Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241173/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77
1.5.2.) Miejscowość: Brenna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: +48338536222
1.5.8.) Numer faksu: +48338536370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4615b253-32c0-4e17-8257-102e89dd1d7a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4615b253-32c0-4e17-8257-102e89dd1d7a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037847/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup sprzętu komputerowgo i oprogramowania na potrzeby projektu „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie w ramach projektu „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna” dofinansowane ze środków Funduszu Europejskiego dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +), pn.: „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna” dla Priorytetu: FESL.06.00 – Fundusze Europejskie dla Edukacji, dla Działania: FESL.06.09 – Lokalne Ośrodki Wiedzy i Edukacji – LOWE.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 303330,38 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15114,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy pn. „Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby projektu „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna”, spełniającego minimalne parametry określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załączniku nr 4 do niniejszej SWZ.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu dofinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny +), pn.: „Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji w Gminie Brenna” dla Priorytetu: FESL.06.00 – Fundusze Europejskie dla Edukacji, dla Działania: FESL.06.09 – Lokalne Ośrodki Wiedzy i Edukacji – LOWE.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- laptop z oprogramowaniem [P1] - 1 szt.
- monitor interaktywny [P2] - 1 szt.
- słuchawki komputerowe[P3] - 18 szt.
- myszy komputerowe [P4] - 18 szt.
4. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją, konfiguracją i uruchomieniem, które będą odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48620000-0 - Systemy operacyjne
48310000-4 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
30237410-6 - Myszka komputerowa
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18549,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18549,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18549,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRANDFORMACJA MEDIA GROUP PROSTA SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982314772
7.3.3) Ulica: Księcia Witolda 49 lok.15
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-202
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRANDFORMACJA MEDIA GROUP PROSTA S.A.
jakie przetargi wygrała firma
BRANDFORMACJA MEDIA GROUP PROSTA S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18549,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
za datę zawarcia umowy należy uznać dzień, w którym druga strona (w tym przypadku Wykonawca) złożyła swój podpis, czyli 17.06.2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na części: część a - część h
- "Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym"
- Zakup sprzętu informatycznego i oprogramowania
- Zakup sprzętu komputerowego i elektronicznego w ramach realizacji projektu pn. "Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Kędzierzynie-Koźlu. Etap IV".
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.