Ogłoszenie z dnia 2025-06-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213313/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00228936/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20
1.5.2.) Miejscowość: Teresin
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 864 25 39
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8638b639-9f4d-4e6a-97a7-fb9f4e35d187
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00013954/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej wraz z Ośrodkiem Usług Senioralnych w Teresinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213313
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku wraz z instalacjami, na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 91/2, obręb geodezyjny Teresin Gaj, z przeznaczeniem na siedzibę gminnej biblioteki publicznej oraz ośrodka usług senioralnych w Teresinie.
Charakterystyka budynku:
1) powierzchnia zabudowy budynku: 838,50 m2;
2) kubatura budynku: 5 001,40 m3 ;
3) liczba kondygnacji 1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w dokumentacji technicznej (zwana dalej: „dokumentacją techniczną”), tj.:
1) w projekcie technicznym budowy budynku biblioteki gminnej w Teresinie i w projekcie technicznym zagospodarowania terenu dla budynku biblioteki Gminnej w Teresinie, oraz w przedmiarze robót dotyczącym branży ogólnobudowlanej, w przedmiarze robót dotyczącym elementów wyposażenia i w przedmiarze robót dotyczącym zagospodarowania terenu;
2) w projekcie technicznym instalacji elektrycznych i teletechnicznych budynku biblioteki gminnej w Teresinie i w przedmiarze robót dotyczącym branży elektrycznej i teletechnicznej;
3) w projekcie technicznym budowy budynku biblioteki gminnej dotyczącym instalacji sanitarnych (wod-kan, c.o., wentylacja mechaniczna) i w przedmiarze robót dotyczącym instalacji sanitarnych;
4) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dotyczącej branży budowlanej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczącej branży elektrycznej i w specyfikacji technicznej dotyczącej branży sanitarnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6778996,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8061172,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6778996,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KG BUDOWA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521068948
7.3.3) Ulica: Narwik 16/119
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-471
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6778996,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI TERESIN
więcej: przetargi TERESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego z zapleczem sanitarno - socjalnym w Sportowym Centrum w Rokietnicy
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska Miejskiego - etap II"
- Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie - etap II
- Dostawa i montaż wyposażenia na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Gminie Lyski
- Przebudowa DP nr 2604W na odcinku Pęchratka Mała - Stara Ruskołęka wraz z rozbiórką i budową mostu, Przebudowa DP nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap III
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.