Og³oszenie z dnia 2021-11-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00004510/01 - Wynik z dnia 2022-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jab³onna i jej jednostek organizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Jab³onna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019773
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jab³onna-Majatek 22
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jab³onna-Maj±tek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-114
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://ugjablonna.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jab³onna i jej jednostek organizacyjnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28c0bdea-487b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00277242
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002674/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jab³onna i jej jednostek organizacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.login.gov.pl/, e-mail: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie ofert, dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, adres skrytki ePUAPu: /UG_Jablonna/SkrytkaESP
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
7. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
8. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@jablonna.lubelskie.pl
9. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email przetargi@jablonna.lubelskie.pl
10. Sposób (w tym forma) przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów musi byæ zgodny
z przepisami wydanymi na podstawie art. 70 Pzp.
11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Gmina Jab³onna z siedzib± Jab³onna – Maj±tek 22, 23-114 Jab³onna – Maj±tek, tel. 815610570;
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Ryszard Próchnicki, mail: iodug@jablonna.lubelskie.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9. nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IRO.271.45.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla Gminy Jab³onna i jej jednostek organizacyjnych.
3. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiaj±cy przewiduje dwa zadania tj.:
1) Zadanie nr 1 – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w za³±czniku nr 1 do SWZ – o¶wietlenie drogowe:
Szacunkowe roczne zapotrzebowanie energii elektrycznej wynosi: 291 061 kWh,
w tym energia w grupie taryfowej:
C11 - 192337,00 kWh
C12a- strefa szczytowa - 10531,00 kWh
C12a - strefa pozaszczytowa - 31594,00 kWh
C12b - strefa dzienna - 18 866,00 kWh
C12b - strefa nocna 37 733,00 kWh
2) Zadanie nr 2 – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w za³±czniku nr 2 do SWZ – pozosta³e obiekty, szko³y i budynki OSP:
Szacunkowe roczne zapotrzebowanie energii elektrycznej wynosi: 162 104 kWh,
w tym energia rozliczana w grupie taryfowej:
C11 – 38248,00 kWh
G11 - 417,00 kWh
C12a strefa szczytowa – 26 187,00 kWh
C12a strefa pozaszczytowa - 97 252,00 kWh
Ca³kowite szacunkowe zapotrzebowanie na energiê elektryczna dla zadania nr 1 i nr 2 wynosi 453 165 kWh (na rok).
Prognozowane zu¿ycie energii elektrycznej dla Zadania nr 1 i nr 2 ma charakter orientacyjny, s³u¿±cy do porównania ofert i w ¿adnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiaj±cego zobowi±zania do zakupu energii w podanej ilo¶ci. Sprzedawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o jakiekolwiek roszczenie z tytu³u niepobrania przez Zamawiaj±cego przewidywanej ilo¶ci energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zu¿ycia nie bêdzie skutkowa³a dodatkowymi kosztami dla Zamawiaj±cego, poza rozliczeniem za faktycznie zu¿yt± ilo¶æ energii wg cen okre¶lonych w ofercie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczno¶æ
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
65310000-9 - Przesy³ energii elektrycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, w odniesieniu do tego warunku Zamawiaj±cy dokonuje opisu minimalnych wymagañ tj.:
posiadanie przez Wykonawcê aktualnie obowi±zuj±cej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawcy zobowi±zani s± przed³o¿yæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej ;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê sk³adaj± siê:1) uzupe³niony formularz ofertowy, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ,
2) aktualne o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ sk³adane przez ka¿dego z Wykonawców,
3) o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólni - wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy);
2. Wraz z ofert±, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru – w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w punkcie poprzedzaj±cym: pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy;
3) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o ile dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu wskazanych w ust. 1 pkt 2) powy¿ej, warunek ten jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i realizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
2) w przypadku, o którym mowa w pkt 1) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy - wed³ug wzoru stanowi±cego za³. nr 5
do SWZ;
3) wykonawcy s± zobowi±zani ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-29 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-29 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-28
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I ODKUP ORAZ ¦WIADCZENIE US£UGI DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ PROSUMENTÓW GMINY CHRZ¡STOWICE I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Zak³ad Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o. Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r.
- Dostawa energii elektrycznej na 2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Sieradzkiego
- AN/ZP/94/25 Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej (PV) posadowionej na dachu budynku O¶rodka Pracy Twórczej i Wypoczynku Politechniki Poznañskiej w Ko³obrzegu
- Modernizacja energetyczna SUW w Szczawnicy
wiêcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne ¼ród³a energii »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.