eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlimontówDostawa, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klimontów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zysmana 1

1.5.2.) Miejscowość: Klimontów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-640

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klimontow@klimontow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: klimontow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Adwokacka Joanna Marczewska

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342201170

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Chrzanów Mały 20A

1.11.4.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.11.5.) Kod pocztowy: 05-825

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: joanna@marczewska.com.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://marczewska.com.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, wdrożenie infrastruktury informatycznej w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd - „Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d72e30f6-526a-4fd0-a193-b902851c2877

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00277401

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074700/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Cyberbezpieczny Samorząd” – wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Klimontów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://klimontow.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy, dostępnej pod adresem: https://klimontow.ezamawiajacy.pl/ za pośrednictwem dedykowanej zakładki „Korespondencja”, oraz poczty elektronicznej klimontow@klimontow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej https://klimontow.ezamawiajacy.pl/
Wszelkie wezwania i informacje przekazywane są przez Zamawiającego poszczególnym Wykonawcom wyłącznie w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. W przypadku awarii Platformy, Zamawiający przekazuje wezwania i informacje na adres poczty elektronicznej wskazanie w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. Za datę przekazania przyjmuje się odpowiednio datę ich przekazania przy użyciu Platformy/ wysłania wiadomości na adres poczty elektronicznej.
Wszelkie informacje, dokumenty i oświadczenia przekazywane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z adresu poczty elektronicznej Zamawiającego wskazanego w Części I pkt 2 SWZ wyłącznie w przypadku problemów technicznych występujących na Platformy”(tj. awarii). Za datę wpływu przyjmuje się odpowiednio datę ich przekazania za pośrednictwem Platformy/otrzymania wiadomości na adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
Oferta, oświadczenia, podmiotowe i przedmiotowe środki dowodowe sporządza się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe informacje w zakresie wymagań zawiera SWZ,

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w Rozdziale XXIII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.12.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania:
1) Serwer HA – 2 sztuki
2) OS serwerowy - 4 sztuki
3) Licencje dostępowe – 1 komplet (30 sztuk)
4) Wdrożenie usługi AD, wirtualizacji – 1 usługa
5) Switch dostępowy – 2 sztuki
6) Switch core – 1 sztuka
7) Dyski do serwera backupowego – 8 sztuk
8) Karta sieciowa do serwera sieciowego – 2 sztuki
9) Wdrożenie dostarczonego sprzętu – usługa – 1 sztuka
10) Oprogramowanie do backupu – 1 sztuka
11) Urządzenie NAS – 1 sztuka
12) Dysk do NAS – 8 sztuk
13) Wdrożenie systemu do monitorowania infrastruktury IT – 1 sztuka
14) Macierz dyskowa - 1 sztuka
15) UTM do jednostki organizacyjnej – 1 sztuka
16) UPS do serwerowni – 1 sztuka
17) Oprogramowanie do wirtualizacji – 1 sztuka
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony został w Rozdziale XX SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie dysponowania osobami do realizacji zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami:
a) minimum jedna osoba odpowiedzialna za zarządzanie projektem i procesem realizacji wdrożenia, posiadającą aktualny certyfikat PRINCE2 Practitioner Certificate in Project Management lub równoważny,
Jako certyfikat równoważny Zamawiający rozumie certyfikat analogiczny, co do zakresu, obejmujący:
1. analogiczną dziedzinę merytoryczną wynikającą z roli, której dotyczy certyfikat,
2. co najmniej ten sam stopień poziomu kompetencji,
3. analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany dla otrzymania danego certyfikatu,
4. analogiczną metodologię uzyskania kompetencji, np., egzamin w formie rozwiązywania praktycznych zagadnień technicznych,
b) minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiany przez producenta oferowanych serwerów, potwierdzający posiadanie kompetencji w zakresie konfiguracji, wdrożenia i zarządzania, na poziomie minimum specjalisty „ang. Specialist/Professional”,
c) minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiany przez producenta oferowanego UTM, potwierdzający posiadanie kompetencji w zakresie konfiguracji i zarządzania na poziomie minimum specjalisty,
d) minimum jedna osoba posiadająca ważny certyfikat wystawiany przez producenta oferowanego urządzenia NAS, na poziomie minimum inżyniera lub specjalisty „ang. Engineer/Specialist/Professional”,
Uwaga:
Zamawiający dopuszcza łączenie poszczególnych certyfikatów przez jedną lub więcej osób.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób (wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla serwera HA
a) Wydruk ze strony www.spec.org potwierdzający, że zainstalowane procesowy osiągają w teście SPECrate2017_int_base dla konfiguracji dwuprocesorowej wynik co najmniej 176;
b) Certyfikat ISO-9001:2015 lub równoważny dla producenta serwera;
c) Certyfikat ISO-50001 lub równoważny dla producenta serwera;
d) Certyfikat ISO-14001 lub równoważny dla producenta serwera;
e) Deklaracja zgodności CE;
f) Wydruk ze strony www.epeat.net potwierdzający spełnienie normy co najmniej Epeat Silver według normy wprowadzonej w 2019 roku;
g) Dokument potwierdzający, że ofertowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022, Microsoft Windows Server 2025;
h) Oświadczenia Producenta potwierdzające, że gwarancja świadczona będzie bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
i) Certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 lub równoważne dla firmy świadczącej gwarancję na świadczenie usług serwisowych;

Dla macierzy dyskowej
a) Certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta;
b) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta;
c) Deklaracja zgodności CE;
d) Oświadczenie Producenta potwierdzające, że w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zamawiającego;
e) Oświadczenia Producenta potwierdzające, że gwarancja świadczona będzie bezpośrednio przez Producenta i/lub we współpracy z Autoryzowanym Partnerem Serwisowym Producenta;
f) Certyfikat ISO 9001:2015 oraz ISO-27001 lub równoważne na świadczenie usług serwisowych dla firmy świadczącej gwarancję;

Dla UPS do serwerowni
a) Deklaracja zgodności CE;
b) Certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny dla producenta sprzętu obejmujący proces projektowania, produkcji i serwisu;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wspólników spółki cywilnej uznaje się za Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa musi być załączony do oferty.
4. Składając ofertę w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy”/ “dane Wykonawcy”, należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zgodnie z na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
6. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, dostarczenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w Załączniku nr 4 do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://klimontow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.