eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WijewoZwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA WIJEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050706

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PARKOWA 1

1.5.2.) Miejscowość: Wijewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-150

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: (65) 549 40 85

1.5.8.) Numer faksu: (65) 549 47 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wijewo@wijewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wijewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wijewo/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ee8b949-cf75-483b-9424-0718d09b8dd1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042002/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) Działanie 2.2. „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00192334

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

Część I przedmiotu zamówienia:
Ad. 1 . W ramach przedmiotu zamówienia pn. .: „Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem oraz audyt SZBI i zgodności KRI” przewiduje się:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu, wdrożeniu i aktualizacji dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem oraz audyt SZBI i zgodności KRI w Urzędzie Gminy Wijewo w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” w zakresie zgodnym z regulaminem naboru Konkursu Grantowego dostępnym na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/cyberbezpieczny-samorzad oraz określonym w niniejszym szacowaniu wartości zamówienia.

Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wijewo, powiat leszczyński, województwo wielkopolskie.
Wykonanie usługi obejmuje następujące etapy:

1) Aktualizacja, a w przypadku braku poszczególnych dokumentów opracowanie pełnej dokumentacji tworzącej SZBI i niezbędnych procedur zgodnie z wymaganiami KRI/ISO27001 dla Urzędu Gminy Wijewo, wdrożenie i przegląd SZBI
2) Audyt KRI, ksc i testy podatności w 2025 r. w Urzędzie Gminy Wijewo
3) Przegląd SZBI w roku 2025 dla Urzędu Gminy Wijewo
4) Końcowy audyt zgodności przeprowadzany przez uprawnionego (certyfikowanego) audytora wiodącego ISO27001 lub równoważne w Urzędzie Gminy Wijewo

Warunkiem przeprowadzenia audytu jest dokonanie wizji lokalnej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Forma zdalna nie jest dopuszczalna.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
72800000-8 – Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla części nr I- załącznik nr 8 do SWZ, dla części nr II – załącznik nr 9 do SWZ, dla części nr III – załącznik nr 10 do SWZ, dla części nr IV – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów

4.5.5.) Wartość części: 36024,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

Część II przedmiotu zamówienia:
Ad. 2. W ramach przedmiotu zamówienia pn. .: „Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa podstawowe oraz specjalistyczne” przewiduje się:
Szkolenie dla pracowników i kierownictwa z SZBI oraz podstaw ISO 27001:
Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników i kierownictwa Urzędu Gminy Wijewo
z SZBI oraz podstaw ISO 27001 lub równoważne – szkolenie stacjonarne dla ok. 23-25 osób,
w podziałach: szkolenie podstawowe na min. 2 grupy, rozłożone na 2 dni robocze (jedna grupa = jeden dzień szkolenia), czas trwania co najmniej ok. min. 5 godzin/każda grupa. Ponadto jedno szkolenie dla kadry zarządzającej ok. 7 osób, szkolenie w przedmiocie zaawanasowanych zagadnień bezpieczeństwa informatycznego takich jak np. zarządzanie bezpieczeństwem informatycznym, testowanie penetracyjne, reagowania incydenty bezpieczeństwa informatycznego - czas trwania co najmniej ok. min. 5 godzin zegarowych. Szkolenia stacjonarne, miejsce szkolenia sala posiedzeń w Urzędzie Gminy Wijewo (Wijewo, ul. Parkowa 1). Szkolenie zorganizowane w przedziale godzinowym 8.00 – 14.00, od poniedziałku do piątku.
Przygotowane przez Wykonawcę materiały szkoleniowe oraz certyfikaty muszą zostać oznaczone informacją o finansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), zgodnie z Regulaminem Konkursu
Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. (zasady zostały określone w dokumencie pn. „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2021-2027 w zakresie informacji i promocji” zamieszczonego na stronie internetowej www.funduszeeuropejskie.gov.pl ).
W ramach organizacji szkolenia Wykonawca zapewni właściwe działania promocyjne i informacyjne dotyczące szkoleń, w tym oznakowanie w odpowiedni sposób materiałów szkoleniowych przekazanych uczestnikom (zasady zostały określone w dokumencie pn. „Podręcznik wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2021-2027 w zakresie informacji i promocji” zamieszczonego na stronie internetowej www.funduszeeuropejskie.gov.pl ).
We wszystkich częściach zamówienia muszą zostać zachowane zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępność dla osób z niepełnosprawnościami oraz równości kobiet i mężczyzn W sytuacji, kiedy szkolenia będą prowadzone w formie stacjonarnej wykonawca będzie musiał zapewnić materiał szkoleniowy z większym rozmiarem czcionki (w zależności od potrzeb uczestników szkolenia). W ramach grup szkoleniowych przewidziana jest równa dostępność dla kobiet i mężczyzn oraz osób niepełnosprawnych. Opracowane dokumentacje będą musiały być dostarczone w formie papierowej i elektronicznej z możliwością powiększania treści.
Podczas szkolenia Zamawiający będzie przeprowadzał dokumentację fotograficzną w celach promocyjnych. Wykonawca zawierając umowę z Zamawiającym wyraża zgodę na ich publikowanie na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Zamawiającego, jak również na ich przetwarzanie w ramach dokumentacji organizacji szkoleń w ramach projektu.
Program szkolenia przygotowuje Wykonawca, program ma być dostosowany do tematyki szkolenia oraz przygotowany pod kątem uczestników szkolenia tj. pracownicy Urzędu Gminy Wijewo.
Program szkolenia musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
Szkolenie zakończone uzyskaniem zaświadczenia o udziale w szkoleniu dla każdego pracownika/kierownika uczestniczącego w szkoleniu.
Szkolenie musi posiadać wysoką jakość merytoryczną przygotowanego scenariusza. Scenariusz szkolenia musi zostać opracowany we współpracy z ekspertem bezpieczeństwa IT posiadającym certyfikat Lead Auditor 27001.

Wymogi dotyczące oferenta:

• Oferent powinien dysponować minimum jednym trenerem posiadającymi ważny certyfikat CISSP zatrudnionym w oparciu o umowę o pracę lub inny stosunek zobowiązaniowy
Data graniczna wykonania szkoleń – 31 grudnia 2025 roku.
Termin realizacji : – uruchomienia usługi : 14 dni od daty zawarcia umowy ;
– zakończenie szkoleń :do dnia 31 grudnia 2025 r.
Zamawiający przewiduje przedłużenie terminu realizacji danej części zamówienia, w wyniku przedstawienia przez Wykonawcę w formie pisemnej wniosku o przedłużenie terminu realizacji danej części zamówienia. Wniosek należy złożyć nie później niż 1 miesiąc przed planowanym zakończeniem realizacji umowy. Zamawiający może udzielić Wykonawcy zgody na przedłużenie realizacji zamówienia, jednak ostatecznym terminem realizacji zamówienia jest dzień 28 luty 2026 r.
Zamawiający nie ponosi kosztów dojazdu, zakwaterowania oraz wyżywienia wykonawcy, a także dodatkowych kosztów związanych z przygotowaniem materiałów szkoleniowych i promocyjnych.
Obowiązkiem Zamawiającego będzie zapewnienie:
1. Nieodpłatne udostępnienie lokalu (sali szkoleniowej dla wymaganej liczby uczestników) z dostępem do Internetu oraz energii elektrycznej.
2. Rekrutacji osób biorących udział w szkoleniach oraz ustalenie składu grup – w przypadku nieobecności uczestnika na zajęciach prowadzonych w ramach jego grupy szkoleniowej, uczestnik może dołączyć do innej grupy.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

80533100-0 usługi szkolenia komputerowego
80510000-2 - usługi szkolenia specjalistycznego
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla części nr I- załącznik nr 8 do SWZ, dla części nr II – załącznik nr 9 do SWZ, dla części nr III – załącznik nr 10 do SWZ, dla części nr IV – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

Część III: „Zakup, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowań z zakresu cyberbezpieczeństwa” – zakup sprzętu IT

ZESTAWIENIE:
1. Serwer
2. UPS do serwera
3. UPS-y do komputerów
4. Switch zarządzany
5. Oprogramowanie do zarządzania i inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania.

Szczegółowe wymagania dla wszystkich części zamówienia zostały określone w SWZ.

WAŻNE:
Serwer oraz inne sprzęty będące przedmiotem tego postępowania muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku, nigdy nie używane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń tzw. „refurbished” Musi pochodzić z legalnej dystrybucji i posiadać niezbędne certyfikaty (o ile dotyczy) do używania na terenie Polski zgodnie z przepisami prawa.

Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonego sprzętu i oprogramowania u Producenta w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualną dokumentacją Konkursu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".

Inne informacje:
Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji szacowania znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodne lub źródło albo wskazany szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie zamówienia w zgodzie z treścią szacowania oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, na wykonawcy ciąży obowiązek każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały, dostawy i technologia zamiennie spełniają (nie są gorsze) warunki / parametry techniczne i użytkowe zawarte w dokumentacji postępowania. Obowiązek udowodnienia równoważności powiązań technicznych i użytkowych leży wyłącznie po stronie Wykonawcy.


UWAGA!!!!

Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, ubezpieczenia na czas transportu, instalacji i ponownego uruchomienia ponosi Wykonawca.

Serwis gwarancyjny możliwy będzie do świadczenia u Zamawiającego z możliwością naprawy u Wykonawcy w sytuacjach, kiedy naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa.

Kody CPV

30237280-5 Akcesoria zasilające

32420000-3 Urządzenia sieciowe

32424000-1 Infrastruktura sieciowa

48170000-0 Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność

48443000-5 Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

48620000-0 Systemy operacyjne

48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

48820000-2 Serwery

Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla części nr I- załącznik nr 8 do SWZ, dla części nr II – załącznik nr 9 do SWZ, dla części nr III – załącznik nr 10 do SWZ, dla części nr IV – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237280-5 - Akcesoria zasilające

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

48443000-5 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości

48170000-0 - Pakiety oprogramowania zapewniające zgodność

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.5.5.) Wartość części: 179764,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia realizowany jest pod nazwą pn.: „Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo” został podzielony na cztery części:

Część IV: „Zakup, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowań z zakresu cyberbezpieczeństwa” – zakup agregatu prądotwórczego

ZESTAWIENIE:
1. Agregat prądotwórczy do serwera

WAŻNE:

Serwer oraz inne sprzęty będące przedmiotem tego postępowania muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2024 roku, nigdy nie używane, nieregenerowane, kompletne, dostarczone w opakowaniu oryginalnym (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Sprzęt musi być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucyjnego. Nie dopuszcza się zastosowania urządzeń tzw. „refurbished” Musi pochodzić z legalnej dystrybucji i posiadać niezbędne certyfikaty (o ile dotyczy) do używania na terenie Polski zgodnie z przepisami prawa.

Oprogramowanie musi być nowe, nieużywane, nieaktywowane wcześniej na innym urządzeniu, dostarczone w najnowszej stabilnej wersji pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta oprogramowania nieobciążone prawami na rzecz osób trzecich. Dostarczone oprogramowanie i wszelkie jego nośniki (o ile występują) musi być wolne od wad fizycznych i prawnych.

Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia weryfikacji oryginalności dostarczonego sprzętu i oprogramowania u Producenta w przypadku wystąpienia wątpliwości co do jego legalności

Inne informacje:
Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji szacowania znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodne lub źródło albo wskazany szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie zamówienia w zgodzie z treścią szacowania oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji, na wykonawcy ciąży obowiązek każdorazowego przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów, stwierdzających, że proponowane materiały, dostawy i technologia zamiennie spełniają (nie są gorsze) warunki / parametry techniczne i użytkowe zawarte w dokumentacji postępowania. Obowiązek udowodnienia równoważności powiązań technicznych i użytkowych leży wyłącznie po stronie Wykonawcy.

Dostawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie do uruchomienia dostarczonego sprzętu i przeprowadzenia jego skuteczności działania. Wymagane przeszkolenie pracowników z obsługi instalowanych urządzeń.

UWAGA!!!!

Wszelkie koszty naprawy, w tym koszt transportu, ubezpieczenia na czas transportu, instalacji i ponownego uruchomienia ponosi Wykonawca.
Serwis gwarancyjny możliwy będzie do świadczenia u Zamawiającego z możliwością naprawy u Wykonawcy w sytuacjach, kiedy naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa.

Kody CPV

31120000-3 Generatory

Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla części nr I- załącznik nr 8 do SWZ, dla części nr II – załącznik nr 9 do SWZ, dla części nr III – załącznik nr 10 do SWZ, dla części nr IV – załącznik nr 11 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.5.5.) Wartość części: 15867,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20500,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63345,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20500,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iTrust sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712208

7.3.3) Ulica: Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-689

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20500,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7143,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7143,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iTrust sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010712208

7.3.3) Ulica: Poznańska 37

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-689

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7143,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173457,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188733,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173457,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990022713

7.3.3) Ulica: Podwale 75

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-449

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173457,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:

1) Zgodnie z art. 260 ust. 1 ww. ustawy o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2) Zgodnie z art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1 na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3) Zgodnie z art. 255 pkt.1 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.