eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubsko › Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku - etap III - winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31998798-e365-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012314/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194216/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.2710.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - winda dla niepełnosprawnych - wykonanie murowanego szybu windy w budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku, doprowadzenie zasilania elektrycznego, wykonanie instalacji oświetleniowej szybu, dostawa platformy pionowej, montaż, wykończenie szybu po zakończeniu montażu platformy, wykonanie dokumentacji techniczno-rejestracyjnej.
Szczegółowy zakres robót/dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w tym: Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), dodatkowe informacje i wymagania w stosunku do Wykonawcy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w Załączniku Nr 11 do SWZ – Poglądowe przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.5.) Wartość części: 134226,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – zagospodarowanie terenu –wykonanie zagospodarowania terenu w związku z przebudową i rozbudową istniejącego budynku przy al. Wojska Polskiego 2a w Lubsku wraz z zamierzoną zmianą sposobu użytkowania budynku na cele użyteczności publicznej.
W branży drogowej przewidziano wykonanie: 4 miejsc postojowych równolegle do ulicy o wymiarach stanowiska 3,60m x 6,0m (miejsca dla niepełnosprawnych) i 10 miejsc postojowych w formie zatoki prostopadłej do ulicy o wymiarach stanowiska 2,50m x 5,0m. Dojście do budynku chodnikiem o szer. 2,0m, który został od strony zachodniej włączony do istniejącego chodnika i istniejącego zjazdu. Parkingi obramować krawężnikiem betonowym o wym. 15/30 cm wystającym ponad nawierzchnię na 10 cm. Parkingi od ulicy oddzielić krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15/22cm wystającym ponad nawierzchnię ulicy o 3,0cm. Chodniki obramować obrzeżem betonowym o wym. 8/30 cm. Opaską przy budynku o szer. 0,50m obramować obrzeżem betonowym o wym. 6/20 cm.
Przewidziano również roboty rozbiórkowe. Należy rozebrać istniejący chodnik z kostki betonowej, parking na samochody osobowe z kostki betonowej oraz krawężniki i obrzeża betonowe.
Elementy małej architektury:
- ławka z oparciem 6 szt.
- kosze na śmieci z przykrywką 4 szt.
- dystrybutor torebek na psie odchody 1 szt.
- pojemnik na śmieci segregowane o pojemności 120l: 7 szt.
- obudowa pojemników na odpady typu YOGI.



Szczegółowy zakres robót/dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w tym: Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), dodatkowe informacje i wymagania w stosunku do Wykonawcy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w Załączniku Nr 11 do SWZ – Poglądowe przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 222117,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172356,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258266,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172356,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Wacław Bryczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280004474

7.3.3) Ulica: ul. Izerska 14

7.3.4) Miejscowość: Żary

7.3.5) Kod pocztowy: 68-200

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa i montaż kompletnego urządzenia platformy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172356,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325212 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Budowlano-Handlowe EMTON Tomasz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281932756

7.3.3) Ulica: Górzyn 45a

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.