eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołczyn"Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wołczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-250

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774188340

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wolczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wolczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f54b080-0119-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291027

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026222/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252443/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBF.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa kanalizacji sanitarnej w Świniarach Wielkich i Krzywiczynach. Zadanie realizowane z podziałem na trzy etapy.
Całkowity zakres rzeczowy etapu I przedsięwzięcia obejmuje wykonanie:
1) W zakresie wykonania sieci kanalizacyjnej objętej pozwoleniem na budowę:
▪ kanałów grawitacyjnych głównych z rur Ø200mm PVC-U - 1050,0 m;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 24 szt.;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych z kratą koszową - 1 szt.;
▪ studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 11 szt.;
▪ systemowej studzienki rozprężnej Ø1000mm z tworzyw sztucznych – 2 szt.
▪ sieciowej przepompowni ścieków PKK-1 z wyposażeniem wewnętrznym,
sterowaniem, zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl.;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RKK-1 dla przepompowni sieciowej PKK-1
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 811,0 m;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 307,0 m;
▪ studzienek rewizyjnych Ø1200mm betonowych na rurociągu tłocznym - 3 kpl.;
2) W zakresie wykonania przyłączy kanalizacyjnych:
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 237,5 m;
 studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 16 szt.;
 przydomowej przepompowni ścieków z wyposażeniem wewnętrznym i sterowaniem wraz z wewnętrznym (zalicznikowym) zasilaniem energetycznym - 3 kpl.;
 rurociągu tłocznego bocznego z rur PE100 SDR17 PN10 o średnicy 63x3,8mm - 129,5m.
Całkowity zakres rzeczowy etapu II przedsięwzięcia obejmuje wykonanie sieci kanalizacyjnej objętej pozwoleniem na budowę:
▪ odcinka rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2 z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 71,0 m.
Całkowity zakres rzeczowy etapu III przedsięwzięcia obejmuje wykonanie:
1)W zakresie wykonania sieci kanalizacyjnej objętej pozwoleniem na budowę:
▪ kanałów grawitacyjnych głównych z rur Ø200mm PVC-U - 1883,5 m;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 51 szt.;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych z kratą koszową - 2 szt.;
▪ studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 11 szt.;
▪ systemowej studzienki rozprężnej Ø1000mm z tworzyw sztucznych – 1 szt.
▪ sieciowej przepompowni ścieków PSW-1 z wyposażeniem wewnętrznym,
sterowaniem, zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl.;
▪ sieciowej przepompowni ścieków PSW-2 z wyposażeniem wewnętrznym,
sterowaniem, zasilaniem energetycznym i zagospodarowaniem terenu - 1 kpl.;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RSW-1 dla przepompowni sieciowej PSW-1
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 90x5,4mm - 213,0 m;
▪ rurociągu tłocznego sieciowego RSW-2 dla przepompowni sieciowej PSW-2
z rur PE 100-RC SDR 17 PN10 o średnicy 110x6,6mm - 1092,0 m;
▪ studzienek rewizyjnych Ø1200mm betonowych na rurociągu tłocznym - 4 kpl.;
2) W zakresie wykonania przyłączy kanalizacyjnych:
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø200mm PVC-U - 65,5 m;
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 942,5 m;
▪ studni rewizyjnych Ø1000mm betonowych - 4 szt.;
▪ studzienek inspekcyjnych Ø425mm z tworzywa sztucznego - 58 szt.;
3) W zakresie wykonania podłączeń instalacji wewnętrznej:
▪ kanałów grawitacyjnych z rur Ø160mm PVC-U - 177,5 m;

Zamawiający zastrzega konieczność realizacji poszczególnych etapów przedmiotu umowy w następującej kolejności:
a. Etap I i Etap III – w pierwszej kolejności.
b. Etap II – jako ostatni.

Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych na podstawie Wstępnej Promesy nr 01/2021/400/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, wpłynęła jedna oferta od następującego Wykonawcy:

Zakład Budownictwa Ogólnego DROBUD Sp. z o.o.
ul. Kępska 10, 45-129 Opole
NIP 7543191172
na kwotę brutto: 7.542.030,11 zł.
Zamawiający podał, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 5.700.000,00 zł brutto. Równocześnie Zamawiający informuje, iż nie posiada środków budżetowych na zwiększenie tej kwoty.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż decyzja Zamawiającego jest zgodna ze stanem faktycznym i prawnym przedmiotowego postępowania. W związku z powyższym Zamawiający postanawia unieważnić postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7542030,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7542030,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.