Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00170959/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
- 2025/BZP 00198225/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi – zaprojektuj i wykonaj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Czeladzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27
1.5.2.) Miejscowość: Czeladź
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 032/265-14-42
1.5.8.) Numer faksu: 032/265-68-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@cus.czeladz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.czeladz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi – zaprojektuj i wykonaj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd400dd8-f7f0-4c6a-bebd-b2ea985219a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292542
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039322/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt Partnerski pt.: „CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07 Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie 7.5 Strategiczne projekty dla obszaru usług społecznych, Typ 4. Koordynacja usług społecznych – upowszechnienie i tworzenie CUS.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170959
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.5.RB.CUS.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 665998,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji części pomieszczeń na Centrum Usług Społecznych w budynku położonym przy ul. 17 Lipca 27 w Czeladzi w ramach Projektu Partnerskiego pt.: „CUS – Nowe spojrzenie na usługi społeczne” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.07 Fundusze Europejskie dla społeczeństwa, Działanie 7.5 Strategiczne projekty dla obszaru usług społecznych, Typ 4. Koordynacja usług społecznych – upowszechnienie i tworzenie CUS.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1.przebudowę i remont pomieszczeń strefy wejściowej i części pomieszczeń parteru budynku w celu dostosowania do nowej funkcji na Centrum Usług Społecznych i wydzielenie w jej obrębie nowych pomieszczeń i stref,
2.2.przebudowę zewnętrznych schodów i montaż zewnętrznego podnośnika pionowego dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku,
2.3.budowę w środkowej części obiektu szybu windowego i montaż dźwigu osobowego komunikującego 3 kondygnacje użytkowe obiektu o udźwigu minimum 630kg/8osób,
2.4.przebudowę i modernizację obiektu, która będzie wykonana w technologii tradycyjnej, zakres polegać będzie na wykonaniu przebić konstrukcyjnych w istniejących ścianach nośnych pod planowane drzwi i przejścia, wykonanie otworów w istniejących stropach w celu budowy wewnętrznego szybu windowego, wydzielenie nowych pomieszczeń ściankami działowymi murowanymi oraz szklanymi systemowymi,
2.5.wykonanie robót remontowych typu ułożenie okładzin na ścianach i posadzce, montaż sufitu podwieszanego, wymianę drzwi, malowanie,
2.6.wykonanie w modernizowanej i przebudowanej części budynku kompletnych instalacji wraz z urządzeniami i armaturą gwarantujących ich prawidłowe funkcjonowanie:
2.6.1.instalacje sanitarne wody, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
2.6.2.instalacje elektryczne oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego, gniazd wtykowych i gniazd specjalnych
2.6.3.instalacje niskoprądowe alarmowe, monitoringu, kontroli dostępu, przeciwpożarowe, awaryjnego zasilania, teleinformatyczną,
2.7.zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie jego przyjęcia przez Zamawiającego.
2.8.uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu.
2.9.wszelkie inne elementy nie wymienione powyżej a wynikające z Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami.
3.7.szczegółowy zakres robót budowlanych został określony w:
3.7.1.Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU) dla adaptacji części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi wraz z załącznikami,
3.7.2.SWZ wraz z załącznikami,
3.7.3.Projektowanych postanowieniach umowy,
3.7.4.Odpowiedziach na pytania udzielanych w trakcie procedury przetargowej (jeżeli dotyczy),
3.7.5.Obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i normami.
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu zamawiającego. Zatem zamawiający nie ma obowiązku poszukiwania dodatkowych środków finansowych na sfinansowanie zamówienia ponad kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający, Centrum Usług Społecznych w Czeladzi, stosownie do treści art. 222 ust. 4 pzp, bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 1.080.076,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi 1.199.250,00 zł i przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1052880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3101261,17 PLN
INNE PRZETARGI Z CZELADZI
- Dostawa implantów
- Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
więcej: przetargi w Czeladzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla modernizacji Stacji uzdatniania wody w miejscowościach Kozłowo oraz Miluki wraz z rozbudową sieci wodociągowej na terenie Gminy Sorkwity.
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Przebudowa dróg gminnych na terenie m. Siemyśl
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





