eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Modernizacja dwóch kot³owni i budowa jednej kot³owni III

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dwóch kot³owni i budowa jednej kot³owni III

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska Hajnówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658999

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: hajnowka@hajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.hajnowka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dwóch kot³owni i budowa jednej kot³owni III

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f079fddb-1225-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00286895

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00027318/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja 2 kot³owni i budowa 1 kot³owni w PEC Sp. z o.o.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://www.bip.hajnowka.pl/przetargi-i-ogloszenia-2022

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owa informacja o ¶rodkach komunikacji elektronicznej zawarta jest w rozdz. VII SWZ.
a) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci pytania do SWZ, sk³adanie podmiotowych ¶rodków dowodowych (sk³adanych na wezwanie), o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za pomoc± poczty elektronicznej Zamawiaj±cego – email: e.wiluk@hajnowka.pl oraz poczty elektronicznej wykonawcy, na adres email podany w ofercie.
b) z³o¿enie oferty
- wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.2 Z³o¿enie oferty
a) informacje ogólne
- wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
- maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB.
- za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.
- identyfikator postêpowania oraz inne dane konieczne do poprawnego z³o¿enia oferty dostêpne s± na miniPortalu w zak³adce „Lista wszystkich postêpowañ”, „Szczegó³y”. Sk³adaj±c ofertê wykonawca zobowi±zany jest podaæ w³a¶ciwe dane postêpowania – w przypadku podania niew³a¶ciwych danych odpowiedzialno¶æ za nieprawid³owe z³o¿enie albo niez³o¿enie oferty ponosi wykonawca.
b) z³o¿enie oferty
- wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
- nazwa Zamawiaj±cego w systemie ePUAP (nazwa odbiorcy) to: URZ¡D MIASTA
HAJNÓWKA. Po jego podaniu adres skrzynki ePUAP Zamawiaj±cego automatycznie pojawi siê w odpowiednim polu formularza. Za z³o¿enie oferty podmiotowi innemu ni¿ Zamawiaj±cy w wyniku podania niew³a¶ciwej nazwy Zamawiaj±cego w systemie ePUAP odpowiada wykonawca.
- oferta powinna byæ sporz±dzona, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, w jêzyku polskim, w jednym z formatów danych okre¶lonych w
przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247) – w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w udostêpnionej przez Urz±d Zamówieñ Publicznych Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na MiniPortalu oraz za³±czonej do niniejszej SWZ. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w oryginale. Szczegó³owe wymagania okre¶lono w rozdz. VII SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 40.1 W zwi±zku z realizacj± wymogów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych:
a) administratorem danych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê* jest Gmina Miejska Hajnówka, ul. Aleksego Zina 1, 17-200 Hajnówka; tel. 85 682 21 80, e-mail: hajnowka@hajnowka.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Miejskiej Hajnówka jest Pan Micha³ Rusak, tel. 85 682 29 05, e-mail: iod@hajnowka.pl
c) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.271.11.2022, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019, poz.2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) dane osobowe osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
f) obowi±zek podania przez osobê fizyczn± sk³adaj±c± ofertê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych osoby fizycznej
sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê**;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna osoba fizyczna sk³adaj±ca ofertê, ¿e przetwarzanie danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê dotycz±cych j± narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje osobie fizycznej sk³adaj±cej ofertê:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osoby fizycznej sk³adaj±cej ofertê jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): j) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
k) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 1 - Modernizacja dwóch kot³owni i budowa jednej kot³owni
1. Projekt i budowa kot³owni opalanej zrêbkami wraz z przebudow± infrastruktury technicznej istniej±cej kot³owni wêglowej przy ul. Ma³ej 20 w Hajnówce.
2. Projekt i budowa doziemnej i wewnêtrznej instalacji gazu w modernizowanej kot³owni olejowej przy ul. Lipowa 166 w Hajnówce wraz z wymian± palników oraz modernizacj± automatyki kot³owej

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45000000-7 - Roboty budowlane

45251250-8 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych zak³adów grzewczych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ 2 – Dostawa dwóch ³adowarek do biomasy
Dostawa obejmuje dostarczenie dwóch ³adowarek ko³owych, hydraulicznych teleskopowych na potrzeby ciep³owni . Wykonawca jest tak¿e zobowi±zany:
i. Przygotowaæ
ii. dokumenty do przeprowadzenia odbiorów dozorowych (je¶li bêdzie wymagane) i przygotowaæ dokumenty do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie.
iii. Dokonaæ uruchomienia, ruchu próbnego i odbiorów.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34140000-0 - Wysokowydajne pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
Czê¶æ 1
a) Posiada ¶rodki na rachunku bankowym albo jego zdolno¶æ kredytowa w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert stanowi± kwotê co najmniej 3 000 000 z³ (s³ownie: trzy miliony z³otych);
b) Dysponuj± polis± odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± o warto¶ci co najmniej 3 000 000 z³ (s³ownie: trzy miliony z³otych).
Czê¶æ 2
a) Posiada ¶rodki na rachunku bankowym albo jego zdolno¶æ kredytowa w okresie nie d³u¿szym ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert stanowi± kwotê co najmniej 500 000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych);
b) Dysponuj± polis± odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± o warto¶ci co najmniej 500 000 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych).
a) Zdolno¶æ techniczna - Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca:
Czê¶æ 1
wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane (zakoñczone i oddane do u¿ytkowania) polegaj±ce na budowie* kot³owni na biomasê drzewn± typu zrêbki o mocy co najmniej 3 MW ka¿da robota, w tym Zamawiaj±cy wymaga aby jedna z ww. robót zrealizowana zosta³a w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Czê¶æ 2
wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw ³adowarek ko³owych hydraulicznych teleskopowych
b) Zdolno¶æ zawodowa – Wykonawca dysponuje odpowiednim personelem

Czê¶æ 1
W celu potwierdzenia spe³nienia warunku Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ na etapie realizacji umowy, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które bêd± pe³niæ nastêpuj±ce funkcje:
i. (jedn±) osob± - kierownikiem budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
Minimalne wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika robót/budowy, w tym posiada do¶wiadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalno¶ci na budowie co najmniej jednej kot³owni o mocy min. 3,00 MW
ii. (jedn±) osob± – kierownikiem robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
Minimalne wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych i kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych, wentylacyjnych bez ograniczeñ wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia , które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów;
co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika robót/inspektora nadzoru,
iii. (jedn±) osob± - kierownikiem robót w specjalno¶ci elektrycznej i elektroenergetycznej
Minimalne wymagania:
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ wydane zgodnie z Prawem budowlanym lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów,
co najmniej 5-letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika robót/inspektora nadzoru,
iv. (jedn±) osob± – technologiem
Minimalne wymagania:
do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji technologa przy realizacji co najmniej jednego zadania polegaj±cego na budowie kot³owni o mocy min. 3,00 MW
Uprawnienia, o których mowa wy¿ej powinny byæ uzyskane zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 29 kwietnia 2019 r. lub wa¿ne odpowiadaj±ce im kwalifikacje, nadane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce odpowiednio do projektowania i/lub kierowania robotami w zakresie objêtym niniejszym zamówieniem.
Do¶wiadczenie zawodowe liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie kilku funkcji przez jedn± osobê w przypadku posiadania przez ni± do¶wiadczenia i uprawnieñ wskazanych dla ww. osób (maksymalnie ³±czenie 2 funkcji).
Zamawiaj±cy przez realizacjê inwestycji budowlanej rozumie wykonywanie robót budowlanych zgodnie z definicj± okre¶lon± art. 3 ust. 6) i 7a) ustawy Prawo budowlane.
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a tak¿e ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane w punktach i. do vi. powy¿ej posiada³y bieg³± znajomo¶æ jêzyka polskiego. W przypadku gdy kluczowy personel nie posiada bieg³ej znajomo¶ci jêzyka polskiego, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ na w³asny koszt t³umacza dla potrzeb i okres realizacji przedmiotu zamówienia.
Czê¶æ 2
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w przedmiotowym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.
a) O¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 punkt 5 Ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ;
b) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie w zakresie pkt 8. lit. a sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
c) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy PZP, przedstawienia o¶wiadczenia wymienionego w pkt. 1, dotycz±cego tych podmiotów, potwierdzaj±cego, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 9.
a) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem,
b) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynikaj±c± z rodz. XI pkt 1 ppkt 3 lit. a SWZ
c) Dla czê¶ci 1 - Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 8 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5a do SWZ),
d) Dla czê¶ci 1 - Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ).
e) Dla czê¶ci 2 - Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane lub s± wykonywane. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji dostaw, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wy¿ej dotycz± dostaw, w których wykonywaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

XVIII.
1. Ustala siê wadium w wysoko¶ci:
Czê¶æ 1
100.000,00 z³otych
Czê¶æ 2
10.000,00 z³otych
2. dWadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy nr 52 1020 1332 0000 1302 0037 7218 w tytule przelewu wskazuj±c: „Wadium - postêpowanie nr ZP.271.11.2022 - czê¶æ ……."
5. W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego (wp³yw ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego musi nast±piæ do up³ywu terminu sk³adania ofert). Zaleca siê do³±czenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 3 lit. b) do d), Wykonawca przeka¿e Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

13.
14. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Czê¶æ1.
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej Umowy, wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiany przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego (m.in. ustaw, rozporz±dzeñ, aktów prawa miejscowego), maj±cych wp³yw na zakres robót budowlanych i/lub sposób ich realizacji,
2) zmiana terminu realizacji Umowy:
a) w przypadku nastêpstwa dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci przekroczenie okre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ i warunków itp.; zmiany wydanych wcze¶niej przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, warunków itp.; o ile ww. okoliczno¶ci nie s± nastêpstwem winy umy¶lnej lub nieumy¶lnej Wykonawcy i o ile opó¼nieniom tym Wykonawca nie móg³ zapobiec dzia³aj±c z najwy¿sz± staranno¶ci±,
b) z powodu dzia³ania Si³y Wy¿szej, definiowanej w § 1 ust. 4 pkt 11 niniejszej Umowy , co Wykonawca winien udowodniæ za pomoc± odpowiednich dokumentów lub o¶wiadczeñ zgodnie z obowi±zuj±cymi regulacjami prawnymi w tym zakresie;
c) w sytuacji gdy wyst±pi± niemo¿liwe do przewidzenia niekorzystne warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót okre¶lonych Umow±, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac, wymogów okre¶lonych normami lub przepisami prawa, które wymagaj± konkretnych warunków atmosferycznych (za niekorzystny warunek atmosferyczny nie zostanie uznane wystêpowanie okresu zimowego w trakcie realizacji robót, co Wykonawca powinien przewidzieæ w trakcie opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego);
d) pojawienie siê nowszej technologii wykonania Przedmiotu Umowy, pozwalaj±cej na zaoszczêdzeniu czasu realizacji Umowy lub jej kosztów, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego Przedmiotu Umowy,
e) konieczno¶æ zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa,
f) konieczno¶æ zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego z powodów wyst±pienia przyczyn technicznych, prawnych lub organizacyjnych okresowo uniemo¿liwiaj±cych kontynuowanie wykonania Przedmiotu Umowy.
UWAGA! Zmiana terminu realizacji Umowy bêdzie mo¿liwa z zastrze¿eniem, i¿ termin  realizacji umowy mo¿e ulec zmianie (przed³u¿eniu) maksymalnie o 3 miesi±ce od terminu podanego w § 12 ust. 1 Umowy. Zwi±zane jest to faktem, i¿ zamówienie jest dofinansowane z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych i zgodnie z warunkami przyznania dofinansowania wygasa wa¿no¶æ promesy, co mo¿e wp³yn±æ na utratê przyznanego Zamawiaj±cemu dofinansowania.
Wszelkie warunki zmiany umowy opisano w §23 projektu umowy.
Czê¶æ 2.

1. ZAMAWIAJ¡CY przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nieistotnych w my¶l Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo Zamówieñ Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z pó¼n. zm.) zmian umowy w zakresie dotycz±cym terminu realizacji w  przypadkach takich jak:
1) konieczno¶æ wstrzymania dostawy z przyczyn niezale¿nych od WYKONAWCY lub ZAMAWIAJ¡CEGO;
2) zmiany umowy w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej;
3) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
4) upad³o¶ci albo likwidacji WYKONAWCY, producenta, dystrybutora lub gwaranta;
5) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie dostawy, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron.
2. Wszystkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci poprzez sporz±dzenie stosownego aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1.b.i. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-15

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:

Czê¶æ 1 : Tak

Czê¶æ 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Dla czê¶ci nr 2 zamawiaj±cy nie przewiduje wymagañ w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.