Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00212793/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-17
- 2022/BZP 00227817/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-28
- 2023/BZP 00435519/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1cc1e10-ee1d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu nawierzchni odcinków dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie z dotacji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części:
1) Część 1: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 1 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb i kostką betonową;
2) Część 2: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 2 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb;
4. Część nr 1 zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) wykonanie remontu drogi na ul. Słonecznej w Łapalicach (dz. nr 162, 163, 164/18) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 560,00 m;
2) wykonanie remontu drogi na ul. Rolniczej Kiełpino – Leszno (dz. nr 597/1) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 750,00 m;
3) wykonanie remontu drogi na odcinku Głusino – Stążki (dz. nr 70, 50) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku w kierunku Stążek 4,50 x 550,00 m;
4) wykonanie remontu drogi na ul. Marszałkowskiego w Kartuzach (dz. nr 57/5, 93/3 obr. Kartuzy) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 220,00 m;
5) wykonanie remontu drogi na ul. Szkolnej w Kiełpinie (dz. nr 183/1, 184/1, 185/1, 186/1, 569) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 367,00 m;
6) wykonanie remontu drogi na Os. Zielone Wzgórze w Kartuzach (dz. nr 175, 8/15, 174/2 obr. 2 Kartuzy) – zmiana nawierzchni na betonową kostkę brukową na odcinku 5,00 x 390,00 m;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 3767572,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu nawierzchni odcinków dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy.2. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie z dotacji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części:
1) Część 1: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 1 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb i kostką betonową;
2) Część 2: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 2 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb;
4. Część nr 2 zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) wykonanie remontu drogi na ul. Starowiejskiej Kiełpinie - Leszno (dz. nr 637/9, 638/6) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 270,00 m
2) wykonanie remontu drogi na ul. Prokowskiej w Łapalicach (dz. nr 198/2) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 450,00 m;
3) wykonanie remontu drogi na ul. Leśnej w Prokowie (dz. nr 46) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 520,00 m;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1775940,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z brakiem możliwości podniesienia kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie:
Na Część nr 1 wpłynęła oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane „Waciński” Witold Waciński, z siedzibą Ul. Długa 15, 83-307 Kiełpino.
Zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 2) Części V SWZ, Wykonawca zobowiązany był złożyć:
„2) Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne drogi, dla Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący integralną Część oferty. W celu zachowania porównywalności złożonych ofert, kosztorysy ofertowe mają być zgodne z załączonymi do SWZ przedmiarami robót. W przypadku nie złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, zgodnego z załączonymi przedmiarami, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp;”
Wykonawca nie załączył do złożonej oferty kosztorysów ofertowych.
W konsekwencji na brak możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3826761,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4333524,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1637084,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282991,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1637084,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADOSŁAW LICA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-101-58-03
7.3.3) Ulica: ul. Ks. B.Szuty 16
7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna
7.3.5) Kod pocztowy: 83-324
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1637084,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest data ważnego zgłoszenia na piśmie Zamawiającemu o gotowości do odbioru zakresu przedmiotu umowy wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą pod warunkiem, że Zamawiający dokona tego odbioru. Zasady dokonywania zgłoszenia gotowości Wykonawcy do końcowego odbioru przedmiotu umowy lub jego etapu oraz zasady jego dokonywania opisano w § 7 niniejszej umowy.
3. Z uwagi na finansowanie przedmiotowego zamówienia w 2023 roku, przekazanie terenów budowy nastąpi nie wcześniej niż 01.03.2023 r. i nie później niż 01.04.2023 r.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
- Wykonanie, odnowa i usuwanie znaków oznakowania poziomego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego w 2024 r.
- Przebudowa drogi leśnej "Borzestowskiej" w leśnictwie Sierakowice
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dzierżążnie.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
- Dostosowanie obiektu Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim do przepisów przeciwpożarowych - budowa sieci wodociągowej do celów ppoż.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.