eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. "Termomodernizacja fundamentów i modernizacja piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. „Termomodernizacja fundamentów i modernizacja piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT PŁOŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Płocka 39

1.5.2.) Miejscowość: Płońsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 0-23 662 77 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@powiat-plonski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-plonski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. „Termomodernizacja fundamentów i modernizacja piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-812f2046-109a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000670/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja fundamentów i modernizacja piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39 – roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00177172/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.20.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. „Termomodernizacja fundamentów i modernizacja piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39.
2. Budynek posiada przyłącza: energetyczne, kanalizacyjne, wodociągowe i ciepłownicze z sieci miejskiej. Budynek wyposażony jest w instalacje: wod.-kan., ppoż, elektryczną, teletechniczną odgromową i uziemień, C.O. zasilaną z węzła, alarmową, przeciwwłamaniową, częściowo w klimatyzacji, oddymiania grawitacyjnego klatek schodowych, telekomunikacją.
3. Podstawowe dane liczbowe budynku:
- Powierzchnia zabudowy 807,20 m2
- Powierzchnia użytkowa 1 814,20 m2
- Kubatura 10 515 m3
4. Zgodnie z analizą stanu rzeczywistego oraz ekspertyzy technicznej budynek Starostwa jest w dobrym stanie technicznym oprócz piwnic, których stan techniczny określa się jako zły. Przyczyną takiego stanu są nadmierne zawilgocenia ścian, nieskuteczna izolacja przeciwwilgociowa pionowa i brak izolacji poziomej posadzek piwnic. Dodatkowo stwierdza się brak ocieplenia ścian piwnicznych, co powoduje obniżenie temperatury powierzchni ściany od strony wewnętrznej, miejscami poniżej punktu rosy, co powoduje kondensację pary na powierzchni przegrody. Okresowe nadmierne ilości wód opadowych, których nadmiar wnika w ściany zewnętrzne oraz dostaje się do środka przez nieszczelności okien piwnicznych. Brak odprowadzenia wód deszczowych do kanalizacji deszczowej. Brak powierzchni biologicznie czynnej chłonnej mogącej zebrać wody z wód opadowych. Teren wokół budynku obłożony kostką brukową. Brak skutecznej wentylacji piwnic, brak ruchu powietrza powoduje kondensację wody w przegrodach, oknach i elementach instalacji.
5. W ramach zadania zostaną wykonane między innymi prace związane z:
1) Od strony południowej (parkingu na terenie dz. nr ewid. 1332/1) i wschodniej (od strony ul. 1 Maja) wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych do ław fundamentowych metodą odkopania i położenia izolacji bitumicznej natryskowej oraz wykonanie docieplenia ścian do ław fundamentowych. Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu XPS o grubości 8 cm na całej wysokości ścian fundamentowych. W części zasypanej dodatkowo ułożenie maty drenującej na styropian i zasypanie do poziomy fundamentów gruntem przepuszczającym wodę.
2) Od strony północnej (od strony ul Płockiej) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej od środka, ze względu na brak możliwości dostępu do całej powierzchni ściany fundamentowej od zewnątrz za pomocą wykonania izolacji pionowej poprzez wykonanie iniekcji strukturalnej na całej powierzchni ściany od strony północnej do wysokości 10cm ponad poziom terenu.
3) Od strony zachodniej (granica z budynkiem) wykonanie przepony poziomej w celu odcięcia dostępu wody do pomieszczeń piwnic przez ściany konstrukcyjne. Na wszystkich ścianach wewnętrznych i zewnętrznych piwnic wykonanie izolacji poziomej wtórnej w formie przepony przy użyciu preparatów silanowych.
4) Likwidację okien w pomieszczeniach piwnic i doświetleń w poziomie terenu przez które dostawała się woda.
5) Wykonanie izolacji poziomej we wszystkich pomieszczeniach w poziomie piwnic na nowych podkładach betonowych, w celu uszczelnienie posadzek.
6) We wszystkich pomieszczeniach piwnicznych wykonanie tynków renowacyjnych.
7) Wykonanie nowych cokołów z płytek wokół budynku,
8) Odprowadzenie wód deszczowych z części rur spustowych za pomocą przyłącza i instalacji zewnętrznej deszczowej do kanalizacji deszczowej.
9) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej (System 1WN – instalacja wentylacji mechanicznej nawiewnej realizowana za pomocą wentylatora nawiewnego zlokalizowanego w pomieszczeniu węzła cieplnego, System 1WW – instalacja wentylacji mechanicznej wywiewnej realizowana za pomocą wentylatora wywiewnego zlokalizowanego w pomieszczeniu węzła cieplnego, System 1WŁ – wywiew powietrza z pomieszczeń realizowany za pomocą wentylatora łazienkowego)
10) Wykonanie ogrzewania pomieszczeń piwnicznych poprzez wykonanie nowej instalacji zasilającej projektowane grzejniki w przestrzeni piwnic. Przewidziano wykonanie nowego obiegu grzewczego zasilającego wszystkie grzejniki w piwnicy z powodu uniknięcia rozregulowania istniejącej instalacji centralnego ogrzewania na kondygnacjach nadziemnych.
11) Remont kanalizacji sanitarnej w piwnicy poprzez wymianę żeliwnych instalacji w przestrzeni piwnicznej na rury PCV. Przed wejściem budynku zamontować rewizje kanalizacyjne.
12) Uzupełnieniu brakujących izolacji istniejących instalacji wodociągowych i grzewczych w piwnicy.
13) Rozbiórką nieczynnych instalacji w przestrzeni piwnicy.
14) Remontem wewnętrznej instalacji elektrycznej, swoim zakresem obejmujący prace związane z instalacją elektryczną technologiczną, elektryczną oświetlenia i gniazd wtyczkowych, oświetlenia awaryjnego, połączeń wyrównawczych oraz ochrony przepięciowej.
15) Remontem schodów wejściowych poprzez rozebranie istniejącej posadzki z płytek oraz podłoża betonowego, a następnie wykonanie nawierzchni z kostki ozdobnej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz balustrady na schody ze stali nierdzewnej.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksowych prac remontowo-naprawczych pomieszczeń oraz fundamentów budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, tj.:
a) Projekcie Budowlano-Wykonawczym termomodernizacji fundamentów i modernizacji piwnic w budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39, którego integralną częścią jest Przedmiar Robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
b) Projekcie budowlanym w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych którego integralną częścią jest Przedmiar Robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
c) Opisie przedmiotu zamówienia Remontu schodów wejściowych przy budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku którego integralną częścią jest przedmiar robót.
Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Zawarte w przedmiarach robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej, wobec czego przedmiarom robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego.
7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, tj. dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) a także zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi oraz stosując się do poleceń Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i zgodnie z warunkami umowy.
8. W zakresie przedmiotu zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę urządzeń oraz materiałów budowlanych, niezbędnych do realizacji zadania.
9. Wykonawca, w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy zobowiązuje się opracować i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji:
1) uproszczony kosztorys ofertowy, który będzie pełnić funkcje pomocniczą i informacyjną w realizacji przedmiotu umowy i nie może stanowić podstawy do roszczeń związanych z ewentualnym niedoszacowaniem przedmiotu umowy. W kosztorysie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić rozwiązanie i usuwanie wszelkich kolizji ujętych i nieujętych w dokumentacji projektowej i wszystkie inne prace wynikłe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, a niezbędne do osiągnięcia rezultatu Umowy, pozycje nieujęte przez Wykonawcę, a konieczne do wykonania uważane będą, że zostały ujęte w innych pozycjach kosztorysu,
2) harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający:
a) wymaganą przez Zamawiającego kolejność prowadzenia robót (w pierwszej kolejności należy wykonać prace w pomieszczeniach we wschodniej części budynku o numerach od 005 do 013, następnie w pozostałych pomieszczeniach, przy czym prace w pomieszczeniu 019 mogą być prowadzone dopiero po zakończeniu prac w pomieszczeniu 017),
b) należności za poszczególne czynności harmonogramowe, określenie wysokości płatności częściowych oraz koszty całkowite,
c) oznaczenie terminów kwartalnych odbiorów częściowych, oraz termin końcowego wykonania przedmiotu umowy.
3) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
10. Do momentu nieprzedłożenia Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 9, Wykonawcy nie zostanie przekazany teren robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1074450,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „MIRMEX” Mirosław Klimkowski Ul. Małachowskiego 4/25 05-270 Marki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691491309

7.3.3) Ulica: Ul. Małachowskiego 4/25

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.