Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00175861/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu
,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Starogardzie Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skarszewska 7
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585623616
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medyk-stg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-stg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10890671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4613287f-c4fc-45e6-87a0-4d90d0de10fb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043012/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie kursów dla słuchaczy PMSP w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych-etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 - 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.261.1.2025/P05.08
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68354,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Witraży dla dorosłych" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Wprowadzenie w zagadnienia pracy ze szkłem,
b) Metody tworzenia witraży,
c) Najnowsze trendy i rodzaje tworzenia witraży,
d) Zasady bhp przy wykonywaniu witraży,
e) Wykonanie projektu witrażu lub wybór szablonu,
f) Wybór koloru i rodzaju szkła (typ, faktura, transparentność, szkła różnokolorowe, ze wzorami itp. )
g) Przenoszenie wzoru – projektu na szkło
h) Cięcie szkła – wycinanie określonych kształtów – nauka prawidłowego używania noża i cyrkla do szkła
i) Obróbka wyciętego szkła – obłamywanie i szlifowanie
j) Lutowanie i wykończenie witrażu
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9160 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Warsztaty z Makramy" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Krótki rys historyczny makramy,
b) Teoretyczne podstawy makramy,
c) Działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d) Ćwiczenia wprowadzające (z użyciem podstawowych węzłów makramy), instrukcja obrazkowa wiązania węzłów,
e) Ćwiczenia praktyczne – wykonywanie prac,
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9424 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Animator czasu wolnego" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Rodzaje i funkcje czasu wolnego,
b) Zadania animatora czasu wolnego,
c) Techniki pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi,
d) Metodyka i techniki pracy animatora,
e) Gry i zabawy animacyjne. Przykładowe programy/scenariusze animacji,
f) Praktyczne aspekty pracy animatora,
g) Psychologiczne aspekty funkcjonowania w grupie. Relacje interpersonalne.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9680 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Masażu kamieniami wulkanicznymi" dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Rodzaje kamieni używanych do zabiegu, wpływ na organizm,
b) Zalety terapii i zasady stosowania kamieni wulkanicznych,
c) Wskazania i przeciwwskazania do masażu kamieniami,
d) Metodyka masażu kamieniami,
e) Przygotowanie stanowiska pracy i kamieni do zabiegu,
f) Prowadzenie masażu kamieniami,
g) Higiena i konserwacja sprzętu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5640 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Masażu pałeczkami bambusowymi" dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Historia masażu pałeczkami bambusowymi,
b) Działanie masażu pałeczkami bambusowymi na organizm człowieka,
c) Wykorzystanie pałeczek bambusowych w ośrodkach SPA i salonach odnowy biologicznej,
d) Metodyka zabiegu pałeczkami bambusowymi,
e) Wskazania i przeciwwskazania do masażu,
f) Efekty zabiegu,
g) Trening technik masażu pałeczkami bambusowymi.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6510 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Piaskowania jamy ustnej" dla słuchaczy kierunku asystentka stomatologiczna i higienistka stomatologiczna Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
część teoretyczna:
a) Definicja i cel piaskowania
b) Zastosowanie piaskowania w profilaktyce stomatologicznej
c) Rodzaje przebarwień zębowych
d) Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu piaskowania
e) Rodzaje piaskarek
f) Typy proszków do piaskowania standardowego, delikatnego i dla pacjenta periodontologicznego
g) Dobór odpowiedniego piasku do wskazań i potrzeb pacjenta
h) Ergonomia pracy - prawidłowe użycie piaskarki, technika piaskowania, ochrona tkanek miękkich, błędy w pracy operatora
i) Praca z pacjentem i aspekty prawne dokumentacji medycznej
część praktyczna:
a) Demonstracja działania różnych typów piaskarek
b) Przegląd dostępnych proszków i ich zastosowanie
c) Pokaz montowania i konserwacji urządzenia
d) Prawidłowe trzymanie dyszy i ruchy podczas zabiegu
e) Przygotowanie stanowiska pracy do zabiegu
f) Wykonanie piaskowania według protokołu
g) Piaskowanie nad i poddziąsłowe
h) Ocena efektów zabiegu
i) Omówienie najczęstszych błędów i sposoby ich unikania
j) Analiza przypadków klinicznych
Szczegółowe informacje znajdują się w załaczniku numer 1 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 9360 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Masażu antycellulitowego" dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Podstawy anatomii i fizjologii
b) Zastosowanie masażu w terapii cellulit
c) Rodzaje masażu antycellulitowego
d) Efekty masażu
e) Przeciwwskazania i wskazania do zabiegu
f) Przygotowanie do zabiegu, wywiad, etapy zabiegu, informacje po i około zabiegowe,
g) Techniki modelujące sylwetkę,
h) Zasady i metodyka zabiegu
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SW - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5490 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs "Masażu gorącą czekoladą" dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) działanie, wskazanie i przeciwskazanie do masażu,
b) metodyka masażu gorącą czekoladą,
c) zasady bhp podczas wykonywania zabiegu,
d) prawidłowe przygotowanie czekolady do masażu,
e) przygotowanie stanowiska pracy
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6270 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masażu pielęgnacyjnego w profilaktyce przeciwodleżynowej” dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie GdańskimMinimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b) Właściwości i działanie masażu pielęgnacyjnego w zapobieganiu odleżynom,
c) Wskazania i przeciwskazania do zabiegu,
d) Przygotowanie do zabiegu,
e) Zasady i metodyka zabiegu,
f) Zasady bhp podczas wykonywania zabiegów,
g) Przygotowanie stanowiska pracy,
h) Trening technik masażu wykorzystywanych w masażu pielęgnacyjnym w zapobieganiu odleżynom.
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6820 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10680 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10680 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10680 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7632 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10320 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7680 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7080 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8880 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKADEMIA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-09INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup iluminacji świątecznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa szkolenia osób bezrobotnych - kurs prawa jazdy kategorii C, D z kwalifikacją wstępną przyśpieszoną na przewóz rzeczy/osób
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowe umiejętności w transformacji"
- "Przeprowadzenie doskonalenia zawodowego w formie szkolenia"
- Kompleksowa organizacja szkoleń stacjonarnych w 31 powiatach na terenie województwa wielkopolskiego związanych z przedsięwzięciem pt. Aktywizacja Lokalnych Partnerstw ds. Wody (LPW) w ramach KPO
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





