eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Rewitalizacja Wieży Ariańskiej w miejscowości Krynica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja Wieży Ariańskiej w miejscowości Krynica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Konopnickiej 4

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 576 37 53

1.5.8.) Numer faksu: 82 576 30 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.krasnystaw.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Wieży Ariańskiej w miejscowości Krynica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494d140f-eb03-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040526/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Rewitalizacja Wieży Ariańskiej w miejscowości Krynica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206460/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288653,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przy grobowcu, tzw. grobisku w Krynicy, gm. Krasnystaw, wpisanym do rejestru zabytków województwa lubelskiego pod numerem A/455, na działce nr 146 obręb Krynica, gm. Krasnystaw, w tym między innymi:
1.1. roboty rozbiórkowe,
1.2. naprawa dachu,
1.3. tynkowanie,
1.4. roboty przy wznoszeniu rusztowań,
1.5. kładzenie podłóg,
1.6. kładzenie opaski,
1.7. instalowanie wyrobów metalowych,
1.8. przeprowadzenie podczas realizacji inwestycji badań archeologicznych w zakresie określonym pozwoleniem Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków prowadzonych pod nadzorem osoby wskazanej przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres robot opisany został w następujących dokumentach w podanej kolejno hierarchii ich ważności:
2.1. Decyzja Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak IN.II.5142.8.1.2021 z dnia 14 stycznia 2021 r. pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych - załącznik Nr 7.1 do SWZ,
2.2. Decyzja Starosty Krasnostawskiego znak AB.6740.57.2021 z dnia 9 marca 2021 r. zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenie na budowę - załącznik Nr 7.1 do SWZ,
2.3. Decyzja Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak IA.II.5161.14.1.2022 z dnia 28 marca 2022 r. pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych - załącznik Nr 7.1 do SWZ,
2.4. Uzgodnienie Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak IN.II.5142.71.1.2022 z dnia 11.05.2022 r. rozwiązań konstrukcyjno – materiałowych ujętych w projekcie wykonawczym - załącznik Nr 7.1 do SWZ,
2.5. dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 7.2 do SWZ obejmująca:
a) projekt budowlany,
b) projekt wykonawczy,
2.6. STWiOR - załącznik nr 8 do SWZ.
2.7. Przedmiar robót - Załącznik Nr 9 do SWZ - dokument pomocniczy.
2.8. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 10 SWZ.
3. Jak wskazano powyżej roboty budowlane wykonywane będą na działce nr 146 obręb Krynica. Działka ta znajduje się na wzgórzu porośniętym drzewami (w większości drzewa iglaste). Dojazd do budowli za pośrednictwem drogi gruntowej o szerokości zmiennej około 2-3 m, a następnie poprzez działkę nr 144 obręb Krynica. Na działce nr 146 obręb Krynica oraz w jej pobliżu brak jest jakiejkolwiek infrastruktury technicznej (brak m.in. wody i energii elektrycznej). Wykonawca zobowiązany jest do samodzielnego i na własny koszt przygotowania placu budowy i zabezpieczenia odpowiedniego sprzętu, urządzeń, materiałów i mediów (prąd elektryczni i woda), które pozwolą na wykonanie prac w opisanych warunkach.
4. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, o której mowa w rozdziale III SWZ (dok. projektowej, decyzjach administracyjnych, szczegółowych wymaganiach oraz STWiOR). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji technicznej o której mowa w pkt 3 rozdziału III SWZ (dok. projektowej, szczegółowych wymaganiach oraz STWiOR).
5. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania wynikających
z dokumentacji i pozwoleń wskazanych w niniejszym rozdziale nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować ilość robót podaną w przedmiarze robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie dokumentacji technicznej i innej dokumentacji technicznej zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.
5.1. Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia załącznik
Nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610593,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664340,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610593,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Drogowo Budowlane Piotr Gołębiowski w spadku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 110670741

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 11 g

7.3.4) Miejscowość: Krasnystaw

7.3.5) Kod pocztowy: 22-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610593,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.