Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00233942/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00238681/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00307167/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
- 2021/BZP 00289309/01 - Wynik z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup mini koparki do budowy kanalizacji na potrzeby Gminy Radzyń Podlaski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radzyn Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237457
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Radzyń Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-300
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radzynpodlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9ef8846-2fe0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup mini koparki do budowy kanalizacji na potrzeby Gminy Radzyń Podlaski”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ef8846-2fe0-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00037746/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i dostawa koparki i mini koparki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233942/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-ZP.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa mini koparki do budowy kanalizacji dla Gminy Radzyń Podlaski
4.1.1 Zakres rzeczowy:
l.p Nazwa parametru i wielkość
1 Moc silnika min. 12,5 KW
2 Waga koparki min. 1800 kg
3 Dodatkowe wejście na młot hydrauliczny
4 Szybkozłącze hydrauliczne
5 Kabina ogrzewana
6 Regulacja szerokości gąsienic max.136 cm
7 trzy łyżki-30, 50,100 skarpówka( dopuszcza się różnice w wymiarach do +/- 10 %
8 Mini koparka winna pochodzić z bieżącej produkcji, nie może być starsza niż z czerwca 2021 r.
9 Oferowany sprzęt musi posiadać Certyfikat dopuszczający do użytkowania na rynek europejski
4.1.2.Wymagania podstawowe:
a)Zamawiający wymaga, aby koparka była fabrycznie nowa, wolna od wad. Sprzęt musi posiadać aktualne i odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
b)W przypadku stwierdzenia, że dostarczone sprzęt jest uszkodzony, bądź nie odpowiada przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni go na inny właściwy na własny koszt.
c) Wykonawca zobligowany jest w ramach zamówienia dostarczyć na własny koszt mini koparkę do siedziby Zamawiającego.
d) Wykonawca zobligowany jest do zrealizowania dostaw w ramach ww. zamówienia wraz z instrukcją w jęz. polskim
e)W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
f)Gwarancja:
-Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt 12 miesięcznej gwarancji, liczony od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego
g)Miejsce dostawy przedmiotu umowy: Gmina Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski
h)Dostawa może być realizowana jedynie w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od. 8-15. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego, co najmniej 2 dni wcześniej o planowanym terminie dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z RADZYNIA PODLASKIEGO
- Zakup używanego samochodu ciężarowego wywrotki na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim - II postępowanie
- "Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej przyziemia i parteru części średniowschodniej oraz łącznika SPZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej." Etap I
- "Budowa altany w msc. Siedlanów"
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady segregowane na potrzeby PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Dostawa materiałów do budowy sieci kanalizacyjnej i deszczowej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Radzyniu Podlaskim - II postępowanie
więcej: przetargi w Radzyniu Podlaskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.