Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00205565/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SLUPCAPCPR
1.3.) Oddział zamawiającego: PCPR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311061021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@pcprslupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprslupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2487844-7bfa-4b03-870f-86643afc1f441.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2487844-7bfa-4b03-870f-86643afc1f44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276436
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041741/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 wiadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla rodziców zastępczych i wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia
1.3.2 wiadczenie usług diagnostycznych i kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej oraz usług wspierających dla rodziców zastępczych i wychowanków pieczy zastępczej będących w procesie usamodzielnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszu Europejskiego dla Wielkopolski na lata 2021-2027, Priorytet VI , Działanie 06.15 – Wsparcie Rodziny i Systemu Pieczy Zastępczej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 151300 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 49984,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia kompleksowej diagnozy pogłębionej zgodnej ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy ogólnorozwojowej dla 13 wychowanków pieczy zastępczej (rodzinnej i instytucjonalnej) z powiatu słupeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17100 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi wspierające rozwój, kompensujące opóźnienia dzieci i młodzieży przebywających w pieczy zastępczej (rodzinnej i instytucjonalnej) dla 25 wychowanków przebywających na terenie powiatu słupeckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 88200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i przeprowadzenie 3-dniowego wyjazdu edukacyjnego z warsztatami dla rodziców zastępczych i wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej, w łącznej liczbie 40 uczestników (nie mniej niż 12 rodziców zastępczych i nie mniej niż 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 49984,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofert
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49984,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49984,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49984,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27 lok.2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź,
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49984,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-28 do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników Spółki Katowickie Inwestycje S.A.
- KR-01/24/25, Świadczenie opieki medycznej dla pracowników Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracowników RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu.
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





