Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00245253/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury technicznej z wymianą dwóch dźwigów osobowych i ich konserwacją w okresie gwarancji w budynku przy ul. Piaskowej 9 klatki 1 i 5 w Warszawie w systemie "zaprojektuj i buduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000665840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 70
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-225
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@zgnwola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnwola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zgnwola.waw.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy zasobami stanowiącymi własność i współwłasność Miasta Stołecznego Warszawy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont infrastruktury technicznej z wymianą dwóch dźwigów osobowych i ich konserwacją w okresie gwarancji w budynku przy ul. Piaskowej 9 klatki 1 i 5 w Warszawie w systemie "zaprojektuj i buduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ea8e55c-332f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245253/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.180.2021.ŁB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont infrastruktury technicznej z wymianą dwóch dźwigów osobowych i ich konserwacją w okresie gwarancji w budynku mieszkalnym przy ul. Piaskowej 9 klatki 1 i 5 w Warszawie w systemie "zaprojektuj i buduj".
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy oraz programie funkcjonalno - użytkowym stanowiących integralną część SWZ.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie, na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do umowy, dokumentacji projektowej:
a) Wykonanie projektu budowlanego w zakresie demontażu istniejącego dźwigu oraz wykonania i zainstalowania nowego dźwigu osobowego wraz ze wszystkimi wymaganymi instalacjami i systemami oraz remontem wewnątrz i zewnątrz szybu dźwigowego z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii i uzgodnień;
b) Wykonanie przedmiaru robót;
c) Wykonanie kosztorysu inwestorskiego;
d) Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
e) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
2) Wykonanie robót budowlanych według opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy i dokumentacją techniczną dla wskazanego w nim zakresu prac;
3) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych według sporządzonych opracowań projektowych;
4) Prowadzenie prac konserwacyjnych w okresie gwarancji zgodnie z zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że wszystkie oferty złożone w postępowaniu zostały odrzucone.1) Oferta firmy Conventu Sp. z o.o., Al. Józefa Piłsudskiego 4E/3, 05-077 Warszawa została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10) ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129) – „oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu”.
Wykonawca wskazał w wyjaśnieniach, złożonych na wezwanie Zamawiającego, że popełnił błąd w obliczeniu ceny polegający na niewłaściwej kalkulacji cen składowych za wykonanie poszczególnych części zamówienia. W punkcie a) formularza oferty dotyczącym „ceny ryczałtowej z tytułu wykonania dokumentacji projektowej” wpisana została błędna kwota – 332 100,00 zł brutto, a powinno być 33 210,00 zł brutto. Następstwem tego były dalsze błędne wyliczenia w punkcie b) dotyczące „ceny z tytułu wykonania robót budowlanych wraz z nadzorem autorskim oraz prowadzeniem stałej konserwacji w okresie gwarancji” – 194 400,00 zł brutto zamiast 493 290,00 zł brutto. Wskazane powyżej mylne założenia Wykonawcy, które były punktem wyjścia do skalkulowanej ceny oferty, nie podlegają poprawieniu na podstawie art. 187 i art. 223 ust. 2 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Oferta firmy Chmielewski S. A., ul. Lipowa 27, 05-532 Baniocha została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129) – „oferta jest niezgodna z przepisami ustawy”.
Oferta nie została złożona w formie elektronicznej bądź w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Tym samym nie została wypełniona dyspozycja wynikająca z art. 63 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W prawidłowo zaszyfrowanym pliku zostały zamieszczone zeskanowane dokumenty, nieopatrzone przez Wykonawcę właściwym podpisem. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu z przedmiotowego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Wymiana windy osobowej w budynku Zespołu Szkół Rolniczych w Białymstoku
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Opracowanie dokumentacji na budowę kanalizacji sanitarnej oraz oczyszczalni ścieków w Odrowążu
- Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach MOPR w budynkach przy ul. Malmeda 8, Mieszka I 8c, Bema 2, Swobodnej 24.
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.