Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
- 2021/BZP 00287685/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie (...) w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.41.2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011513343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow@zgn-praga-pn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgn-praga-pn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieszkaniowym zasobem oraz powierzonym zasobem nieruchomości m. st. Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie (...) w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.41.20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f50196b-309f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290920
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000077/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Bieżące utrzymanie (...) w sprawności technicznej w zakresie branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNZP.261.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2648486,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, robót związanych z bieżącym utrzymaniem – część I- 273 budynków komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy i lokali komunalnych w 93 budynkach wspólnot mieszkaniowych w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe oraz inne prace naprawcze konieczne do utrzymania nieruchomości w sprawności technicznej. Szczegółowa lokalizacja, rodzaj i zakres prac, wynikające z bieżących potrzeb związanych z utrzymaniem nieruchomości w sprawności technicznej, a których Zamawiający obecnie nie może przewidzieć, będą określane sukcesywnie z chwilą ich wystąpienia, zleceniami przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w poszczególnych Administracjach Obsługi Mieszkańców, zwanych dalej w skrócie AOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określa specyfikacja warunków zamówienia wraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część tj.: przedmiary Załącznik Nr 6/I ; Opisy przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 7/I ; Wykazy adresowe budynków Załącznik Nr 8/I ; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 oraz projekt umowy wraz z dokumentem gwarancyjnym i drukami do stosowania w trakcie realizacji Nr 10/I.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1321985,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację, robót związanych z bieżącym utrzymaniem – część II- 238 budynków komunalnych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy i lokali komunalnych w 176 budynkach wspólnot mieszkaniowych oraz 2 budynki wspólnoty mieszkaniowe administrowane przez ZGN AOM Nr 5, w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży ogólnobudowlanej: roboty dekarskie, blacharskie, murarskie, malarskie i drogowe oraz inne prace naprawcze konieczne do utrzymania nieruchomości w sprawności technicznej. Szczegółowa lokalizacja, rodzaj i zakres prac, wynikające z bieżących potrzeb związanych z utrzymaniem nieruchomości w sprawności technicznej, a których Zamawiający obecnie nie może przewidzieć, będą określane sukcesywnie z chwilą ich wystąpienia, zleceniami przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego w poszczególnych Administracjach Obsługi Mieszkańców, zwanych dalej w skrócie AOM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji określa specyfikacja warunków zamówienia wraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część tj.: przedmiary Załącznik Nr 6/II; Opisy przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 7/II; Wykazy adresowe budynków Załącznik Nr 8/II; Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 9 oraz projekt umowy wraz z dokumentem gwarancyjnym i drukami do stosowania w trakcie realizacji Nr 10/II.4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 1326501,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1450000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1450000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JK ZAWIMEX DEVELOPMENT P.R.B. Krzysztof Zalewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JM BUILDINGS Joanna Zalewska-Simaczenko, Michał Simaczenko s.c.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5680003861
7.3.3) Ulica: ul. Afrykańska 10/47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa;
7.3.5) Kod pocztowy: 03-966
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JK ZAWIMEX DEVELOPMENT P.R.B. Krzysztof Zalewski
jakie przetargi wygrała firma
JK ZAWIMEX DEVELOPMENT P.R.B. Krzysztof Zalewski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1450000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1455000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1455000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1455000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Remontowo-Budowlany Jerzy Łata
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Mariola Wasilewska, - Zakład Remontowo-Budowlany Iwona Radzio, - ROBPAW s. c. Robert Bugaj, Paweł Bugaj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240308533
7.3.3) Ulica: ul. Smoleńska 79 m 81,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-528
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, JERZY ŁATA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, JERZY ŁATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1455000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Likwidacja palenisk na paliwa stałe i wykonanie nowego źródła ciepła na paliwo gazowe w budynku przy ul. Kłosowej 11
- Usługa zabezpieczenia pacjentów z zastosowaniem kamizelek defibrylujących dla Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
- Okresowa kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania wybranych budowli hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Szczecinie
- Wykonanie prac w dwóch pomieszczeniach herbaciarni w budynku Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie przy pl. Bankowym 3/5.
- Usługa prowadzenia na terenie fosy Fortu Bema w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy wypożyczalni kajaków, obejmująca całodobowy dozór mienia wchodzącego w skład wypożyczalni kajaków...
- Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR WYKONAWCY REMONTU ELEWACJI Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI W BUDYNKU O FUNKCJI EDUKACYJNEJ NA TERENIE LOTNICZYCH ZAKŁADÓW NAUKOWYCH WE WROCŁAWIU
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- "Rozwój gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Komarówka Podlaska"
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Remont klatek schodowych, remont elewacji, remont wejść do budynku wraz z wymianą domofonów i robotami towarzyszącymi w Giżycku przy ul. Wojska Polskiego 7A.
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.