Og³oszenie z dnia 2025-06-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00228503/01 - Og³oszenie z dnia 2025-05-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo ¦wiebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 382 20 01, +48 68 382 20 02
1.5.8.) Numer faksu: +48 68 382 39 26
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a37dd492-1a28-417f-8959-4562702449591.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
le¶nictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa umundurowania le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin w roku 20252.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a37dd492-1a28-417f-8959-456270244959
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00283628
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00572905/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sortów mundurowych le¶nika dla Nadle¶nictwa ¦wiebodzin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00228503
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.7.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 237771,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania zgodnego z:
1) wzorcem okre¶lonym w § 1 Zarz±dzenia nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 1 sierpnia 2024r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm u¿ytkowania mundurów le¶nika dla pracowników Lasów Pañstwowych (znak: EZ.241.14.2024),
2) Zarz±dzeniem nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 23 sierpnia 2024r. w sprawie dokumentacji techniczno-technologicznej wybranych elementów mundurów le¶nika wed³ug rozporz±dzenia Ministra ¦rodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (znak: EZ.240.4.2024),
3) Rozporz±dzeniem Ministra ¦rodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2022 r. poz. 2391),
4) Rozporz±dzeniem Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. w sprawie wzorów mundurów le¶nika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2023 r. poz. 2779).
Wy¿ej wymienione akty prawne stanowi± Za³±czniki nr (odpowiednio) 1, 2, 3 i 4 do SWZ.
2. Zamówienie objête niniejszym postêpowaniem bêdzie realizowane sukcesywnie w ci±gu ca³ego okresu objêtego umow± poprzez zapewnienie przez Wykonawcê wymaganych elementów umundurowania w stacjonarnym Punkcie Zaopatrzeniowym pozostaj±cym w Jego dyspozycji. Przez Punkt Zaopatrzeniowy rozumie siê pomieszczenie lub zespó³ pomieszczeñ w budynku, gdzie:
1) Powierzchnia u¿ytkowa przeznaczona do obs³ugi klientów jest nie mniejsza ni¿ 100 m²,
2) Istnieje mo¿liwo¶æ utrzymania sta³ej temperatury w zakresie 20 - 26°C,
3) Zapewnione s± nie mniej ni¿ dwie „przymierzalnie” pozwalaj±ce na zachowanie intymno¶ci klientom,
4) Zapewnione jest co najmniej jedno lustro na¶cienne o wysoko¶ci min. 150 cm i szeroko¶ci min. 40 cm,
5) Zapewnione s± co najmniej trzy miejsca siedz±ce (poczekalnia, przymierzanie butów),
6) Istnieje mo¿liwo¶æ skorzystania z WC,
7) Czas otwarcia wynosi co najmniej 8 godzin w dniach roboczych (dopuszcza siê czasowe zamkniêcie Punktu przez Wykonawcê na okres nieprzekraczaj±cy 30 dni roboczych w trakcie trwania umowy).
3. Na szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia sk³adaj± siê:
1) Zarz±dzenie nr 95 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 1 sierpnia 2024r. Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) Zarz±dzenie nr 107 Dyrektora Generalnego Lasów Pañstwowych z dnia 23 sierpnia 2024r. Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Rozporz±dzenie Ministra ¦rodowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. Za³±cznik nr 3 do SWZ;
4) Rozporz±dzenie Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 12 grudnia 2023 r. Za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest Punkt Zaopatrzeniowy Wykonawcy.
5. Dodatkowe warunki dotycz±ce przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zapewni Zamawiaj±cemu kompleksow± obs³ugê w zakresie dostaw i zabezpieczenia gamy wymiarowej umundurowania, które ma byæ dostêpne w Punkcie Zaopatrzeniowym, przy zachowaniu maksimum staranno¶ci i fachowo¶ci we wszystkich czynno¶ciach zwi±zanych z zakupem umundurowania przez uprawnionych pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin.
2) Zamawiaj±cy w przypadku w±tpliwo¶ci co do zgodno¶ci dostarczanego przez Wykonawcê egzemplarza umundurowania z wzorcem oraz dokumentacj± techniczno-technologiczn± zastrzega sobie prawo przeprowadzenia oceny zgodno¶ci elementu umundurowania z wzorcem. Koszty zwi±zane z przeprowadzeniem takiej oceny obci±¿aj±:
a) Zamawiaj±cego – je¿eli element umundurowania oka¿e siê zgodny ze wzorcem oraz dokumentacj± techniczno-technologiczn±,
b) Wykonawcê – je¿eli element umundurowania oka¿e siê niezgodny ze wzorcem lub z dokumentacj± techniczno-technologiczn±.
W przypadku niezgodno¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest wymieniæ na w³asny koszt zakwestionowan± partiê elementów umundurowania pod rygorem odst±pienia od umowy.
3) Z uwagi na fakt, ¿e rzeczywista realizacja ilo¶ciowa przedmiotu umowy w okresie obowi±zywania umowy jest zwi±zana z systemem punktowym oraz jest uwarunkowana zmienno¶ci± poziomu zatrudnienia pracowników S³u¿by Le¶nej uprawnionych do odbioru elementów umundurowania, jak równie¿ od indywidualnego zapotrzebowania na poszczególne elementy umundurowania przez osoby uprawnione, Zamawiaj±cy gwarantuje realizacjê przedmiotu umowy na poziomie minimum 70 % warto¶ci brutto okre¶lonej w ofercie Wykonawcy. Zamawiaj±cy zap³aci Wykonawcy wynagrodzenie wy³±cznie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowi±zywania umowy.
4) Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmian ilo¶ciowych poszczególnych elementów umundurowania, a wi±¿±ce dla Zamawiaj±cego i Wykonawcy s± zamówione przedmioty w ramach warto¶ci przedmiotu zamówienia.
5) Podstaw± p³atno¶ci bêd± rzeczywiste ilo¶ci zakupionych przez uprawnionych pracowników elementów umundurowania wykazane w fakturach – po cenach jednostkowych okre¶lonych ofercie Wykonawcy.
6) Dowodem wykonania umowy bêd± faktury wydawane osobom uprawnionym do zakupu umundurowania.
7) Po ka¿dym odbiorze elementów umundurowania przez uprawnionych pracowników Nadle¶nictwa ¦wiebodzin, Wykonawca wystawi fakturê na Nadle¶nictwo ¦wiebodzin na kwotê stanowi±c± iloczyn odebranych elementów umundurowania i cen jednostkowych za poszczególne elementy umundurowania.
8) Do odbioru elementów umundurowania uprawnieni bêd±, na podstawie imiennego wykazu przekazanego Wykonawcy pracownicy Nadle¶nictwa ¦wiebodzin. Imienny wykaz zostanie przekazany w dniu podpisania umowy. Wykaz bêdzie aktualizowany w przypadku zmian.
9) Wykonawca zapewni minimaln± 12 miesiêczn± gwarancjê jako¶ci na poszczególne elementy umundurowania, liczone od daty wystawienia faktury dotycz±cej danego elementu umundurowania.
6. We wszystkich miejscach SWZ i za³±cznikach do SWZ, w których u¿yto przyk³adowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu lub je¿eli Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w ka¿dym przypadku, dzia³aj±c zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do okre¶lonych w SWZ i za³±cznikach do SWZ, oznaczaj±c takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równowa¿ny” lub „lub równowa¿ne" (m.in. zastosowanie urz±dzeñ), pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych ni¿ okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwi±zanie równowa¿ne jest tak¿e dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równowa¿ny” lub „równowa¿ne” nie znalaz³o siê w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Równowa¿no¶æ polega na mo¿liwo¶ci zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia mog± byæ podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy w³asne producentów materia³ów i urz±dzeñ podane w szczegó³owym opisie nale¿y rozumieæ jako preferowanego typu w zakresie okre¶lenia minimalnych wymagañ jako¶ciowych. Nie s± one wi±¿±ce i mo¿na dostarczyæ elementy równowa¿ne, które posiadaj± co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jako¶ciowe, funkcjonalne, bêd± to¿same tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obni¿± okre¶lonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
8. Wszelkie „produkty" pochodz±ce od konkretnych producentów okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ towary, by spe³niæ wymagania stawiane przez zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. Tak, wiêc pos³ugiwanie siê nazwami producentów/produktów ma wy³±cznie charakter przyk³adowy. Zamawiaj±cy przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuj±c oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocze¶nie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Bêd± one podlega³y ocenie w trakcie badania oferty.
9. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania. W my¶l art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust 1 pkt 2 i ust. 3 PZP), jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e oferowane przez niego dostawy spe³niaj± wymagania okre¶lone w SWZ. Brak wskazania tych elementów bêdzie traktowane jako wybór elementów opisanych w SWZ.
10. Zamawiaj±cy zobowi±zuje Wykonawców do wykazania rozwi±zañ równowa¿nych do zastosowania w stosunku do dokumentacji postêpowania. W my¶l art. 101 ust. 6 PZP, Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne (w sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi siê do wymagañ dotycz±cych wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 PZP) jest obowi±zany udowodniæ w ofercie, ¿e dostawa spe³nia wymagania dotycz±ce wydajno¶ci lub funkcjonalno¶ci, okre¶lonej przez Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 18000000-9 - Odzie¿, obuwie, artyku³y baga¿owe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18110000-3 - Odzie¿ bran¿owa
18200000-1 - Odzie¿ wierzchnia
18220000-7 - Odzie¿ przeciwdeszczowa
18230000-0 - Odzie¿ ró¿na
18232000-4 - Spódnice
18234000-8 - Spodnie
18235200-7 - Swetry rozpinane
18235400-9 - Kamizelki
18300000-2 - Czê¶ci garderoby
18317000-4 - Skarpety
18332000-5 - Koszule
18400000-3 - Odzie¿ specjalna i dodatki
18422000-3 - Szale
18423000-0 - Krawaty
18424000-7 - Rêkawice
18440000-5 - Kapelusze i nakrycia g³owy
18441000-2 - Kapelusze
18443320-5 - Czapki
18800000-7 - Obuwie
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 287339,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 287339,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287339,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiêbiorstwo Odzie¿owe "DRWAL" Sp z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: Narzêdzia dla Le¶nictwa GRUBE Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 541303316
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO ODZIE¯OWE DRWAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO ODZIE¯OWE DRWAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-16
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 287339,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Realizacja przedmiotu umowy nastêpowaæ bêdzie sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025r. lub do daty osi±gniêcia pe³nej warto¶ci umowy, okre¶lonej w § 8 ust. 1 umowy – w zale¿no¶ci od tego, które z tych zdarzeñ nast±pi wcze¶niej.
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
- Przebudowa mostu drogowego w ci±gu drogi powiatowej nr 1231F w km 5+520" miejscowo¶æ O³obok
- ¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów do i ze szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin w roku szkolnym 2025/2026
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup odzie¿y specjalistycznej dla negocjatorów garnizonu podkarpackiego oraz dla funkcjonariuszy SPKP w Rzeszowie.
- "Dostawa odzie¿y roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, ¶rodków ochrony indywidualnej oraz ¶rodków higienicznych na potrzeby Rejonowego Przedsiêbiorstwa Zieleni i Us³ug Komunalnych.
- 89/ZP/25 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ ¦RODKÓW DO HIGIENIZACJI POMIESZCZEÑ, SPRZÊTU GOSPODARCZEGO I WYPOSA¯ENIA POMIESZCZEÑ
- Zakup i dostawa materia³ów oraz wyposa¿enia dla jednostek OSP z terenu gminy Ostrów Mazowiecka
- Dostawa elementów umundurowania le¶nika oraz sortów BHP dla pracowników Nadle¶nictwa My¶lenice
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika oraz sortów bhp i ¶rodków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadle¶nictwa Kro¶cienko w 2025 roku.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.