eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kartuzy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Kartuzy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1cc1e10-ee1d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026734/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu nawierzchni odcinków dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie z dotacji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części:
1) Część 1: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 1 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb i kostką betonową;
2) Część 2: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 2 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb;
4. Część nr 1 zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) wykonanie remontu drogi na ul. Słonecznej w Łapalicach (dz. nr 162, 163, 164/18) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 560,00 m;
2) wykonanie remontu drogi na ul. Rolniczej Kiełpino – Leszno (dz. nr 597/1) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 750,00 m;
3) wykonanie remontu drogi na odcinku Głusino – Stążki (dz. nr 70, 50) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku w kierunku Stążek 4,50 x 550,00 m;
4) wykonanie remontu drogi na ul. Marszałkowskiego w Kartuzach (dz. nr 57/5, 93/3 obr. Kartuzy) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 220,00 m;
5) wykonanie remontu drogi na ul. Szkolnej w Kiełpinie (dz. nr 183/1, 184/1, 185/1, 186/1, 569) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 367,00 m;
6) wykonanie remontu drogi na Os. Zielone Wzgórze w Kartuzach (dz. nr 175, 8/15, 174/2 obr. 2 Kartuzy) – zmiana nawierzchni na betonową kostkę brukową na odcinku 5,00 x 390,00 m;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3767572,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu nawierzchni odcinków dróg gminnych zlokalizowanych na terenie Gminy Kartuzy.
2. Przedmiot zamówienia współfinansowany będzie z dotacji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie następujące Części:
1) Część 1: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 1 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb i kostką betonową;
2) Część 2: Remont odcinków dróg w Rejonie nr 2 Gminy Kartuzy poprzez utwardzenie nawierzchni płytami yomb;
4. Część nr 2 zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) wykonanie remontu drogi na ul. Starowiejskiej Kiełpinie - Leszno (dz. nr 637/9, 638/6) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 270,00 m
2) wykonanie remontu drogi na ul. Prokowskiej w Łapalicach (dz. nr 198/2) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 450,00 m;
3) wykonanie remontu drogi na ul. Leśnej w Prokowie (dz. nr 46) – zmiana nawierzchni na płyty wielootworowe yomb na odcinku 4,50 x 520,00 m;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1775940,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z brakiem możliwości podniesienia kwoty na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu, Zamawiający unieważnia postępowanie.
Uzasadnienie:
Na Część nr 1 wpłynęła oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Budowlane „Waciński” Witold Waciński, z siedzibą Ul. Długa 15, 83-307 Kiełpino.
Zgodnie z treścią pkt 1 ppkt 2) Części V SWZ, Wykonawca zobowiązany był złożyć:
„2) Kosztorys ofertowy z podziałem na poszczególne drogi, dla Części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący integralną Część oferty. W celu zachowania porównywalności złożonych ofert, kosztorysy ofertowe mają być zgodne z załączonymi do SWZ przedmiarami robót. W przypadku nie złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego, zgodnego z załączonymi przedmiarami, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp;”
Wykonawca nie załączył do złożonej oferty kosztorysów ofertowych.
W konsekwencji na brak możliwości zwiększenia kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację tej części zamówienia unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3826761,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4333524,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1637084,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2282991,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1637084,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADOSŁAW LICA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-101-58-03

7.3.3) Ulica: ul. Ks. B.Szuty 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1637084,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać całość przedmiotu umowy w terminie 100 dni kalendarzowych, licząc od dnia przekazania terenów budowy.
2. Terminem zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest data ważnego zgłoszenia na piśmie Zamawiającemu o gotowości do odbioru zakresu przedmiotu umowy wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą pod warunkiem, że Zamawiający dokona tego odbioru. Zasady dokonywania zgłoszenia gotowości Wykonawcy do końcowego odbioru przedmiotu umowy lub jego etapu oraz zasady jego dokonywania opisano w § 7 niniejszej umowy.
3. Z uwagi na finansowanie przedmiotowego zamówienia w 2023 roku, przekazanie terenów budowy nastąpi nie wcześniej niż 01.03.2023 r. i nie później niż 01.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.