Ogłoszenie z dnia 2025-06-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209053/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932112482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliniana 20-22
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-525
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.it@pup-wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wroclaw.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pup-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e3e9852-107a-4608-8a24-b6118f34e454
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086778/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209053
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.OA.3213.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 521132,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej mienia (budynków i terenu) Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu z wykorzystaniem systemu telewizji przemysłowej w ww. obiektach.
2. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod i nazwa określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 79710000 – 4 Usługi ochroniarskie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz we Wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SWZ).
4. Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami określonymi w SWZ.
5. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności pełnienia ochrony bezpośrednio na obiektach Zamawiającego, w trakcie całego okresu realizacji zamówienia niniejszego zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowód zawarcia umowy ubezpieczenia na kwotę min. 2 000 000,00 zł od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki najpóźniej w dniu podpisania umowy.
7. Wykonawca złoży oświadczenie, że jest pracodawcą uprawnionym do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON*, jeżeli spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 44 z późn. zm.) - uwaga: w przypadku konsorcjum każdy z członków musi być uprawniony do wystawiania informacji o obniżeniu wpłat na PFRON.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570982,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892843,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570982,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alfa Guard Security sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922266364
7.3.3) Ulica: ul. Doktora Floriana Ceynowy 27
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej, 1%, Agencja Ochrony Osób i Mienia "SOLID SECURITY"
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALFA GUARD SECURITY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ALFA GUARD SECURITY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570982,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-30 do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Przebudowa pom. 203 i pom. 406-408 w budynku A-1 PWr zlokalizowanego przy wyb. Stanisława Wyspiańskiego 23 we Wrocławiu w ramach dostosowaniu bud. A-1 do aktualnych przepisów PPOŻ.
- "Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. na okres 36 miesięcy"
- Dostawa zestawu lamp operacyjnych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Neurochirurgii oraz Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo - Twarzowej
- Świadczenie na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej MSWiA we Wrocławiu usług odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych
- Usługi monitoringu w obiektach zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont budynku mieszkalnego oraz lokali w miejscowości Brzeg Głogowski nr 102 i 102A dz. 780/4, gmina Żukowice
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie Usług ochrony osób i mienia Muzeum Architektury we Wrocławiu
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ORAZ MONITORING ELEKTRONICZNY W OBIEKTACH ODDZIAŁU ZUS W TORUNIU
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej w obiektach zajmowanych przez Szkołę Podstawową nr 12 im. Przyjaciół Gdańska w Gdańsku"
- CAŁODOBOWA OCHRONA TERENU, OBIEKTÓW, MIENIA I OSÓB SPSKM WRAZ Z GRUPĄ INTERWENCYJNĄ
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia na Terenach sportowo-rekreacyjnych "Stawy Walczewskiego" oraz Kompleksie boisk "Orlik 2012" należących do Ośrodka Sportu i Rekreacji Gminy Grodzisk Mazowiecki"
- Ochrona fizyczna osób i mienia Akademii Nauk Stosowanych Angelusa Silesiusa
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.