eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupach od nr I do nr VI.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupach od nr I do nr VI.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych w grupach od nr I do nr VI.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-544112dd-1485-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych w grupach od nr I do nr VI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zawarto w pkt VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.80.2022.MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część I – Ceglanka z dopływem.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część II – Skórzynka.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część III – Wierzbak z rowami WA-10-1 i WA-10-2, Zbiornik ret. nr 2,
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część IV – Strumień Strzeszyński, Rurociąg Strzeszyński, Golęcinka, Rów Złotnicki, Darzynka, Staw Sołacki nr 1.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część V – Krzyżanka z rowem nr 9, Szklarka.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów, cieków i zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych – rowy cieki i zbiorniki wodne w grupach od nr I do nr VI w ramach zadania „Gospodarka wodna i ochrona wód”: Część VI – Starynka z dopływem, Rów Bystry.
2) Szczegółowy opis zakresu i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają:
a) Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ,
b) Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SWZ,
c) Opisy techniczne i mapy cieków, stanowiące załączniki nr 10 do SWZ,
d) STWiOR, stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ,
e) Polityka Systemu Zarządzania, stanowiąca załącznik nr 12 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykonał roboty będące Przedmiotem Zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki inżynierskiej, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
4) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 108 ust. 1 ustawy,
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
UWAGA!
W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt V. 1. 1) b) SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość samodzielnego badania ogólnodostępnych rejestrów, w tym Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, Krajowego Rejestru Sądowego oraz Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający będzie żądał innych koniecznych dokumentów i oświadczeń, w szczególności poświadczonego przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wyciągu z księgi udziałów (art. 188 Kodeksu Spółek Handlowych) lub rejestru akcji (art. 328(1) Kodeksu Spółek Handlowych).
W przypadku Wykonawcy zagranicznego, w razie potrzeby, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wraz z tłumaczeniem na język polski.
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wykonał należycie minimum dwie roboty budowlane polegające na konserwacji i/lub modernizacji rowów, lub/i cieków lub/i zbiorników wodnych o wartości brutto nie mniejszej niż:
- dla części I: 30 000,00 zł każda,
- dla części II, III, IV, V i VI: 50 000,00 zł każda.
Uwaga: Wykonawca może powoływać się na te same roboty w więcej niż jednej części zamówienia, przy spełnieniu minimalnych wymogów wskazanych dla danej części;
b) dysponuje lub będzie dysponował:
- co najmniej jedną osobą przewidzianą do realizacji zamówienia danej części, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej lub odpowiadające im ważne równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa (m.in. w specjalności melioracji wodnych lub inżynierii wodnej). W przypadku złożenia oferty na więcej niż dwie części, Wykonawca może posłużyć się dwiema tymi samymi osobami w każdej części.
Uwaga: Jeżeli oferta danego Wykonawcy zostanie najwyżej oceniona w więcej niż dwóch częściach zamówienia, warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwiema osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia posiadającymi ww. uprawnienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie - załącznik nr 6 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:
1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Kosztorys ofertowy Wykonawcy (odpowiedni do danej części);
3) Dokumenty, o których mowa w pkt III. 2. 2) SWZ, jeśli dotyczy;
Inne dokumenty składane wraz z ofertą:
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2a do SWZ;
5) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu
i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2b do SWZ,
jeśli dotyczy;
6) Oświadczenia Podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 3 do SWZ,
jeśli dotyczy;
7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
– Załącznik nr 4 do SWZ, jeśli dotyczy;
8) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa – Załącznik nr 5 do SWZ, jeśli dotyczy;
9) Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI 1. SWZ, stanowiące załącznik nr 2a do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
1) ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo,
2) składają oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy - załącznik nr 4 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, zgodnie z § 18 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.