eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiZorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu
,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarszewska 7

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585623616

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@medyk-stg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk-stg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1089067

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu
,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4613287f-c4fc-45e6-87a0-4d90d0de10fb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043012/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie kursów dla słuchaczy PMSP w Starogardzie Gdańskim w ramach realizacji projektu "Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych-etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021 - 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00175861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Z.261.1.2025/P05.08

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 68354,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Witraży dla dorosłych" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Wprowadzenie w zagadnienia pracy ze szkłem,
b) Metody tworzenia witraży,
c) Najnowsze trendy i rodzaje tworzenia witraży,
d) Zasady bhp przy wykonywaniu witraży,
e) Wykonanie projektu witrażu lub wybór szablonu,
f) Wybór koloru i rodzaju szkła (typ, faktura, transparentność, szkła różnokolorowe, ze wzorami itp. )
g) Przenoszenie wzoru – projektu na szkło
h) Cięcie szkła – wycinanie określonych kształtów – nauka prawidłowego używania noża i cyrkla do szkła
i) Obróbka wyciętego szkła – obłamywanie i szlifowanie
j) Lutowanie i wykończenie witrażu
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 9160 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Warsztaty z Makramy" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Krótki rys historyczny makramy,
b) Teoretyczne podstawy makramy,
c) Działania prozdrowotne wynikające z makramy,
d) Ćwiczenia wprowadzające (z użyciem podstawowych węzłów makramy), instrukcja obrazkowa wiązania węzłów,
e) Ćwiczenia praktyczne – wykonywanie prac,
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9424 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Animator czasu wolnego" dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Rodzaje i funkcje czasu wolnego,
b) Zadania animatora czasu wolnego,
c) Techniki pracy z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi,
d) Metodyka i techniki pracy animatora,
e) Gry i zabawy animacyjne. Przykładowe programy/scenariusze animacji,
f) Praktyczne aspekty pracy animatora,
g) Psychologiczne aspekty funkcjonowania w grupie. Relacje interpersonalne.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9680 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Masażu kamieniami wulkanicznymi" dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Rodzaje kamieni używanych do zabiegu, wpływ na organizm,
b) Zalety terapii i zasady stosowania kamieni wulkanicznych,
c) Wskazania i przeciwwskazania do masażu kamieniami,
d) Metodyka masażu kamieniami,
e) Przygotowanie stanowiska pracy i kamieni do zabiegu,
f) Prowadzenie masażu kamieniami,
g) Higiena i konserwacja sprzętu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5640 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Masażu pałeczkami bambusowymi" dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Historia masażu pałeczkami bambusowymi,
b) Działanie masażu pałeczkami bambusowymi na organizm człowieka,
c) Wykorzystanie pałeczek bambusowych w ośrodkach SPA i salonach odnowy biologicznej,
d) Metodyka zabiegu pałeczkami bambusowymi,
e) Wskazania i przeciwwskazania do masażu,
f) Efekty zabiegu,
g) Trening technik masażu pałeczkami bambusowymi.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6510 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Piaskowania jamy ustnej" dla słuchaczy kierunku asystentka stomatologiczna i higienistka stomatologiczna Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim

Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
część teoretyczna:
a) Definicja i cel piaskowania
b) Zastosowanie piaskowania w profilaktyce stomatologicznej
c) Rodzaje przebarwień zębowych
d) Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu piaskowania
e) Rodzaje piaskarek
f) Typy proszków do piaskowania standardowego, delikatnego i dla pacjenta periodontologicznego
g) Dobór odpowiedniego piasku do wskazań i potrzeb pacjenta
h) Ergonomia pracy - prawidłowe użycie piaskarki, technika piaskowania, ochrona tkanek miękkich, błędy w pracy operatora
i) Praca z pacjentem i aspekty prawne dokumentacji medycznej
część praktyczna:
a) Demonstracja działania różnych typów piaskarek
b) Przegląd dostępnych proszków i ich zastosowanie
c) Pokaz montowania i konserwacji urządzenia
d) Prawidłowe trzymanie dyszy i ruchy podczas zabiegu
e) Przygotowanie stanowiska pracy do zabiegu
f) Wykonanie piaskowania według protokołu
g) Piaskowanie nad i poddziąsłowe
h) Ocena efektów zabiegu
i) Omówienie najczęstszych błędów i sposoby ich unikania
j) Analiza przypadków klinicznych
Szczegółowe informacje znajdują się w załaczniku numer 1 do SWZ -Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 9360 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Masażu antycellulitowego" dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim.
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Podstawy anatomii i fizjologii
b) Zastosowanie masażu w terapii cellulit
c) Rodzaje masażu antycellulitowego
d) Efekty masażu
e) Przeciwwskazania i wskazania do zabiegu
f) Przygotowanie do zabiegu, wywiad, etapy zabiegu, informacje po i około zabiegowe,
g) Techniki modelujące sylwetkę,
h) Zasady i metodyka zabiegu
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SW - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5490 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs "Masażu gorącą czekoladą" dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) działanie, wskazanie i przeciwskazanie do masażu,
b) metodyka masażu gorącą czekoladą,
c) zasady bhp podczas wykonywania zabiegu,
d) prawidłowe przygotowanie czekolady do masażu,
e) przygotowanie stanowiska pracy
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6270 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kurs „Masażu pielęgnacyjnego w profilaktyce przeciwodleżynowej” dla słuchaczy kierunku Technik Masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Starogardzie Gdańskim
Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) Podstawy anatomii z elementami fizjologii,
b) Właściwości i działanie masażu pielęgnacyjnego w zapobieganiu odleżynom,
c) Wskazania i przeciwskazania do zabiegu,
d) Przygotowanie do zabiegu,
e) Zasady i metodyka zabiegu,
f) Zasady bhp podczas wykonywania zabiegów,
g) Przygotowanie stanowiska pracy,
h) Trening technik masażu wykorzystywanych w masażu pielęgnacyjnym w zapobieganiu odleżynom.
Szczegółowe informację znajdują się w załączniku numer 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 6820 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10680 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10680 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10680 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7632 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11040 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9840 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUR Consulting Sp.z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017184

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7680 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7080 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5160 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9120 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6120 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8040 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Akademia Kształcenia Zawodowego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832141400

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.