Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270239/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż systemu „Laboratorium wizji komputerowej oraz wirtualnej rzeczywistości”. Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/175/AL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.administracja.polsl.pl/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż systemu „Laboratorium wizji komputerowej oraz wirtualnej rzeczywistości”. Oznaczenie sprawy: IA1/D/21/175/AL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09f5f061-46cf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297716
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000229/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.76 Dostawa montaż i instalacja systemu "Laboratorium wizji komputerowej oraz wirtualnej rzeczywistości" ( Gr. A141, A142, A084)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Śląskie Centrum Inżynierskiego Wspomagania Medycyny i Sportu – „Assist Med Sport Silesia”” nr UDA-RPSL-01.01.00-24-05H1/17-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa I „Nowoczesna Gospodarka” Działanie 1.1 „Kluczowa dla regionu infrastruktura badawcza”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270239/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1/D/21/175/AL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182113,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 – Mobilne stanowisko wsparcia diagnostyki i terapii w oparciu o kontrolery ruchu1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stanowiska składającego się z 5 zestawów: laptopa wraz z systemem operacyjnym, oprogramowaniem do przeglądania i przygotowywania dokumentów oraz oprogramowaniem silnika graficznego, zestawem bezprzewodowych myszy i klawiatury, okularów HMD, kombinezonu IMU, dysku zewnętrznego, kontrolera ruchu opartego o mapę głębokości.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 160162,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 – Stanowisko do wsparcia rehabilitacji dłoni1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę stanowiska składającego się z: laptopa wraz z systemem, oprogramowaniem do przeglądania i przygotowywania dokumentów oraz oprogramowaniem silnika graficznego, zestawem bezprzewodowych myszy i klawiatury, monitora, okularów HMD, systemu śledzenia dłoni i palców, rękawicy haptycznej, oraz dwóch dysków zewnętrznych.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 15.12.2021 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 21951,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 3), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na mocy art. 255 pkt 3), ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach.
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109- dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj (2)
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Gliwicach w 2026r.
- Zakup wyposażenia i sprzętu do pracowni: geodezja
- Dostawa wyposażenia meblowego oraz wózków dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup analizatora immunochemicznego do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej OLK w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby pracowni zawodowych Mechanik pojazdów samochodowych oraz Kierowca mechanik.
- "Zakup i dostawa sprzętu IT dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej z podziałem na 2 zadania"
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do nowych pomieszczeń Żłobka Gminnego w Piekoszowie"
- Sprzęt komputerowy - komputer przenośny typu laptop - 3 szt.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





