Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00264247/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00272295/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943579100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.bialogard.info/artykuly/2975/prowadzone-postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewozy uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunami w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4206c871-41f0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00281255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003313/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z podziałem na 6 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00264247/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.22.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400749,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard - Kowalki i z powrotem1.1 Część nr 1 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów do Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno - Wychowawczego w Kowalkach (Kowalki 21) i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 4 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 79772 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunami na trasie Białogard - Karlino i z powrotem1.1 Część nr 2 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Niepublicznego Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy w Karlinie przy ulicy Koszalińskiej 96 A i z powrotem.
1.2. Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 11 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnie osoby posiadające przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej)..
Do zadań opiekunów należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekunowie czuwają nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekunowie odbierają uczniów od pracownika placówki, sprawują opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 82020,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Przewóz uczniów wraz z opiekunami ze szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji i z powrotem.1.1 Część nr 3 obejmuje przewóz uczniów realizujących obowiązek szkolny ze Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji wraz z opiekunem / opiekunami i z powrotem.
1.2 Przewóz uczniów wraz z opiekunem / opiekunami, którymi będą nauczyciele w-fu na krytą pływalnię Białogardzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji z powrotem odbywać się będzie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia zgodnie z „Harmonogramem Wyjazdów na Basen”.
1.3 Przewidywana liczba uczniów podczas jednego przewozu maksymalnie wynosi 56 i może ulec zmianie (wg potrzeb dyrektora), przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako 1 dzień przejazdu bez względu na ilość kursów między szkołą, a basenem i z powrotem) wynosi 240 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu, ilości osób przewożonych uczniów, Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie.
1.5 W czasie gdy uczniowie znajdują się pod nadzorem opiekuna / opiekunów, ponoszą oni za nich odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 47293,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Przewóz niepełnosprawnego ucznia wraz z opiekunem na trasie Białogard – Drawsko Pomorskie i z powrotem.1.1 Część nr 4 obejmuje przewóz niepełnosprawnego ucznia realizującego obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Placówek Edukacyjno – Terapeutycznych w Drawsku Pomorskim przy ul. Seminaryjnej 2 i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie w poniedziałek i piątek każdego tygodnia, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 1 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczniowie niepełnosprawni znajdują się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za nich odpowiedzialność.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 42207,41 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard – Waniorowo - Police i z powrotem.1.1 Część nr 5 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania uczniów
do Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Waniorowie oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno–Wychowawczego Nr 1 dla Dzieci Niepełnosprawnych Ruchowo w Policach przy ul. Korczaka 53 i z powrotem.
1.1 Przewóz odbywać się będzie 2 dni w tygodniu w poniedziałek i piątek każdego tygodnia
w okresie od 3 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r. lub inny wcześniej wskazany przez Zamawiającego dzień tygodnia.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 2 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 130 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicem/ opiekunem prawnym ucznia.
1.5 Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu (pełnoletnią osobę posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej).
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dziecka,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznego od momentu odebrania go od swoich rodziców / opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera ucznia od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom. W czasie gdy uczeń znajduje się pod nadzorem opiekuna, ponosi on za niego odpowiedzialność
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 47483,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6: Przewóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opiekunem na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem.1.1 Część nr 6 obejmuje przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny wraz z opiekunem z miejscowości Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II ul. Zamojskiego 3a w Białogardzie oraz do Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Białogardzie przy ul. Kochanowskiego 21, i z powrotem.
1.2 Przewóz odbywać się będzie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni przypadających na dni wolne od zajęć szkolnych, w okresie od dnia 3 stycznia 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r.
1.3 Przewidywana liczba uczniów wynosi 9 i może ulec zmianie, przewidywana liczba przejazdów (rozumianych jako „tam i powrotem”) wynosi 260 i może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
1.4 Godziny dowożenia i odwożenia oraz ewentualne zmiany godzin dowozu Wykonawca będzie ustalał bezpośrednio z rodzicami / opiekunami prawnymi uczniów niepełnosprawnych.
1.5 Wykonawca musi dysponować lub będzie dysponował co najmniej 1 pełnoletnią osobą posiadającą przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
Do zadań opiekuna należy:
- zapewnienie bezpieczeństwa i komfortu podczas wsiadania i wysiadania,
- wykonywanie podstawowych czynności opiekuńczo–pielęgnacyjnych wobec dzieci,
- eliminowanie niewłaściwych zachowań mogących sprowokować niebezpieczne sytuacje podczas jazdy,
- udzielenie pomocy przedmedycznej w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia.
Opiekun czuwa nad bezpieczeństwem podopiecznych od momentu odebrania ich od swoich rodziców/ opiekunów do momentu przekazania ich pod opiekę pracownikowi placówki. Po zakończeniu zajęć opiekun odbiera uczniów od pracownika placówki, sprawuje opiekę w czasie przejazdu dziecka do domu i do momentu przekazania dziecka rodzicom/opiekunom.
1.6 Zamawiający może wypowiedzieć umowę na przewóz niepełnosprawnych uczniów na trasie Białogard z miejsca zamieszkania ucznia do szkół i przedszkoli na terenie miasta i z powrotem z zachowaniem dwutygodniowego okresu wypowiedzenia w razie pozyskania możliwości realizacji obowiązku dowozu osób niepełnosprawnych własnym przystosowanym pojazdem zakupionym przez Zamawiającego w odrębnym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 101973,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty w poszczególnych częściach , która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (88.581,73 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (88.581,73 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102492,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112320,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty, która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (51.076,87 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108864,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty, która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (45.584,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47034,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51948,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty, która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (51.282,00 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101088,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103896,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku ze złożeniem przez Wykonawcę: Usługi Transportowe „MAX-TRANS” Zbigniew Chudziak, Karwin 2C, 78-230 Karlino, oferty, która jako jedyna nie została odrzucona, lecz której cena przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części zamówienia (110.131,36 zł), a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do ceny najkorzystniejszej oferty, unieważnia się postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: … 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;” .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129168,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140400,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- CUW.26.1.2024 "Budowa EkoOgrodu przy Szkole Podstawowej nr 1 w Białogardzie".
- Sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych, kalibratorów, materiałów zużywalnych i kontrolnych wraz z dzierżawą analizatorów'
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Dostawa kruszywa dla PUK sp. z o.o. w Radzyniu Podlaskim
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.