eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomAranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 - remont korytarzy



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 – remont korytarzy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://agroradom.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 – remont korytarzy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb835c33-4703-4aef-b428-66dce9629f11

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00108137/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Aranżacja wnętrz w budynku ZSCKR w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6 – remont korytarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00214049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont korytarzy szkoły w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu ul. Uniwersytecka 6, 26-600 Radom.
Zakres robót do wykonania:
1. wymiana rozdzielnic elektrycznych parteru i piętra, w tym:
1) Demontaż rozdzielnic elektrycznych Parteru i Piętra: – rozdzielnica główna RG parter - rozdzielnica R1.0 – Parter - rozdzielnica R1.1 – Piętro - rozdzielnica R1.2 - Piętro
2) Wykonanie zasilania dla zdemontowanych rozdzielnic parteru i piętra
3) Montaż rozdzielnic piętrowych w miejsce zdemontowanych
4) Wykonanie instalacji gniazd wtykowych porządkowych w opracowywanym
obszarze.
2. remont korytarza kondygnacji przyziemia, korytarzy kondygnacji I piętra, korytarza kondygnacji II piętra tj. min.
remoncie w zakresie robót ogólnobudowlanych:
roboty rozbiórkowe,
odtworzenie otworów drzwiowych,
zamurowanie naświetli,
wykonanie posadzek na warstwach podbudowy na gruncie oraz na stropie,
montaż stolarki drzwiowej,
reperacje tynków ścian i sufitów,
szpachlowanie powierzchni ścian,
malowanie powierzchni ścian,
montaż sufitu podwieszanego kasetonowego,
montaż osłon narożników ścian,
montaż wyposażenia pomieszczeń.
• remoncie w zakresie robót instalacyjnych:
wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej

Charakterystyczne parametry:
- wysokość pomieszczeń objętych opracowaniem - 3,00 – 3,12 m2
- powierzchnia użytkowa – 556,31 m2



UWAGA:
Zamawiający informuje, że ogranicza zakres robót ujętych w dokumentacji projektowej do prac remontowych korytarza kondygnacji parter, bez sufitu podwieszanego, ogrodu wertykalnego i montażu gablot na puchary i nagrody.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262300-4 - Betonowanie

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45442100-8 - Roboty malarskie

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1060972,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1108000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1060972,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DRO-MAR Marcin Dróżdż

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962497473

7.3.3) Ulica: ul. Próżna nr 5 lok.25

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-107

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1060972,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-23 do 2025-08-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.