eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanisławiu Dolnym oraz Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym z podziałem na 4 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanisławiu Dolnym oraz Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym z podziałem na 4 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kalwaria Zebrzydowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 7

1.5.2.) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kalwaria-zebrzydowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanisławiu Dolnym oraz Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym z podziałem na 4 zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5dbe511-16fa-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296450

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016835/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanisławiu Dolnym oraz Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym z podziałem na 4 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Anna Chorąży, Stanisław Kosek tel. 33 8766005,
Ksenia Podlaszewska tel. 33 8766204 email zp@kalwaria-zebrzydowska.pl
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.
Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w
szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający przekazuje ID postępowania z miniPortalu jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać
również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki
Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej
z siedzibą w Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, adres e-mail: sekretariat@kalwariazebrzydowska.
pl, tel. 33 8766 218;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod
adresem e-mail: ochronadanych@kalwaria-zebrzydowska.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
nr ZP.271.17.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora
niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania
nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo
sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO
przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla
przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanislawiu Dolnym m.in. w zakresie:
- docieplenie ścian i poddasza,
- montaż stolarki,
- roboty budowlane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45410000-4 - Tynkowanie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która
uzyskała największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym
m.in. w zakresie:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie murów oporowych i schodów, pochylni,
- wykonanie drenażu, instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej
- utwardzenie terenu,
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie ogrodzenia,
- wyposażenie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45232452-5 - Roboty odwadniające

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyskała największą
ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Stanisławiu Dolnym w pełnym zakresie
pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania, obejmującym m. in.:
- docieplenie ścian i poddasza,
- montaż stolarki,
- roboty budowlane.
W specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyskała największą
ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Stanisławiu Dolnym
w pełnym zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania,
obejmującym m. in.:
- roboty rozbiórkowe,
- wykonanie murów oporowych i schodów, pochylni,
- wykonanie drenażu, instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej, elektrycznej, teletechnicznej
- utwardzenie terenu,
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej,
- wykonanie ogrodzenia,
- wyposażenie.
W specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyskała największą
ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria. Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością
przyznanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na wezwanie zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zadanie nr 1:
1) posiadanie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na budowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie, remoncie,
termomodernizacji obiektów kubaturowych o wartości robót minimum 400 000,00 złotych
brutto każda robota oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane
zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi mieć do
dyspozycji osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
dysponował osobami na stanowiska:
- kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zadanie nr 2:
1) posiadanie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie roboty
budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektów
sportowych (boisk, bieżni, placów zabaw itp.) o nawierzchni syntetycznej o wartości robót
minimum 800.000,00 złotych brutto każda robota oraz załączy dokument potwierdzający,
że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone.
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna
warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie
dysponował odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami na stanowisko:
- kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownika robót w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zadanie nr 3:
1) posiadanie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługi polegającej
na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na
budowie, rozbudowie, nadbudowie, przebudowie, remoncie, termomodernizacji obiektów
kubaturowych o wartości robót budowlanych minimum 400.000,00 złotych brutto.
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował
odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca dysponował osobami na stanowisko:
- kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zadanie nr 4:
1) posiadanie doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługi polegającej
na prowadzeniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na
budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji obiektów sportowych (boisk, bieżni,
placów zabaw itp.) o nawierzchni syntetycznej o wartości robót budowlanych minimum
800.000,00 złotych brutto.
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna warunek
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował
odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca dysponował osobami na stanowisko:
- kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownika robót w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Wskazane osoby winny posiadać wymagane uprawnienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia oraz
aktualny wpis na listę członków właściwiej izby samorządu zawodowego. Przez posiadanie uprawnień
budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia
do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (tj. Dz. U. z 2021 poz. 2351).
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351), samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje
zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22.12.2015 r. o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,
daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty - załącznik nr 5 do SWZ – zadanie nr 1 i 2;
2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz
których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających,
czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi
zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu usług
stanowi załącznik nr 5 do SWZ – zadanie nr 3 i 4;
3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami - załącznik nr 6 do SWZ;
4. oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry
kierowniczej wykonawcy - załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu, potwierdzona przez producenta
nawierzchni.
2. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
3. Badania potwierdzające zgodność z normą PN-EN 14877:2014 wydane przez laboratorium posiadające
Akredytacje.
4. Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN 18035-6:2014, wydane przez
laboratorium posiadające akredytacje.
5. Raport z badań wydany przez instytucję uprawnioną do kontroli jakości ( ITB, IAAF, ISA SPORT< Labo sport,
Sports labs etc), potwierdzający parametry techniczne oferowanej nawierzchni.
6. Certyfikat produktu wydany przez instytucję uprawnioną do kontroli jakości ( ITB, IAAF, ISA SPORT< Labo
sport, Sports labs etc), potwierdzający parametry techniczne oferowanej nawierzchni zgodnie z
przedłożonym raportem.
7. Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni
8. Potwierdzenie badania zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA) z kategorią

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Karta techniczna systemu oferowanej nawierzchni z poliuretanu, potwierdzona przez producenta
nawierzchni.
2. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną
inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
3. Badania potwierdzające zgodność z normą PN-EN 14877:2014 wydane przez laboratorium posiadające
Akredytacje.
4. Badania potwierdzające bezpieczeństwo ekologiczne według normy DIN 18035-6:2014, wydane przez
laboratorium posiadające akredytacje.
5. Raport z badań wydany przez instytucję uprawnioną do kontroli jakości ( ITB, IAAF, ISA SPORT< Labo sport,
Sports labs etc), potwierdzający parametry techniczne oferowanej nawierzchni.
6. Certyfikat produktu wydany przez instytucję uprawnioną do kontroli jakości ( ITB, IAAF, ISA SPORT< Labo
sport, Sports labs etc), potwierdzający parametry techniczne oferowanej nawierzchni zgodnie z
przedłożonym raportem.
7. Atest Higieniczny PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni
8. Potwierdzenie badania zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA) z kategorią

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz oferty. 2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu
potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa,
jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o
ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3) Jeżeli w imieniu
wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z
dokumentów, o których mowa w pkt 2) należy przedłożyć pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. 4) Zapis w pkt 3) stosuje się
odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. 5) Zapisy zawarte w pkt 2) i 3) stosuje się odpowiednio do osoby
działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118
Pzp.6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o
zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się
wspólnie o udzielenie zamówienia. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni
Wykonawcy. 8) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby zgodnie z art. 118 Pzp składa z ofertą zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że
wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do
oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 21.2 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie (wzór - załącznik nr 8 do SWZ),
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 19.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w zakresie:
Zadanie nr 1
1. zmiany terminu wykonania, w szczególności w następujących przypadkach:
1) ujawnienia niezinwentaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym
z inwentaryzacją lub dokumentacją projektową sieci, instalacji lub urządzeń i koniecznością
wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub usunięciem kolizji;
2) w przypadku występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub znacznie
utrudniających realizację zamówienia;
3) z powodu działań osób trzecich (w tym organów administracji, osób indywidualnych)
uniemożliwiających prowadzenie/wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją
winy którejkolwiek ze stron umowy;
4) zawieszenia lub wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót budowlanych
z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i zmiany umowy;
6) w przypadku zmian w dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót;
7) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia;
8) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji robót
budowlanych, których nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do robót;
9) działania siły wyższej mającej wpływ na wykonanie zamówienia, jako zdarzenia
zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec przy zachowaniu
należytej staranności; za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar
i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, nagłe przerwy w dostawie
energii elektrycznej;
2. jeżeli w trakcie prowadzenia robót zaistnieje okoliczność dokonania zmian, w szczególności
dotyczących wykonania, technologii lub elementów robót;
3. zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy lub robót z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy;
4. zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
5. Wykonawca może:
1) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie
takiej części do powierzenia podwykonawcom,
2) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie,
3) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,
4) zrezygnować z podwykonawstwa.
Zadanie nr 2
1. jeżeli w trakcie prowadzenia robót zaistnieje okoliczność dokonania zmian, w szczególności
dotyczących wykonania, technologii lub elementów robót;
2. zmiana osoby na stanowisku kierownika budowy lub robót z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
3. zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
4. Wykonawca może:
1) powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej
części do powierzenia podwykonawcom,
2) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż w ofercie,
3) wskazać innych podwykonawców niż przedstawieni w ofercie,
4) zrezygnować z podwykonawstwa.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany umowy w zakresie przedłużenia realizacji zadania.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-23 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 14 SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli
wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
2. W zakresie nieuregulowanym ustawą lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może
żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Przesłanki wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w związku z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), zwaną dalej „ustawą sankcyjną”
3.1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006
z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w
agresji Rosji wobec Ukrainy, zwanym dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17
marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną,
suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanym dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanego na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy sankcyjnej;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
3.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej.
3.3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie zapisów zawartych w pkt 3.1 ppkt 1)-3) zamawiający odrzuca
ofertę wykonawcy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.