Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00194216/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubsko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-300
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lubsko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31998798-e365-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287414
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012314/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa i rozbudowa budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku – etap III – winda dla niepełnosprawnych wraz z zagospodarowaniem terenu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00194216/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.2710.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - winda dla niepełnosprawnych - wykonanie murowanego szybu windy w budynku przy ul. Wojska Polskiego 2a w Lubsku, doprowadzenie zasilania elektrycznego, wykonanie instalacji oświetleniowej szybu, dostawa platformy pionowej, montaż, wykończenie szybu po zakończeniu montażu platformy, wykonanie dokumentacji techniczno-rejestracyjnej.Szczegółowy zakres robót/dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w tym: Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), dodatkowe informacje i wymagania w stosunku do Wykonawcy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w Załączniku Nr 11 do SWZ – Poglądowe przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.5.) Wartość części: 134226,83 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – zagospodarowanie terenu –wykonanie zagospodarowania terenu w związku z przebudową i rozbudową istniejącego budynku przy al. Wojska Polskiego 2a w Lubsku wraz z zamierzoną zmianą sposobu użytkowania budynku na cele użyteczności publicznej.W branży drogowej przewidziano wykonanie: 4 miejsc postojowych równolegle do ulicy o wymiarach stanowiska 3,60m x 6,0m (miejsca dla niepełnosprawnych) i 10 miejsc postojowych w formie zatoki prostopadłej do ulicy o wymiarach stanowiska 2,50m x 5,0m. Dojście do budynku chodnikiem o szer. 2,0m, który został od strony zachodniej włączony do istniejącego chodnika i istniejącego zjazdu. Parkingi obramować krawężnikiem betonowym o wym. 15/30 cm wystającym ponad nawierzchnię na 10 cm. Parkingi od ulicy oddzielić krawężnikiem betonowym najazdowym o wym. 15/22cm wystającym ponad nawierzchnię ulicy o 3,0cm. Chodniki obramować obrzeżem betonowym o wym. 8/30 cm. Opaską przy budynku o szer. 0,50m obramować obrzeżem betonowym o wym. 6/20 cm.
Przewidziano również roboty rozbiórkowe. Należy rozebrać istniejący chodnik z kostki betonowej, parking na samochody osobowe z kostki betonowej oraz krawężniki i obrzeża betonowe.
Elementy małej architektury:
- ławka z oparciem 6 szt.
- kosze na śmieci z przykrywką 4 szt.
- dystrybutor torebek na psie odchody 1 szt.
- pojemnik na śmieci segregowane o pojemności 120l: 7 szt.
- obudowa pojemników na odpady typu YOGI.
Szczegółowy zakres robót/dostaw został wyszczególniony w załączniku nr 10 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia w tym: Dokumentacja projektowa i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR), dodatkowe informacje i wymagania w stosunku do Wykonawcy oraz projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 4 do SWZ) oraz w Załączniku Nr 11 do SWZ – Poglądowe przedmiary robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 222117,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172356,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258266,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172356,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Wacław Bryczkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9280004474
7.3.3) Ulica: ul. Izerska 14
7.3.4) Miejscowość: Żary
7.3.5) Kod pocztowy: 68-200
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Dostawa i montaż kompletnego urządzenia platformy
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wacław Bryczkowski "Zakład Budowlany Wacław Bryczkowski"
jakie przetargi wygrała firma
Wacław Bryczkowski "Zakład Budowlany Wacław Bryczkowski"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172356,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 290280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325212 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 290280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Budowlano-Handlowe EMTON Tomasz Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281932756
7.3.3) Ulica: Górzyn 45a
7.3.4) Miejscowość: Lubsko
7.3.5) Kod pocztowy: 68-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE EMTOM Tomasz Nowak
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE EMTOM Tomasz Nowak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 290280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z LUBSKA
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Utworzenie Żłobka nr 2 w Lubsku wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: przetargi w Lubsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
- POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ W GMINIE SUCHEDNIÓW
- "Przebudowa budynku gospodarczego i kancelarii Długie na podwójną kancelarię"
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
- Przebudowa Żłobka Samorządowego nr 5 na os. Willowym 2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.