eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › TʯNIA SOLANKOWA W BIELSKU PODLASKIM W SYSTEMIE ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" w ramach zadania TʯNIA SOLANKOWA W BIELSKU PODLASKIM



Og³oszenie z dnia 2022-08-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
TʯNIA SOLANKOWA W BIELSKU PODLASKIM W SYSTEMIE ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” w ramach zadania TʯNIA SOLANKOWA
W BIELSKU PODLASKIM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Miko³aja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TʯNIA SOLANKOWA W BIELSKU PODLASKIM W SYSTEMIE ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” w ramach zadania TʯNIA SOLANKOWA
W BIELSKU PODLASKIM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae12fb66-1497-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00293946

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020816/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.6 Tê¿nia solankowa w Bielsku Podlaskim (dokumentacja projektowa i roboty budowlane)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone bêdzie przy u¿yciu Platformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/
Preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty” udostêpniane bêd± pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na Platformie odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Oferta sk³adana jest w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) W procesie sk³adania oferty na Platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca
mo¿e z³o¿yæ bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu (opcja rekomendowana przez Platformê) oraz dodatkowo dla ca³ego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza sk³adania oferty (po klikniêciu
w przycisk Przejd¼ do podsumowania).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE L127 str. 2 z 2018 r.; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
30.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, tel. 857318100, fax: 857318150, e-mail: um@bielsk-podlaski.pl;
30.2. administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@bielskpodlaski. pl, tel. 857318139;
30.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
30.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
30.5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
30.6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
30.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
30.8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (praw w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
30.9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
30.10. przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu Nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Izp.271.32.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie: tê¿ni solankowej, po³±czeñ z ci±gami pieszymi parku;
przy³±czy: elektrycznego, sanitarnego, wodoci±gowego.
Prace projektowe obejmuj± nastêpuj±cy zakres:
• wykonanie koncepcji projektowej tê¿ni z zagospodarowaniem terenu,
• wykonanie dokumentacji projektowej tê¿ni i robót towarzysz±cych, w tym projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - u¿ytkowego (Dz. U. z dnia 29 grudnia 2021 r. poz. 2454)
w tym projektu budowlanego opracowanego zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 25 czerwca 2021 roku zmieniaj±cym rozporz±dzenie w sprawie szczegó³owego zakresu i formy projektu budowlanego oraz wykonanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym wraz z uzyskaniem wszelkich, niezbêdnych opinii, uzgodnieñ i decyzji administracyjnych.
Charakterystyczne parametry okre¶laj±ce wielko¶æ obiektu i zakres robót budowlanych:
Projekt „Tê¿nia solankowa w Bielsku Podlaskim” jest planowany do realizacji na dzia³ce o numerze geodezyjnym 2995 obrêb 3 Miasto Bielsk Podlaski. Tê¿niê solankow± nale¿y zaprojektowaæ w kszta³cie prostok±ta o wymiarach ok. 4,0 - 5.0 mx 1,5 m i wysoko¶ci ok. 3,0-4.0 m, podziemny zbiornik na solankê o pojemno¶ci ok. 10 000 litrów, doprowadzenie instalacji elektrycznej, wodnej i kanalizacji sanitarnej. Zagospodarowanie terenu wokó³ tê¿ni, w tym: ³awy do siedzenia po obu stronach tarniny, ³awki wolnostoj±ce - 4 szt., kosze na odpady - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt. i stojaki na rowery - 1 szt. na 8 rowerów, chodniki (doj¶cia do tê¿ni) oraz wykonanie o¶wietlenia tê¿ni (oprawy mocowane do konstrukcji tê¿ni), 2 s³upy o¶wietleniowe z oprawami na wysiêgniku.
Wykonawca pozyska kopiê mapy do celów projektowych.
Wykonawca wyst±pi z wnioskiem o wydanie warunków zabudowy na potrzeby wykonania tê¿ni solankowej z pozosta³± niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±.
Teren projektowanej tê¿ni znajduje siê w strefie objêtej ochron± konserwatorsk± miasta. Wykonawca winien przygotowaæ wniosek i wymagane za³±czniki oraz wyst±piæ z wnioskiem o wydanie pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych do Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Bia³ymstoku.
Wykonawca przygotuje wniosek i wymagane za³±czniki oraz wyst±pi z wnioskiem do w³a¶ciwego organu administracji architektoniczno-budowlanej, celem uzyskania pozwolenia na budowê lub dokona zg³oszenia robót budowlanych.
Ilo¶æ opracowañ projektowych: Projekt budowlany – 5 kpl., Projekt wykonawczy – 5 kpl., Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 3 kpl., kosztorys inwestorski – 2 kpl., Przedmiary robót – 2 kpl. Ca³o¶æ opracowañ wykonaæ w jêzyku polskim w formie papierowej i elektronicznej na p³ycie CD lub DVD w formatach: pdf, dwg, word, excel. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ przedstawiony w Programie funkcjonalno u¿ytkowym stanowi±cy za³±cznik Nr 7 do SWZ.
4.2. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci zwi±zane z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.
1) Zamawiaj±cy wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudni³ na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy osoby, które bêd± wykonywaæ czynno¶ci dotycz±ce robót budowlanych wymienionych w SWZ (z wyj±tkiem czynno¶ci wykonywanych przez osoby pe³ni±ce samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane).
2) Wykonawca obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1 SWZ. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci o których mowa w pkt 1. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci:
dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracê, rodzaju umowy
o pracê, zakresu obowi±zków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy albo
b) po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopie umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy.
Kopie umów powinny zawieraæ informacje, w tym dane osobowe, niezbêdne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê oraz zakres obowi±zków pracownika, albo
c) o¶wiadczenie zatrudnionego pracownika zawieraj±ce imiê i nazwisko zatrudnionego pracownika, datê zawarcia umowy o pracê, rodzaj umowy o pracê, zakres obowi±zków pracownika oraz podpis pracownika.
3) Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt. 1 czynno¶ci, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê
traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci.
4) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonuj±ce okre¶lone w pkt. 1 czynno¶ci s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê, w szczególno¶ci:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
(C) Cena – 60 %
(G) Okres gwarancji – 40 %
1) Kryterium „Cena” (C):
Kryterium „Cena (C)” bêdzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcê w formularzu ofertowym. Zamawiaj±cy w ofercie o najni¿szej cenie spo¶ród ofert ocenianych przyzna 60 punktów,
a ka¿dej nastêpnej zostanie przyporz±dkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, wed³ug wzoru:
C = ( Cmin / Cb ) x 100 x 60%
gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium „Cena”
Cmin – najni¿sza cena w z³o¿onych ofertach
Cb – cena badanej oferty
100 – wska¼nik sta³y
60% – procentowe znaczenie kryterium „Cena”
Oferta w kryterium „Cena” mo¿e otrzymaæ maksymalnie 60 punktów.
2) Kryterium „Okres gwarancji” (G):
W kryterium „Okres gwarancji” (G) Zamawiaj±cy przyjmuje do oceny okres gwarancji wskazany przez Wykonawcê w formularzu oferty i wyra¿ony w miesi±cach, wed³ug wzoru:
G = ( Gb / Gmax ) x 100 x 40%
gdzie:
G – ilo¶æ punktów przyznana w kryterium „Okres gwarancji”
Gb – okres gwarancji w badanej ofercie
Gmax – najwy¿szy okres gwarancji w z³o¿onych ofertach
100 – wska¼nik sta³y
40% – procentowe znaczenie kryterium „Okres gwarancji”
Wykonawca zobowi±zany jest w formularzu ofertowym okre¶liæ okres gwarancji w miesi±cach w zakresie od 36 do 60 miesiêcy. Je¿eli Wykonawca wska¿e okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy, w celu obliczenia punktacji w niniejszym kryterium zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy. W przypadku braku wskazania powy¿szej informacji w formularzu ofertowym Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferuje minimalny termin gwarancji, tj. 36 miesiêcy.
Oferta w kryterium „Okres gwarancji” (G) mo¿e otrzymaæ maksymalnie 40 punktów.
21.2. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która spe³nia wszystkie wymagania Zamawiaj±cego oraz uzyska najwiêksz± ³±czn± ilo¶æ punktów w kryteriach oceny ofert spo¶ród ofert niepodlegaj±cych drzuceniu.
21.3. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
21.4. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt. 21.3, Zamawiaj±cy wzywa Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.
21.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
21.6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany jej tre¶ci, z uwzglêdnieniem art. 223 ust.2 ustawy PZP.
21.7. Zamawiaj±cy poprawia w tek¶cie oferty omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy PZP, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.
21.8. Niezw³ocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy poinformuje równocze¶nie wszystkich Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podaj±c nazwê albo imiê i nazwisko, siedzibê albo miejsce zamieszkania, je¿eli jest miejscem wykonywania dzia³alno¶ci Wykonawcy, którego ofertê wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania, je¿eli s± miejscami wykonywania dzia³alno¶ci Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty, a tak¿e punktacjê przyznan± ofertom w ka¿dym kryterium oceny ofert i ³±czn± punktacjê,
2) Wykonawcach, których oferty zosta³y odrzucone, podaj±c uzasadnienie faktyczne i prawne.
21.9. Zamawiaj±cy udostêpni informacje, o których mowa w pkt 21.8. na Platformie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: :
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ :
a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – tê¿ni solankowej w przestrzeni publicznej wraz z automatycznym systemem nawadniania za kwotê minimum 120.000,00 z³. brutto,
b) dysponowaniem osob±, któr± skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±c± uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia do :
1) projektowania w specjalno¶ci :
• konstrukcyjno-budowlanej,
• instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
• instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych
2) do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
• konstrukcyjno-budowlanej
• instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych;
• instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych
Przez uprawnienia nale¿y rozumieæ uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia
7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz.2351 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, albo uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
9.2. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt. 9.1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy warz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wg Za³±cznika nr 3 do SWZ) oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Za³±cznika nr 4 do SWZ)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu winien z³o¿yæ:
12.1.1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Za³±cznika nr 2 do SWZ) – sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
12.1.2. o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
12.1.3. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 9 pkt. 1 SWZ – sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
12.1.4. dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 SWZ – sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. 6 SWZ – na wezwanie Zamawiaj±cego,
12.2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zany jest do³±czyæ do oferty:
1) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Za³±cznika nr 2 do SWZ),
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (wg Za³±cznika nr 5 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienia, bêdzie dysponowa³ zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie to okre¶la w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz± .
Kompletna oferta Wykonawcy powinna zawieraæ:
1) formularz oferty – wg Za³±cznika nr 1 do SWZ;
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy uprawnienie do podpisania oferty (np. KRS, CEiDG, uchwa³a zgromadzenia wspólników),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 8 (wg Za³±cznika nr 2 do SWZ)
4) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w rozdz. 12 ust. 12.1.2 (je¿eli dotyczy),
5) dokumenty dotycz±ce podmiotu udostêpniaj±cego zasoby ( je¿eli dotyczy) :
- o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w rozdz. 12.2.1 SWZ.
- dokumenty, o których mowa w rozdz. 12.2.2. SWZ,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

12.1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu winien z³o¿yæ:
12.1.1. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP (wg Za³±cznika nr 2 do SWZ) – sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
12.1.2. o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy – sk³ada ka¿dy z Wykonawców do oferty,
12.1.3. o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. 9 pkt. 1 SWZ – sk³ada ka¿dy z Wykonawców na wezwanie Zamawiaj±cego,
12.1.4. dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 SWZ – sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. 6 SWZ – na wezwanie Zamawiaj±cego,
W przypadku Wykonawc6w wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt. 6.2.4)a SWZ - zostanie uznany za
spe³niony je¿eli jeden z cz³onk6w konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem wymaganych zamówieñ (zapis stosuje siê odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby), Do¶wiadczenie Wykonawcy bêdzie uznawane, gdy Wykonawca wyka¿e roboty zakoñczone.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê, bêdzie zobowi±zany do podpisania umowy zgodnie z za³±czonym projektem umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
24.2. Z³o¿enie oferty jest równoznaczne z pe³n± akceptacj± projektu umowy przez Wykonawcê.
24.3. Umowa mo¿e zostaæ zmieniona w zwi±zku z wyst±pieniem okoliczno¶ci wskazanych w art. 455 ustawy PZP i na zasadach wynikaj±cych z tej ustawy.
24.4. Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce warunki zmiany umowy:
1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w stosunku do terminu umownego, na podstawie aneksu do umowy na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególno¶ci gdy jest spowodowana:
a) Brakiem mo¿liwo¶ci wykonania projektu oraz robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
b) Si³± wy¿sz± (klêska ¿ywio³owa , powód¼, kataklizm),
c) Natrafieniem na przeszkody podziemne, których na etapie opracowywania projektu nie mo¿na by³o przewidzieæ (np. nie zinwentaryzowane lub b³êdnie zinwentaryzowane odcinki sieci podziemnych,)
d) Natrafieniem na znaleziska podlegaj±ce nadzorowi archeologicznemu, których zbadanie wymaga wstrzymania prac decyzj± konserwatora zabytków,
24.5. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy obowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia przes³anek opisanych w art. 455 ustawy, wniosek o zmianê umowy musi mieæ formê pisemn± z podaniem podstawy prawnej dokonania zmian i zawieraæ dokumenty potwierdzaj±ce wyst±pienie okoliczno¶ci skutkuj±ce wyd³u¿eniem terminu realizacji
robót,
24.6. Postanowienia niniejszej umowy nie naruszaj± praw i obowi±zków Zamawiaj±cego, Wykonawcy, podwykonawcy i dalszego podwykonawcy wynikaj±cych z przepisów art. 6471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
24.7. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót, innych podmiotów i osób wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyra¿enia zgody Zamawiaj±cego na tak± zmianê oraz spe³nieniu warunków okre¶lonych w umowie.
24.8. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa powy¿ej, jest z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê lub sporz±dzenie przez strony stosownego protoko³u wraz z opisem zdarzenia lub okoliczno¶ci stanowi±cych podstawê do ¿±dania takiej zmiany.
24.9. Zamawiaj±cy dopuszcza odpowiedni± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w umowie, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-22 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz wymaganymi w SWZ dokumetami nale¿y umiesciæ na platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski w my¶l ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-22 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.