Og³oszenie z dnia 2022-07-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00341880/01 - Wynik z dnia 2022-09-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku ¦wietlicy Wiejskiej we wsi Reducin
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Górzno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582279
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Górzno
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-404
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gorzno.ugm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-gorzno
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku ¦wietlicy Wiejskiej we wsi Reducin
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63bd4d6b-0e56-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00281617
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00005299/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Budowa budynku ¦wietlicy Wiejskiej we wsi Reducin
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 5.1 Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344) - za po¶rednictwem Platformy dostêpnej bezp³atnie pod adresem https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
• Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
• Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• W³±czona obs³uga JavaScript;
• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia, okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy zgodnie z § 3 ust. 1 ww. Rozporz±dzenia okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
• plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Górzno; mo¿e Pani/Pan uzyskaæ informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Górznie z siedzib± przy ul. Jana Paw³a II 10, 08-404 Górzno, odbiorc± Pani/Pana danych osobowych jest Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Maciejowice prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Inspektor ochrony danych wyznaczonym przez Wójta Gminy Górzno iodo@marwikpoland.pl; tel. 25 6812254;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa budynku ¦wietlicy Wiejskiej we wsi Reducin.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8.Posiada Pani/Pan:
* na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
* na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
* na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
* prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu:
* w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
* prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
* na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przewarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO
10. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
11. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPiO¦.271.14.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa ¶wietlicy wiejskiej we wsi Reducin:
powierzchnia wewnêtrzna – 292,79 m2,
powierzchnia zabudowy – 327,14 m2,
wysoko¶æ budynku – 7,73 m,
ilo¶æ kondygnacji nadziemnych – 1,
kubatura – 1963,37 m3.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca posiada zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±1.1 Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje na potrzeby realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z poni¿szymi wymaganiami:
a) Kierownik budowy /Kierownik robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej:
- dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która posiada co najmniej 5 lat do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (zgodnie z ustaw± Prawo budowlane).
b) Kierownik robót sanitarnych:
- dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która posiada co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót sanitarnych (zgodnie z ustaw± Prawo budowlane).
c) Kierownik robót elektrycznych:
- dysponuje co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, która posiada co najmniej 2 lata do¶wiadczenia zawodowego na stanowisku kierownika robót elektrycznych (zgodnie z ustaw± Prawo budowlane).
2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia przedmiotowy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, nale¿ycie wykona³ jedno zamówienie, w zakresie budowy, odbudowy, przebudowy, rozbudowy, nadbudowy lub modernizacji budynku u¿yteczno¶ci publicznej o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia potwierdzaj±cego aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale V pkt. 1.2 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego w Rozdziale IV pkt. 2 SWZ – wg Za³±cznika Nr 5 do SWZ,
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykazu robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zosta³y wykonane – wg Za³±cznika Nr 6 do SWZ,
b) dowody (referencje lub inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty zosta³y wykonane, a je¿eli z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty) okre¶laj±ce, ¿e roboty wyszczególnione w Za³±czniku nr 6 do SWZ zosta³y wykonane nale¿ycie,
c) wykazu osób – wg Za³±cznika Nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
w przypadku gdy oferta zosta³a podpisana przez inn± osobê ni¿ umocowana w dokumencie rejestrowyma) pe³nomocnictwo lub inny dokument zawieraj±cy dane aktualne na dzieñ sk³adania ofert potwierdzaj±cy, ¿e oferta zosta³a podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy.
1.4.2 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych s iê o udzielenie zamówienia
a) dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika i upowa¿niaj±cy go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w niniejszym postêpowaniu,
b) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt.1.2 (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z wykonawców.
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.3 (Za³±cznik Nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
d) o¶wiadczenie zawieraj±ce informacje, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia – Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
1.4.3 w przypadku gdy wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów
a) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
• zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
• sposób i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
• czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±, zgodnie z Za³±cznikiem Nr 3 do SWZ,
b) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu o którym mowa w pkt. 1.2 oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim wykonawca powo³uje siê na ich zasoby o którym mowa w pkt 1.3 – za³±cznik Nr 2 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.3.2 Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.3 Je¿eli oferta Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
3.4 W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej, ¿aden z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 2.
3.5 W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej warunki udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w rozdz. IV pkt 3 zostaj± spe³nione ³±cznie przez wszystkie podmioty sk³adaj±ce ofertê wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany (aneksowania) umowy w przypadku okoliczno¶ci, których strony nie mog³y wcze¶niej przewidzieæ, a powoduj±, ¿e jej realizacja na warunkach w niej zawartych nie bêdzie mo¿liwa przez m. in.:a) konieczno¶æ wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej lub konieczno¶æ wykonania dodatkowego projektu,
b) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, dodatkowych mog±cych mieæ wp³yw na termin realizacji umowy,
c) w przypadku ponadprzeciêtnego czasu trwania procedur administracyjnych, maj±cego wp³yw na termin wykonania, co nie wynika z winy Wykonawcy,
d) w przypadku wyst±pienia ewentualnych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej kolizji z istniej±cym uzbrojeniem terenu,
e) w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci zmian harmonogramu rzeczowo-finansowego, na które Zamawiaj±cy wyrazi³ zgodê,
f) w przypadku zmiany osoby/ób odpowiedzialnej za nadzorowanie i kierowanie robotami dopuszcza siê zmianê pod warunkiem, ¿e zaproponowana przez Wykonawcê osoba posiada do¶wiadczenie i uprawnienia w zakresie wymaganym dla odpowiedniej bran¿y, które by³o okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia lub og³oszeniu o zamówieniu,
g) w przypadku wyst±pienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót objêtych przedmiotowym zamówieniem m.in. intensywne opady atmosferyczne (deszcz, ¶nieg) lub niska temperatura powietrza utrzymuj±ce siê przez kilka kolejnych dni– jedynie za zgod± Zamawiaj±cego,
h) w przypadku zmiany prawa podatkowego – w zakresie zmiany podatku VAT na roboty objête umow±,
i) w przypadku dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy, ich przekszta³cenia lub zmiany oznaczenia stron umowy,
j) w przypadku zmian dopuszczonych przepisami prawa w szczególno¶ci art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
k) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego o charakterze nadzwyczajnym, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci m.in.: po¿ar, pandemia, epidemia i inne klêski ¿ywio³owe, nag³e przerwy w dostawie energii elektrycznej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://gorznogm.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-12 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Przedmiot zamówienia jest realizowany na podstawie wstêpnej promesy dot. dofinansowania zadania inwestycyjnego z Programu Rz±dowy Fundusz Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja2/2021/5510/PolskiLadINNE PRZETARGI GÓRZNO
- Zakup i dostawa brykietu do kot³owni przy Zespole Szkó³ w Górznie
- zakup i dostawa u¿ywanej koparko-³adowarki
wiêcej: przetargi GÓRZNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa magazynu na karmê dla ¿ubrów
- Przebudowa czê¶ci budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry ¦w. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodoci±gowej w m. O¿arów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku ¶wietlicy w miejscowo¶ci Ciêæk
- Utworzenie mieszkañ wspomaganych w Gminie Czarna - "M-3 w Pogwizdowie" - mieszkania wspomagane w Gminie Czarna
- WYKONANIE INIEKCJI KRYSTALICZEJ W ¦CIANACH FUNDAMENTOWYCH BUDYNKU S¡DU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM UL. Z£OCIENIECKA 5
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.