Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255642/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25 dla osób niepełnosprawnych – zakup i dostawa schodołazu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.mikolowski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25 dla osób niepełnosprawnych – zakup i dostawa schodołazu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-340e92fe-035f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00293474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016167/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie budynku ILO w Mikolowie dla potrzeb osób niepelnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255642/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11772,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa jednej sztuki fabrycznie nowego schodołazu gąsienicowego ,przystosowanego do transportu różnego rodzaju wózków inwalidzkich ( z napędem elektrycznym i manualnym) do budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
Urządzenie stanowiące przedmiot zamówienia musi być profesjonalne i fabrycznie nowe, należytej jakości, sprawne, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich, nie używane, nie powystawowe.
Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladu uszkodzenia i użytkowania, nie pochodzący z ekspozycji i nie wycofany ze sprzedaży. Dostarczone urządzenie musi posiadać stosowne dokumenty dopuszczające urządzenie do użytku.
Dostarczone urządzenie musi spełniać normę PN-EN 81-40:2021-02 Zasady bezpieczeństwa dotyczące budowy i instalowania dźwigów -- Dźwigi specjalne do transportu osób i towarów -- Część 40: Dźwigi schodowe oraz platformy podnoszące pochyłe dla osób z ograniczoną zdolnością poruszania się lub równoważną. Urządzenie musi być oznakowane znakiem CE zgodnie z wymogami deklaracji zgodności WE lub równoważnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający dołącza do SWZ dokumentację fotograficzną schodów oraz klatki schodowej w budynku Liceum Ogólnokształcącym w Mikołowie – załącznik nr 5 do SWZ.
1.2 Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem wskazanym w: załączniku nr 3 do SWZ , jego rozładunek, montaż i uruchomienie. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest:
1) budynek I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie, przy ul. Żwirki i Wigury 25 ;
1.3 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt dostaw, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca odpowiedzialny jest za spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
1.4 Wszystkie elementy urządzenia tzn elektronika, elementy mechaniczne, muszą być objęte pełną gwarancją na oferowany okres gwarancyjny.
1.5 Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
1.6 Wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia dwóch osób , wskazanych przez Zamawiającego, z obsługi dostarczonego urządzenia.
1.7 Wykonawca wraz z urządzeniem zobowiązany jest dostarczyć i wydać Zamawiającemu następujące dokumenty:
- wymagane deklaracje zgodności, certyfikaty
- instrukcję obsługi i użytkowania oraz konserwacji w języku polskim,
- dokumentację potwierdzającą gwarancję dostarczonego urządzenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Ćwiek Haltia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111400397
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23540 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 2 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 7 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 9 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 10 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz platformy pionowej do Zespołu Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
- Dostawa zestawu do prowadzenia zajęć metodą Warnkego wraz ze szkoleniem kadry PCPR
- Likwidacja barier architektonicznych w budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gromcu poprzez montaż platformy przyschodowej
- Sprzedaż i dostarczenie krzeseł ewakuacyjnych z pokrowcami do ewakuacji osób z niepełnosprawnością dla jednostek UR w ilości 5 sztuk
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wspomagającego II
- "Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego z gabinetami lekarskim w Jankowej"
więcej: Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.