Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00292056/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00300982/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-10
- 2022/BZP 00385923/01 - Wynik z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Domaszowice
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413136
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Główna
1.4.2.) Miejscowość: Domaszowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 46-146
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.4.7.) Numer telefonu: 77 410 82 50, 77 410 82 85
1.4.8.) Numer faksu: 77 410 82 00 wew. 120
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@domaszowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.domaszowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294540
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00292056/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym 77 szt. komputerów przenośnych, 6 szt. komputerów stacjonarnych, 4 szt. tabletów oraz 1 dostęp do Internetu, w ramach projektu grantowego – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny) zawarto w załącznikach nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30213300-8 Komputer biurkowy
72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP)
4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i w następstwie podpisania umowy.
5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostawy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
7. Przedmiot zamówienia (oprócz dostępu do Internetu, dokładny adres będzie podany przez Zamawiającego na etapie realizacji) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, maksymalnie 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia są dostawy ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy dostaw przez różnych wykonawców. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
10. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego, w tym 77 szt. komputerów przenośnych, 6 szt. komputerów stacjonarnych oraz 4 szt. tabletów, w ramach projektu grantowego – „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis techniczny) zawarto w załącznikach nr 3A, 3B, 3C do SWZ.
2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia dostarczony przez Wykonawcę był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji, nie powystawowy i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Główny kod CPV:
30200000-1 Urządzenia komputerowe
Dodatkowe kody CPV:
30213000-5 Komputery osobiste
30213100-6 Komputery przenośne
30213200-7 Komputer tablet
30213300-8 Komputer biurkowy
4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami prawa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i w następstwie podpisania umowy.
5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SWZ wraz z jej załącznikami, wszelkimi zmianami do SWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzyskanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykonywanie dostawy.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.
7. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji – 24 miesiące, maksymalnie 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru całego przedmiotu zamówienia. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części.
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w treści motywu 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu motywu 78 powołanej dyrektywy UE (dyrektywy stosuje się od tzw. progów UE, a dyrektywa posługuje się pojęciem dużego zamówienia na gruncie zamówień podlegających dyrektywie, a więc zamówienia o wartości znacznie przewyższającej tzw. progi UE).
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części: przedmiotem zamówienia są dostawy ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy dostaw przez różnych wykonawców. Podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. Zgodnie z treścią motywu 78 dyrektywy, Instytucja zamawiająca powinna mieć obowiązek rozważenia celowości podziału zamówień na części, jednocześnie zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji na każdej podstawie, jaką uzna za stosowną, nie podlegając nadzorowi administracyjnemu ani sądowemu.
10. Rozwiązania równoważne:
1) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych.
2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.7. Dodatkowy kod CPV Przed zmianą:
Komputery osobiste,Komputery przenośne,Komputer tablet,Komputer biurkowy,Dostawcy usług internetowych (ISP)
Po zmianie:
Komputery osobiste,Komputery przenośne,Komputer tablet,Komputer biurkowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych (opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C, Nr 3D do SWZ, potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C, 3D do SWZ należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą oraz wymaganymi certyfikatami/ dokumentami
Po zmianie:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych (opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia) lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych. Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C do SWZ, potwierdzający spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Załącznik Nr 3A, Nr 3B, Nr 3C do SWZ należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą oraz wymaganymi certyfikatami/ dokumentami
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1.Formularz oferty - do oferty wykonawca dołączy: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 1 oraz nr 2 do formularza oferty)
2.Pełnomocnictwo w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do formularza oferty).
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy (załącznik nr 5 do formularza oferty).
5.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp (załącznik nr 6 do formularza oferty).
6. Dokumenty zawierające informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
7.Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3A, 3B, 3C, 3D do SWZ.
Po zmianie:
1.Formularz oferty - do oferty wykonawca dołączy: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. (załącznik nr 1 oraz nr 2 do formularza oferty)
2.Pełnomocnictwo w przypadku , gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące Wykonawcę.
3.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy (załącznik nr 4 do formularza oferty).
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli dotyczy (załącznik nr 5 do formularza oferty).
5.Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ust.1 uPzp (załącznik nr 6 do formularza oferty).
6. Dokumenty zawierające informację stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
7.Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 3A, 3B, 3C do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-12 09:00
Po zmianie:
2022-08-17 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-12 10:00
Po zmianie:
2022-08-17 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-10
Po zmianie:
2022-09-15
INNE PRZETARGI DOMASZOWICE
więcej: przetargi DOMASZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- "Zakup notebooków z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach"
- Specjalistyczne wyposażenie i pomoce dydaktyczne dla III Liceum Ogólnokształcącego w Rzeszowie
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





