eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupno › Budowa boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej w miejscowościach Słupno i Wykowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej w miejscowościach Słupno i Wykowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO

1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A

1.5.2.) Miejscowość: Słupno

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej w miejscowościach Słupno i Wykowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ea8204b-d82e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024504/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Budowa boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej w miejscowościach Słupno i Wykowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem inwestycji jest budowa boisk sportowych o nawierzchni poliuretanowej w miejscowościach Słupno i Wykowo.

Charakterystyka obiektu
Przewiduje się budowę dwóch boisk o nawierzchni z używanej trawy syntetycznej. Boiska ogólnie dostępne dla dzieci i młodzieży z używanej nawierzchni z trawy syntetycznej, która wypełniona będzie suszonym piaskiem kwarcowym oraz poddana pracom konserwacyjnym w celu odświeżenia nawierzchni. Dodatkowo dla zadań przewiduje się dostarczenie oraz montaż osprzętu sportowego oraz wykonanie piłkochwytów boisk.
Wykonanie robót budowlanych
Zakres robót remontowych obejmuje wybudowanie dwóch boisk sportowych:
1. Boisko do piłki ręcznej w miejscowości Wykowo, Gmina Słupno o wymiarach 43,00 x 30,00 m.
Wykonanie podbudowy oraz montaż używanej nawierzchni z trawy sztucznej.
w zakres prac wchodzi:
• Roboty ziemne, niwelacja terenu pod spadki
• Obrzeża chodnikowe 20 x 6 x 100 cm
• Wywózka urobku
• 10 cm - Warstwa filtracyjna – kopalniak bądź pospółka
• 15 cm - Warstwa konstrukcyjna – kruszywo kamienne o frakcji 0-31,5 mm
• 3 cm - Warstwa wierzchnia – kruszywo dolomitowe o frakcji 0-4 mm
• Montaż nawierzchni z trawy sztucznej wraz z wykonaniem renowacji
• Zamontowanie piłkochwytu o wysokości 4,00 m na krótszych bokach, wypełniony siatką sznurkową
• Montaż bramek

2. Boisko do siatkówki w miejscowości Słupno, Gmina Słupno o wymiarach 20,00 x 11,00 m.
Wykonanie podbudowy oraz montaż używanej nawierzchni z trawy sztucznej.
w zakres prac wchodzi:
• Roboty ziemne, niwelacja terenu pod spadki
• Obrzeża chodnikowe 20 x 6 x 100 cm
• Wywózka urobku
• 10 cm - Warstwa filtracyjna – kopalniak bądź pospółka
• 15 cm - Warstwa konstrukcyjna – kruszywo kamienne o frakcji 0-31,5 mm
• 3 cm - Warstwa wierzchnia – kruszywo dolomitowe o frakcji 0-4 mm
• Montaż nawierzchni z trawy sztucznej wraz z wykonaniem renowacji
• Montaż bramek do mini hokeja na trawie z osprzętem

Przed wykonaniem płyty boiska należy dokonać niwelacji terenu. Podłoże, na którym ma być układana nawierzchnia powinno być przygotowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, powinno być suche, równe, pozbawione zanieczyszczeń oraz odpowiednio zagęszczone, mocne i stabilne.
Uwagi
Zabiegi konserwacyjne przy użyciu specjalistycznego sprzętu przeznaczonego do konserwacji obiektów sportowych o nawierzchni z trawy syntetycznej, tj. oczyszczenie oraz usunięcie zgromadzonych zanieczyszczeń, szczotkowanie nawierzchni boiska w celu rozprostowania włosów istniejącej nawierzchni zagwarantują nam, że sama konserwacja przywróci drożność, oraz pełną jakość nawierzchni.
Wykonawca sporządza przedmiar robót według własnego uznania i dokonuje wyceny całościowej powyższego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej przez sporządzeniem kosztorysu ofertowego oraz oszacował wartość zamówienia w celu uniknięcia ewentualnych błędów w wycenie robót.
Na wbudowane materiały budowlane należy przedstawić aprobaty techniczne oraz deklaracje zgodności. Na zastosowane materiały należy przed ich wbudowaniem uzyskać akceptacje Zamawiającego.
Odpady oraz wszelkie inne pozostałości powstałe w skutek budowy boisk należy wywieść i zutylizować w związku z czym Wykonawca musi również oszacować koszty związane z utylizacją odpadów jeżeli chodzi o całościową wycenę zamówienia.
Podczas realizacji robót Wykonawca będzie przestrzegał przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. W szczególności zadbać musi o to aby osoby zatrudnione i cały personel nie wykonywał prac w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych czy niespełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wszystkie niezbędne do wykonania prac narzędzia, urządzania zabezpieczające oraz odpowiedni osprzęt i odzież ochronną dla ochrony życia i zdrowia osób zatrudnionych.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót jest zobowiązany opracować instrukcję bezpiecznego ich wykonania i zaznajomić z nią pracowników w zakresie wykonywanych przez nich robót.
Okres udzielonej gwarancji – minimum 12 miesięcy licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
2. CPV: 45000000-7.
3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Dział II.
4. Projektowane postanowienia umowy zawiera Dział III.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w następującym zakresie:
- robót związanych z wykonaniem robót ogólnobudowlanych,
- robót związanych z wykonaniem nawierzchni z trawy sztucznej.
6. Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do stosowania postanowień umowy dot. zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295618,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 710940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295618,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gniado Janusz KORTBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521251436

7.3.3) Ulica: Lipowa 7

7.3.4) Miejscowość: Okuniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-079

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295618,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.