Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00236605/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w ZSOT w Lublińcu".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubliniecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/351-05-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@lubliniec.starostwo.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lubliniec.starostwo.gov.pl/kontakt.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w ZSOT w Lublińcu".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13920a95-30b3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000445/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komp. z oprogr. CAD/CAM/CNC do pracowni mech. w ZSOT w L-cu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego"2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00236605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.272.23.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 308225,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa tokarki, frezarki, obrabiarek do metalu oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem CAD/CAM/CNC do pracowni mechanicznej z maszynami CNC w Zespole Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu w ramach projektu ”Poprawa efektywności kształcenia zawodowego w Powiecie Lublinieckim – poprawa jakości i elastyczności kształcenia zawodowego poprzez przebudowę, remont oraz doposażenie pracowni kształcenia zawodowego":
a) tokarka sterowana numerycznie min. w 2 osiach z kompletem wyposażenia,
b) frezarka sterowana numerycznie min. w 3 osiach z kompletem wyposażenia,
c) obrabiarki do metalu (tokarki uniwersalne z podstawą),
d) obrabiarki do metalu (frezarki uniwersalne z podstawą)
e) sieć LAN/WLAN złożona z 8 zestawów komputerowych z oprogramowaniem biurowym, dostępem do Internetu oraz oprogramowaniem CAD/CAM/CNC,
f) komputer przenośny z drukarką.
2) Zamówienie obejmuje dostarczenie, ustawienie, montaż i uruchomienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia w lokalizacjach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego.
Poniżej przedstawiamy dwa opisy możliwych dróg dostarczenia sprzętu z dwóch różnych wejść do budynku
szkoły:
I. WEJŚCIE GŁÓWNE OD STRONY UL. ZWYCIĘSTWA
1. podest zewnętrzny - 2 stopnie
2. drzwi wejściowe I - szerokość: 193 cm, wysokość: 205 cm
3. korytarz I cz. - długość: 200 cm
4. drzwi wejściowe II - szerokość: 193 cm, wysokość: 205 cm
5. korytarz II cz. (od drzwi wejściowych II do schodów) - długość: 262 cm
6. schody - 8 stopni, szerokość: 280 cm, długość: 230 cm, wys. stopnia: 16 cm
7. korytarz III cz. (hol główny) - długość: 697 cm
8. korytarz IV cz. - szerokość: 190 cm, długość: 2940 cm
9. drzwi do pracowni mechanicznej CNC - szerokość: 124 cm, wysokość: 200 cm
II. WEJŚCIE BOCZNE OD STRONY UL. KS. PŁK. J. SZYMAŁY
1. podest zewnętrzny - 4 stopnie
2. drzwi wejściowe - szerokość: 140 cm, wysokość: 203 cm
3. korytarz I cz. - szerokość: 430 cm, długość: 240 cm
4. schody - 8 stopni, szerokość: 220 cm, długość: 230 cm, wys. stopnia: 16 cm
5. korytarz II cz. (od schodów do drzwi pracowni mechanicznej CNC) - długość 360 cm
6. drzwi do pracowni mechanicznej CNC – szerokość: 124 cm, wysokość: 200 cm
Wymiary pracowni oraz przykładowe rozmieszczenie sprzętu przedstawia rzut parteru, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt wykonawcy. Wykonawca odpowiada za szkody powstałe podczas montażu, ustawiania i uruchomienia wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia.
3) Przedmiot umowy należy dostarczyć w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach od 8:00 do 15:00. Dopuszcza się możliwość zmiany godzin po uzgodnieniu zmiany z Zamawiającym. Termin dostarczenia przedmiotu umowy należy ustalić z zamawiającym z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych.
4) W przypadku, gdy dostawa będzie trwać dłużej niż jeden dzień, zamawiający zastrzega, że do momentu zakończenia dostawy potwierdzonego podpisanym protokołem inwentaryzacji dostawy (częściowym lub całkowitym) zamawiający nie odpowiada za pozostawiony na terenie szkoły sprzęt.
5) Powiat, jako organ prowadzący Zespół Szkół Ogólnokształcąco-Technicznych w Lublińcu, dokonuje zakupu sprzętu komputerowego dla ww. szkoły, w związku z realizowaną przez nią działalnością dydaktyczną. Przedmiot umowy zostanie nieodpłatnie przekazany szkole.
6) Komputery mają być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2020 roku.
7) Zamawiający wymaga, aby dostarczony przedmiot umowy był fabrycznie nowy, nie noszący znamion użytkowania, wolny od wad, posiadający cechy i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ. Produkty muszą być zapakowane w oryginalne opakowania producenta, opatrzone w etykiety identyfikujące każdy z produktów.
8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie oraz spełnia wymogi dyrektyw unijnych.
9) Na pisemne żądanie Zamawiającego Wykonawca, który będzie realizował dostawę na podstawie zawartej umowy, dostarczy w terminie 7 dni wymagane prawem: atesty, certyfikaty, dopuszczenia, deklaracje lub inne dokumenty właściwe dla przedmiotu umowy.
10) Komputery będą wykorzystywane w szczególności dla potrzeb aplikacji edukacyjnych w tym aplikacji biurowych, aplikacji obliczeniowych, aplikacji graficznych, dostępu do Internetu oraz poczty elektronicznej. Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do użytku w szkołach w powyższych celach.
11) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w pełni kompletny, posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy
do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
12) Dostarczone przez Wykonawcę oprogramowanie musi być produktem legalnym, posiadającym stosowne licencje. Potwierdzenie posiadania licencji Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz
z dostarczonym sprzętem.
13) Zamawiający wymaga, by Wykonawca wraz z przedmiotem umowy dostarczył dokumentację dostawy zawierającą karty produktów z nazwą producenta, oznaczeniem modelu (jeśli istnieje), szczegółami technicznymi wyposażenia pozwalającymi zweryfikować czy proponowane wyposażenie spełnia wszystkie wymagane przez zamawiającego parametry, a także by wykonawca dostarczył instrukce techniczne zaoferowanych sprzętów. Wszystkie dokumenty dotyczące dostawy winny być sporządzone w języku polskim lub posiadać odpowiednie tłumaczenia.
14) Zamawiający wymaga, by Wykonawca w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego przedmiotu umowy dostarczył Zamawiającemu kartę gwarancyjną, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do umowy.
15) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
16) Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji postępowania, pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
17) Wszystkie zaproponowane przez Wykonawcę sprzęty muszą posiadać parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze od ustalonych przez Zamawiającego oraz posiadać stosowne dopuszczenia i atesty.
18) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ
19) Gwarancja i rękojmia:
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 24 miesiące.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimalnie 30 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
42000000-6 - Maszyny przemysłowe
42600000-2 - Obrabiarki
42621100-6 - Tokarki sterowane komputerowo
42623000-9 - Frezarki
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Przebudowa i remont hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 1 zlokalizowanej przy ul. Sądowej 9 w Lublińcu
- Realizacja usługi cateringowej w 2026r. polegającej na przygotowaniu, dostawie i wydaniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Miejskiego nr 2 w Lublińcu.
- "Zakup sprzętu i środków na potrzeby zespołu zarządzania kryzysowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 z podziałem na części"
- Dostawa zestawów do technik linowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Utrzymanie czystości ulic, chodników i placów na terenie miasta Lublińca.
- Sprzedaż wraz z sukcesywna dostawą produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla DPS Zameczek w roku 2026
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przełączników i urządzeń access point związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Zakup wyposażenia do Szkoły w Strzeszkowicach Dużych
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla SGR
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





