eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC)w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC)w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krakowski Holding Komunalny S. A. w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351118089

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Brożka

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@khk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://khk.krakow.pl/pl/bip/ogloszenia-i-przetargi/zamowienia-publiczne/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC)w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fe01dfa-1245-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/khk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 14.1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
14.2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia
o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
14.4. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie poprzez:
https://platformazakupowa.pl/pn/khk (wyjątkowo na adres mailowy: przetargi@khk.krakow.pl).
UWAGA: niedopuszczalnym jest złożenie oferty w sposób inny niż wskazany w pkt 18. SWZ.
14.5. Platforma, o której mowa w pkt. poprzedzającym:
14.5.1. Instrukcja obsługi platformy, znajduje się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje;
14.5.2. Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego
katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB;
14.5.3. Składanie ofert: występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub
spakowanych folderów, przy maksymalnej wielkości 150 MB każdego z nich.
14.6. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień lub
informacji.
14.7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Paweł Urbańczyk/ Elżbieta Kurek.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 26.1. Zamawiający informuje, że:
26.1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający.
26.1.2. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: iod@khk.krakow.pl, tel.: 12 269 15 05.
26.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
zamawiającym, w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
26.1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 PZP oraz odpowiednie organy kontrole w zakresie ich kompetencji;
26.1.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy. Dane te mogą być przechowywane przez okres dłuższy niż wskazany, o ile wynika to z ustawy z dnia 14 lipca 1983
r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164
z późn. zm.) i przepisów wykonawczych do tej ustawy.
26.1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
26.1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
26.1.8. posiada Pani/Pan:
26.1.8.1. prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
26.1.8.2. prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania)
26.1.8.3. prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do ograniczenia przetwarzania nie
ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego);
26.1.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy;
26.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:
26.1.9.1. prawo do usunięcia danych osobowych;
26.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych;
26.1.9.3. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym.
26.2. Ponadto Zamawiający informuje, iż:
26.2.1. w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji
mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu;26.2.2. wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KZP-271-TP-12/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana: usługi zaprojektowania, uzyskania decyzji administracyjnych, dostawy, montażu i uruchomienia instalacji absorpcyjnej pompy ciepła (APC) w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów (ZTPO) przy ul. Giedroycia 23 w Krakowie.
3.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w następujących zakresach:
zakres I: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Przedstawiciela Zamawiającego Projektu Podstawowego;
zakres II: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Przedstawiciela Zamawiającego kompletnych projektów: Technicznego i Architektoniczno-budowlanego oraz wniosku o pozwolenia na budowę i złożenie wniosku w odpowiednim organie administracji publicznej (projekt Architektoniczno-budowalny wraz z wnioskiem wymagany tylko i wyłącznie w przypadkach wynikających z Prawa budowlanego);
zakres III: Opracowanie i uzyskanie zatwierdzenia Zamawiającego Projektu Wykonawczego;
zakres IV: Dostawa i montaż instalacji APC;
zakres V: Przeprowadzenie Ruchu Regulacyjnego;
zakres VI: Przeprowadzenie Ruchu Próbnego*;
zakres VII: Przekazanie instalacji APC do użytkowania tj. pozytywne zakończenie Ruchu Próbnego i Pomiarów Gwarancyjnych oraz przekazanie niezbędnych do eksploatacji zgód i decyzji wraz z Dokumentacją Powykonawczą.
*Podczas Ruchu Próbnego wykonane zostaną pomiary Parametrów Gwarancyjnych. Plan pomiarów zostanie ustalony przez Niezależny Podmiot.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).
3.4. Miejsce realizacji umowy: Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie ul Giedroycia 23.
3.5. Kody CPV:
42164000-6 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych
42122000-0 - Pompy
42511100-2 - Wymienniki ciepła
44110000-4 - Materiały konstrukcyjne
44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi
44160000-9- Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
45000000-7 - Roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71320000-7- Usługi Inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych
80500000-9 - Usługi szkoleniowe.
3.6. Minimalny okres rękojmi i gwarancji na wykonane Roboty Budowlane wynosi 5 lat, natomiast na dostarczoną instalację i urządzenia APC – 2 lata. Wykonawca w tramach kryterium oceny ofert może zaoferować dłuższy termin.
3.7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca miał wdrożony system zarządzania jakością oparty na normie ISO 9001, lub inny równorzędny system zarządzania jakością, certyfikowany przez niezależną jednostkę.
3.8. Zamawiający zwraca uwagę (zgodnie z pkt. 1.1 PFU), że brak spełnienia przez Wykonawcę Minimalnego Parametru Wymaganego przez Zamawiającego opisanego szczegółowo w tabeli nr 7 PFU w przedstawionej ofercie dla chociaż jednej temperatury powietrza zewnętrznego spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
3.9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał preparaty i substancje niebezpieczne przewidywane do zastosowania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, według Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie kryteriów i sposobu klasyfikacji substancji chemicznych i ich mieszanin (Dz.U. 2012 poz. 1018) lub złożył oświadczenie, że nie będzie stosować preparatów i substancji niebezpiecznych;
3.10. Wykonawca/osoby realizujące przedmiot Umowy zobowiązane są posiadać Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania eksploatacji urządzeń instalacji i sieci w branży energetycznej oraz uprawnienia dotyczące wytwarzania, montażu, modernizacji i naprawy urządzeń ciśnieniowych, podlegających Urzędu Dozoru Technicznego lub równoważne.
3.11. Miejsce realizacji umowy: Zakład Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie ul. Giedroycia 23, 31-981 Kraków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42164000-6 - Układy pomocnicze do kotłów grzewczych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

42122000-0 - Pompy

42511100-2 - Wymienniki ciepła

44110000-4 - Materiały konstrukcyjne

44140000-3 - Produkty związane z materiałami budowlanymi

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zakładów grzewczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45351000-2 - Mechaniczne instalacje inżynieryjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium gwarancji i rękojmi na dostarczoną instalację i urządzenia APC

4.3.6.) Waga: 5

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium technologiczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

11.1.3. spełnia warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 500 000,00 złotych (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych);
11.1.4. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
11.1.4.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej dwie instalacje, w których źródłem była pompa ciepła lub urządzenie chłodnicze o odbiorze ciepła w dolnym źródle nie niższym niż 0,5 MWt.
11.1.4.2. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, tj. w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 instalacje energetyczne wodne lub parowe o ciśnieniu roboczym min 25 bar(g) i przepływie powyżej 100 m3/h, które podlegały odbiorowi przez Urząd Dozoru Technicznego lub odpowiednik w krajach UE, EOG lub EFTA, których wartość każdej roboty nie była niższa niż 1 000 000,00 PLN
11.1.4.3. posiada warunki do realizacji zamówienia, tj. producenci kluczowych urządzeń (pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej posiadają) dysponują autoryzowanym serwisem w odległości, która pozwoli dotrzeć pojazdem samochodowym do ZTPO pracownikowi serwisu w czasie nie dłuższym niż 12h i czas potencjalnej dostawy (od złożenia zamówienia do dostarczenia na teren ZTPO) części zamiennych (wyszczególnionych w DTR urządzeń: pompy ciepła, pomp obiegu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej) z magazynu Wykonawcy lub producenta nie będzie dłuższy niż 36h. W okres 36h nie wliczane są dni świąteczne w Polsce.
11.1.4.4. dysponuje potencjałem osobowym niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w ilości zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym:
11.1.4.4.1. główny projektant - osoba posiadająca doświadczenie i kwalifikacje: w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zaprojektował lub kierował zespołem projektowym i zatwierdzał poszczególne elementy dokumentacji od rozpoczęcia do zakończenia, dla co najmniej dwóch inwestycji, których przedmiotem była instalacja energetyczna zrealizowana w obiektach budowlanych z zakresu klas 2302 (Elektrownie) lub 2303 (Zakłady chemiczne) lub 2304 (Zakłady przemysłu ciężkiego, gdzie indziej nie sklasyfikowane ) Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) z czynnikiem: wodnym lub parowym o ciśnieniu roboczym min. 25 bar (g) które podlegały odbiorowi przez UDT lub odpowiednik w krajach UE, EOG lub EFTA.
11.1.4.4.2. kierownik projektu - osoba posiadająca doświadczenie i kwalifikacje: w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonywał funkcje Kierownika Projektu, Przedstawiciela Wykonawcy lub Dyrektora Budowy, lub Menadżera Kontraktu, lub funkcję równoważną do powyższych, i zarządzał od rozpoczęcia do zakończenia budowy co najmniej dwoma kontraktami w formule zaprojektuj-wybuduj, których przedmiotem była budowa instalacji technologicznych w obiektach budowlanych z zakresu klas 2302 lub 2303 lub 2304 Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (PKOB) o wartości co najmniej 3.000.000,00 PLN każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP o niepodleganiu wykluczeniu
Wzór oświadczenia do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.4.1.1. W zakresie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej:
12.4.1.1.1. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania ofert – potwierdzająca spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 11.1.3 SWZ;
UWAGA: Dane finansowe w odniesieniu do Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej podane w walucie innej niż PLN w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będą przeliczane przez Zamawiającego na PLN według średniego kursu wymiany waluty ogłaszanego przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych;
12.4.1.2. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
12.4.1.2.1. wykaz robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.1 oraz 11.1.4.2. SWZ;
12.4.1.2.2. wykazy lokalizacji:
12.4.1.2.2.1. autoryzowanego serwisu Wykonawcy lub producentów kluczowych urządzeń tj. pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej oraz oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 11.1.4.3 SWZ;
12.4.1.2.2.2. magazynu części zamiennych Wykonawcy lub producenta kluczowych urządzeń tj. pompy ciepła, pomp w obiegu ciepłowniczym i stacji redukcyjnej, będących przedmiotem potencjalnej dostawy w okresie gwarancji i rękojmi oraz oświadczenie w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku , o którym mowa w pkt. 11.1.4.3 SWZ;
UWAGA: Zamawiający dokona weryfikacji spełniania warunku określonego w pkt. 11.1.4.3. na podstawie dokumentów określonych w pkt 12.4.1.2.2.1. i 12.4.1.2.2.2 oraz aplikacji GoogleMaps bez uwzględnienia aktualnego natężenia ruchu.
12.4.1.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w zakresie potwierdzającym spełnianie warunków, o których mowa w pkt 11.1.4.3. SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:
13.1.1. Ogólny opis zastosowanej technologii i zasady działania instalacji, wraz z przyjętymi rozwiązaniami technicznymi, technologicznymi, konstrukcyjnymi, materiałowymi, schematami instalacji z parametrami projektowymi na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;
13.1.2. Opis planowanych do zastosowania urządzeń, materiałów i rozwiązań dla głównych urządzeń technologicznych ( dla: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych w systemie ciepłowniczym, stacji redukcyjnej) z podaniem nr oznaczenia na rysunkach, podstawowych maksymalnych wymiarów: długość, szerokość, wysokość, średnica, itp., producenta, typ urządzenia, na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;
13.1.3. Schemat ideowy instalacji dla parametrów projektowych wraz z całościowym bilansem instalacji uwzględniającym zużycie mediów (woda, para, sprężone powietrze, energia elektryczna), wykorzystanie dodatkowych substancji chemicznych, produkcję ścieków na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU.
13.1.4. oświadczenia producentów lub dostawców urządzeń: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych systemu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej o gotowości do realizacji dostaw, potwierdzające zgodność z wymaganiami SWZ.
13.1.5. Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SWZ- Gabaryty pompy ciepła potwierdzające zgodność z wymogami PFU.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria w następującym zakresie:
13.1.1. Ogólny opis zastosowanej technologii i zasady działania instalacji, wraz z przyjętymi rozwiązaniami technicznymi, technologicznymi, konstrukcyjnymi, materiałowymi, schematami instalacji z parametrami projektowymi na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;
13.1.2. Opis planowanych do zastosowania urządzeń, materiałów i rozwiązań dla głównych urządzeń technologicznych ( dla: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych w systemie ciepłowniczym, stacji redukcyjnej) z podaniem nr oznaczenia na rysunkach, podstawowych maksymalnych wymiarów: długość, szerokość, wysokość, średnica, itp., producenta, typ urządzenia, na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU;
13.1.3. Schemat ideowy instalacji dla parametrów projektowych wraz z całościowym bilansem instalacji uwzględniającym zużycie mediów (woda, para, sprężone powietrze, energia elektryczna), wykorzystanie dodatkowych substancji chemicznych, produkcję ścieków na potwierdzenie zgodności z wymaganiami z PFU.
13.1.4. oświadczenia producentów lub dostawców urządzeń: absorpcyjnej pompy ciepła, pomp obiegowych systemu ciepłowniczego, stacji redukcyjnej o gotowości do realizacji dostaw, potwierdzające zgodność z wymaganiami SWZ.
13.1.5. Wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SWZ- Gabaryty pompy ciepła potwierdzające zgodność z wymogami PFU.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1. Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
12.1.1. Dokumenty z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z KRS lub CEIDG (o ile dotyczy). Jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby.
12.1.2. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SWZ oraz uzupełniony przez Wykonawcę załącznik nr 5 do SWZ– Wykaz cen oraz uzupełniony przez Wykonawcę załącznik nr 6 do SWZ– Tabele do uzupełnienia- dokumenty te nie podlegają uzupełnieniu;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 65 000,00 zł (sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)
16.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
16.3. Wadium wnosi się w następujących formach:
16.3.1. pieniądzu,
16.3.2. gwarancjach bankowych,
16.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
16.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku – o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
16.4. Uwaga: Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego powinno zawierać następujące elementy:
16.4.1. określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji przez cały okres związania ofertą;
16.4.2. określenie kwoty poręczenia lub gwarancji;
16.4.3. wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji;
16.4.4. wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji;
16.4.5. zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej
kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta,
16.4.6. nieodwołalność poręczenia lub gwarancji,
16.5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wpłacić przelewem na konto Zamawiającego:
Nazwa banku: Santander Bank Polska S.A.
Numer konta 73 1090 2053 0000 0001 4761 7962
(IBAN: PL73109020530000000147617962, SWIFT: WBKPPLPP)
powołując się na nazwę postępowania, nr sprawy oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
16.6. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert lub wniosków) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data uznania rachunku Zamawiającego).
16.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
16.8. Zamawiający dopuszcza złożenie wadium w kilku formach przy jednoczesnym spełnieniu powyższych obowiązków.
16.9. Zasady zwrotu i zatrzymania wadium określa PZP.
16.10. Złożenie przez Wykonawcę wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 PZP powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
11.2.1. Szczególny sposób spełniania przez takich Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie dopuszcza dzielenia warunku określonego w pkt. 11.1.4.1, pkt. 11.1.4.2, co oznacza że dany warunek musi w całości spełnić jeden z Wykonawców Wykonawcy tacy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
11.2.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 11.1.2 SWZ. jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
11.2.3. Do Wykonawców takich stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

9.3. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczek, o których mowa w art. 442 PZP: Zamawiający wypłaci na wniosek Wykonawcy zaliczkę w wysokości 1 500 000,00 PLN na poczet realizacji zamówienia z przeznaczeniem na dostawę pompy ciepła po uzyskaniu zatwierdzenia Projektu Podstawowego. W przypadku skorzystania przez Wykonawcę z Podwykonawcy, umowa na dostawę pompy miedzy nimi musi zawierać cesję na rzecz Zamawiającego; umowa wymaga akceptacji Zamawiającego, zgodnie z § 6 ust. 11 projektowanych postanowień umowy. Zaliczka zostanie wypłacona na podstawie prawidłowo wystawionej faktury pro-forma, doręczonej przez Wykonawcę. Zaliczka zostanie rozliczona przy rozliczeniu poz. 3.1 Wykazu cen (załącznik nr 5 do SWZ).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-19 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/khk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.