Zamówienia publicznego
1.1.9 Naprawa osiadających ław fundamentowych oraz pękających murów - wzmocnienie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych budynku Urzędu Gminy
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą Naprawa osiadających ław fundamentowych oraz pękających murów - wzmocnienie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych budynku Urzędu Gminy wykonywana w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa i modernizacja budynku Urzędu Gminy.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawę osiadających ław fundamentowych oraz pękających murów - wzmocnienie ścian konstrukcyjnych zewnętrznych budynku Urzędu Gminy, a także wykonanie kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego wokół budynku Urzędu Gminy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać :
1) naprawę osiadających ław fundamentowych oraz pękających murów poprzez wykonanie m.in.:
a) studni o średnicy D=1400mm wypełnionych betonem B20,
b) belki podwalinowej (podciągu),
c) naprawę spękań murów poprzez zszycie prętami stalowymi spiralnymi D8-L=1000mm;
2) wykonanie kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego wód gruntowych wokół budynku poprzez m.in.:
a) ułożenie rurociągów i montaż studni,
b) zasypanie wykopów gruntem zagęszczalnym,
c) odtworzenie nawierzchni.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia (zwaną również „SWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz:
1) projektami budowlanymi opracowanymi przez mgr inż. Jarosława Małysiaka działającego pod firmą Zakład Usług Ogólnobudowlanych , ul. Narcyzowa 26, 87-100 Toruń oraz przez Mirosław Hejbudzki działającego pod firmą Biuro Usług Projektowych Instalacji Sanitarnych „insan”, ul. Rydygiera 40B/28, 87-100 Toruń;
2) pozwoleniem na budowę wydanym przez Starostę Toruńskiego;
3) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;
4) przedmiarami robót mającymi charakter pomocniczy w związku z przyjętym ryczałtowym rozliczeniem robót.
5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
1) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót;
2) uzyskanie zezwolenia na zajęcia pasa drogowego na czas wykonywania robót i dokonanie opłat z tym związanych;
3) uzyskanie zgody w imieniu Zamawiającego na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej oraz obiektów budowlanych;
4) wytyczenie obiektu i dozór geodezyjny, w przypadku naruszenia znaków geodezyjnych odtworzenie ich na koszt Wykonawcy;
5) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;
6) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;
7) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;
8) inne prace związane z procesem budowy.
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: