Ogłoszenie z dnia 2021-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192202/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów do utrzymania czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ipn.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Organ władzy publicznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów do utrzymania czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f36d03f1-1d11-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279888
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011021/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG-74/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów higienicznych oraz artykułów do utrzymania czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 130000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa artykułów chemicznych do utrzymania czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 26.10.2021 r dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie Części I oraz
w zakresie części II zamówienia. Tego samego dnia Wykonawcy zostali poinformowani o wyborze oferty najkorzystniejszej.
W zakresie części I – oferta najkorzystniejsza złożona została przez firmę GRICARD-POLSKA Sp. z o.o, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin. Wykonawca w dniu 28.10.2021 r. poinformowała Zamawiającego
o odstąpieniu od zawarcia umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający dokonał ponownego badania ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, wybierając jako najkorzystniejszą Ofertę nr 3 złożoną przez ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom.
W zakresie części II- oferta najkorzystniejsza złożona została przez firmę oraz AGAPIT Sp. z o.o Sp. j. ul. M. Zientary-Malewskiej 26, 10-302 Olsztyn, Wykonawca w dniu 03.11.2021 r. poinformowała Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający dokonał ponownego badania ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Oraz ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, wybierając jako najkorzystniejszą
Ofertę nr 3 złożoną przez ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom.
W dniu 16.11.2021 r. Wykonawca ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom poinformowała Zamawianego, iż nie będzie w stanie realizować niniejszego zamówienia tym samym odstępuje od zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu (część I oraz
Część II)
Z uwagi na okoliczność odstąpienia od zawarcia umowy przez Wykonawców, których oferty zostały pierwotnie uznane za najkorzystniejsze, jak również odstąpienie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Wykonawcy wybranego po dokonaniu ponownej oceny ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie jak wskazano na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110706,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123811,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 26.10.2021 r dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie Części I oraz
w zakresie części II zamówienia. Tego samego dnia Wykonawcy zostali poinformowani o wyborze oferty najkorzystniejszej.
W zakresie części I – oferta najkorzystniejsza złożona została przez firmę GRICARD-POLSKA Sp. z o.o, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin. Wykonawca w dniu 28.10.2021 r. poinformowała Zamawiającego
o odstąpieniu od zawarcia umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający dokonał ponownego badania ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, wybierając jako najkorzystniejszą Ofertę nr 3 złożoną przez ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom.
W zakresie części II- oferta najkorzystniejsza złożona została przez firmę oraz AGAPIT Sp. z o.o Sp. j. ul. M. Zientary-Malewskiej 26, 10-302 Olsztyn, Wykonawca w dniu 03.11.2021 r. poinformowała Zamawiającego o odstąpieniu od zawarcia umowy. Mając na względzie powyższe Zamawiający dokonał ponownego badania ofert w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia. Oraz ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, wybierając jako najkorzystniejszą
Ofertę nr 3 złożoną przez ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom.
W dniu 16.11.2021 r. Wykonawca ADMOR” Przedsiębiorstwo Handlowe Jerzy Moryto, ul. Wierzbicka 58 m 1, 26-600 Radom poinformowała Zamawianego, iż nie będzie w stanie realizować niniejszego zamówienia tym samym odstępuje od zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu (część I oraz
Część II)
Z uwagi na okoliczność odstąpienia od zawarcia umowy przez Wykonawców, których oferty zostały pierwotnie uznane za najkorzystniejsze, jak również odstąpienie od zawarcia umowy w sprawie zamówienia Wykonawcy wybranego po dokonaniu ponownej oceny ofert, Zamawiający unieważnia postępowanie jak wskazano na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53283,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80089,98 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków do zmywarek oraz drobnego sprzętu do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH II
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
- Dostawy środków czystości i higieny
- "Dostawa środków czyszczących i higieny dla 25. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, na 2026 r. "
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





