5 kilometrów
- od 5 kilometrów do 10 kilometrów
- powyżej 10 kilometrów
Orientacyjna ilość uczniów i odległości do poszczególnych szkół w roku szkolnym 2022/2023:
- do 5 kilometrów -116 dzieci
- od 5 do 10 kilometrów - 73 dzieci
- powyżej 10 kilometrów - 102 dzieci
Rozliczenie za wykonaną usługę odbywać się będzie w okresach jednomiesięcznych. Zapłata zostanie uregulowana przelewem na konto wykonawcy wskazane wraz z listą uczniów upoważnionych do przewozu w danym miesiącu podpisaną przez Dyrektora danej placówki.
Zamawiający przewiduje możliwość uruchomienia przez przewoźnika linii regularnej na terenie Gminy Somianka.
Ilość uczniów może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu w danym miesiącu. W związku ze zwiększeniem ilości uczniów wartość zakupu biletów miesięcznych w danym roku nie może przekroczyć 20% wartości ogólnej zamówienia w danym roku szkolnym. Zapotrzebowanie na bilety miesięczne przekazywane będzie z wyprzedzeniem miesięcznym przez dyrektora szkoły.
Wykonawca składając ofertę zobowiązany będzie do dokonywania przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie. W przypadku braku możliwości dokonania przewozu autobusami przedstawionymi w ofercie Wykonawca będzie mógł Wystąpić do Zamawiającego o dokonanie zamiany, przedstawiając autobus z tego samego rocznika lub młodszy o parametrach takich samych lub lepszych.
Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo, bezawaryjność i punktualność w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem i obsługą pojazdu np. wynagrodzenia kierowcy, wynagrodzenia opiekuna, zakupu paliwa, utrzymania czystości, ubezpieczenia OC i NNW, przeglądów technicznych, napraw i innych niezbędnych kosztów eksploatacyjnych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków transportu dzieci i ich opiekuna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty według następujących kryteriów:
1) K1 – cena – 60 %
2) K2 – termin płatności – 40 %
• liczba punktów w kryterium – cena 60 % zostanie obliczona wg wzoru

cena oferty najniżej skalkulowanej spośród ofert nieodrzuconych
liczba punktów badanej oferty = x 60
cena oferty badanej
• liczba punktów w kryterium – termin płatności, będzie przyznana w następujący sposób:
- 7 dni – 0 pkt
- 14 dni – 15 pkt
- 21 dni – 25 pkt
- 30 dni – 40 pkt

Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów tj. 40 (przy uwzględnieni wagi wynoszącej 40%) Wykonawcy, który zaoferuje najdłuższy 30 dniowy termin płatności faktur.
Łączna ilość punktów otrzymanych przez Wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach – maksymalnie 100 punktów.

3. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda żadnego terminu płatności w Formularzu oferty, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca wybiera termin 7 dni, a w kryterium otrzyma 0 pkt.
4. O wyborze oferty zadecyduje liczba punktów przyznanych ofercie w zakresie 0 - 100 pkt wygra oferta, która otrzyma najwięcej punktów w zbiorze ofert badanych.
5. Końcowa ocena oferty to suma punktów uzyskanych za poszczególne kryteria wg wzoru:
Lp = K1 + K2
gdzie:
Lp – liczba punktów uzyskanych przez ofertę,
K1 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
K2 – liczba punktów uzyskanych w kryterium „termin płatności”.
6. Najkorzystniejsza oferta to oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).
7. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy wyjaśnień treści złożonej oferty.
8. W przypadku złożenia ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w określonym w wezwaniu terminie. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż przedstawione w złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje aktualną licencją na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem lub zezwoleniem na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, czyli wykonywaniem krajowego przewozu osób udzielonej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022r. poz. 188 z późn. zm.) obowiązującą przez cały okres realizowania zamówienia.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca winien się znajdować w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych zero groszy). Wykonawca musi przedstawić odpowiedni dokument potwierdzający fakt ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie dokumentów.
W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania, tj. zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej
a) wykazu usług
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował minimum 1 usługę polegającą na dowozie uczniów do szkół o wartości minimum 100 000,00 zł brutto z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić przynajmniej jeden z Wykonawców składających wspólną ofertę.
b) wykaz środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca udokumentuje na podstawie złożonych dokumentów, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie wykonywania zamówienia:
- 1 autobusem posiadającym min. 60 miejsc siedzących (80 miejsc ogółem),
- 2 autobusami wyprodukowanymi posiadającym min. 56 miejsc siedzących każdy (80 miejsc ogółem),
-1 autobusem wyprodukowanym posiadającym min. 50 miejsc siedzących.
Zamawiający dopuszcza zmianę pojazdów w zakresie liczby miejsc na większe, niż ujęte w SWZ w zależności od potrzeb.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten mogą spełniać łącznie.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia – nie spełnia, a także na podstawie dostarczonych na późniejsze wezwanie dokumentów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- brak podstaw wykluczenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz.275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
c) Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:
- spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzielności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzających ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 4 do SWZ;
Jeżeli Wykonawca składa inny dokument, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji.
2) wykaz środków transportowych niezbędnych do wykonania zamówienia jakim dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca – załącznik nr 5 do SWZ;
3) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 6 do SWZ;
4) aktualną licencje/zezwolenie potwierdzającą uprawnienia do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego;
5) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance: numer 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr Kz.272.12.2022”,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/somianka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.