eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › Remont i modernizacja dróg dojazdowych "Rolnicza", "Grabowa", "Na Bracha" w Moszczenicy oraz "Na Wąsowskiego" w Staszkówce.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont i modernizacja dróg dojazdowych „Rolnicza”, „Grabowa”, „Na Bracha” w Moszczenicy oraz „Na Wąsowskiego” w Staszkówce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: +49 183541300

1.5.8.) Numer faksu: +49 183547085

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja dróg dojazdowych „Rolnicza”, „Grabowa”, „Na Bracha” w Moszczenicy oraz „Na Wąsowskiego” w Staszkówce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d33475a1-0c0a-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

• https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gmina@gminamoszczenica.eu z zastrzeżeniem, iż oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Uczestnicy postępowania składając ofertę akceptują postanowienia:
1) Regulaminu korzystania z systemu miniPortal – dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi
2) Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP – dostępnego pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do „Formularza do komunikacji.
3. Wykonawca po przesłaniu oferty za pomocą formularza do złożenia lub wycofania oferty na „ekranie sukcesu” otrzyma numer oferty generowany przez ePUAP. Ten numer należy zapisać i zachować. Będzie on potrzebny w razie ewentualnego wycofania oferty.
4. Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert może wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini Portalu. Sposób wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na mini Portalu.

5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Przepustowość sieci 70Mb/s.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu do Zamawiającego.
8. Skrytka e-PUAP Zamawiającego: /24of5gyd1s/skrytka
9. Zamawiający dopuszcza przesyłanie plików w formatach danych określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) – w szczególności w formatach: .pdf, .doc, .docs, .rtf lub .odt, pades, xades
Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Moszczenica ul. Samorządowa 4 38-321 Moszczenica, tel. 18 354 13 00
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Remont i modernizacja dróg dojazdowych „Rolnicza”, „Grabowa”, „Na Bracha” w Moszczenicy oraz „Na Wąsowskiego” w Staszkówce.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.74.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana
2. Przedmiotem zamówienia jest - Remont i modernizacja dróg dojazdowych „Rolnicza”, „Grabowa”, „Na Bracha” w Moszczenicy oraz „Na Wąsowskiego” w Staszkówce, w zakresie:
1) Remont drogi dojazdowej „Rolnicza” w Moszczenicy – długość 857 m
2) Remont drogi dojazdowej „ Grabowa” w Moszczenicy – długość 870 m
3) Remont drogi dojazdowej „ Na Bracha” w Moszczenicy – długość 271 m
4) Remont drogi dojazdowej „ Na Wąsowskiego” w Staszkówce – długość 246 m
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe spowoduje, że każda z ofert podlegać będzie odrzuceniu.

5. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót stanowiących załącznik nr do SWZ - zał. Nr 12, które stanowią materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym zamówieniem:
1) Przedmiary robót:
1. Remont drogi dojazdowej „Rolnicza” w Moszczenicy – długość 857 m
2. Remont drogi dojazdowej „ Grabowa” w Moszczenicy – długość 870 m
3. Remont drogi dojazdowej „ Na Bracha” w Moszczenicy – długość 271 m
4. Remont drogi dojazdowej „ Na Wąsowskiego” w Staszkówce – długość 246 m

6. Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
7. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (zwanej dalej „ustawą prawo budowlane” lub „prawem budowlanym”) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia.
8. Wszystkie użyte materiały, wyroby muszą mieć aktualne dokumenty (atesty, aprobaty i deklaracje zgodności) dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
9. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
10. Na każde żądanie Inspektora Nadzoru, Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych materiałów (krajowe deklaracje zgodności), aprobatę techniczną oraz wymagane atesty (kartę charakterystyki), krajową ocenę techniczną wydaną przez upoważnioną instytucję krajową.
11. Materiały uznane przez Zamawiającego za posiadające wady lub niezgodne z zapisem pkt. 8 i 9 powyżej muszą być niezwłocznie usunięte przez Wykonawcę z terenu budowy. Wykonawca nie ma prawa wykonywać robót z użyciem materiałów, które nie zostały zaakceptowane przez Inspektora nadzoru.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
a) cena - 60%
b) okres gwarancji - 40%
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ofert w oparciu o wyżej przedstawione kryteria i ich wagi.
3. Ofertom przyznane zostaną punkty obliczone następująco:
1) kryterium – cena:
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów, gdzie:
Cn - najniższa cena spośród ofert,
Cof.b. - cena oferty badanej,
100 - wskaźnik stały,
60% - procentowe znaczenie kryterium ceny.
Punkty w kryterium „cena” przyznawane będą za zaoferowaną przez Wykonawcę cenę brutto za wykonanie zamówienia.
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „cena” otrzyma maksymalną ilość 60 punktów. Pozostałym wykonawcom spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio (proporcjonalnie) mniejsza ilość punktów.
2) kryterium – okres gwarancji:
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie jeden z trzech okresów gwarancji jaki udzieli na wykonany przedmiot zamówienia w miesiącach, licząc od daty odbioru końcowego.
Wykonawca za zaoferowany jeden z trzech okresów gwarancji, otrzyma odpowiednią ilość punktów:
a) 36 miesięcy - 10 punktów,
b) 48 miesięcy - 20 punktów,
c) 60 miesięcy - 40 punktów

Uwaga: Długość okresu gwarancji należy podać w pełnych miesiącach.

Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone w kryterium „okres gwarancji” otrzyma maksymalną ilość 40 punktów.
Łączna ilość punktów zostanie określona według wzoru:
P=C+G, gdzie: P - łączna ilość punktów, C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „okres gwarancji”
Maksymalna ilość punktów jaką po uwzględnieniu kryterium wag może osiągnąć oferta, wynosi 100 punków.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę gwarancyjną, nie mniejszą niż 200 000,00 zł;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej,
a) w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej, tj.:
• jedna osoba pełniąca funkcję kierownika budowy – posiadającym:
 ważne na dzień składania ofert uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 poz. poz.2351 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wynikającym z przedmiotu niniejszego zamówienia,
Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Uwaga: Przez uprawnienia budowlane wskazane powyżej należy rozumieć uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
Dokumentami potwierdzającymi spełnienie powyższego warunku będzie:
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na druku stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ wraz kopią dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy wspólnie, każdy z warunków udziału w postępowaniu, musi spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców samodzielnie.

b) na potwierdzenie zdolności zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, których przedmiotem były roboty budowlane polegające na - remoncie, budowie lub przebudowie dróg o wartości brutto, co najmniej 200.000,00 zł

Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie, w szczególności, że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Dokumentem potwierdzającym spełnienie powyższego warunku będzie wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, na druku stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dowód - referencja bądź inny dokument wystawiony przez podmiot na rzecz którego wykonawca wykonał lub wykonuje robotę); Jeżeli robota wykonywana była na rzecz Zamawiającego – Gminy Moszczenica, nie wymaga się referencji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1)Formularz ofertowy zał. nr 1
2)Oświadczenie z art.125 ust.1 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zał.nr 2
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
3)Oświadczenie z art.125 ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.108 ust.1 zał.nr 3
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
4)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835) zał. nr 4
5)Oświadczenie z art.117 ust.4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; zał.nr 5 (o ile dotyczy)
Oświadczenia te tymczasowo zastępują wymagane podmiotowe środki dowodowe,
6) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
7) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zał.nr 6
8) Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu zał.nr3 i zał.nr 4 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zał. nr2, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. ( jeżeli dotyczy)
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów:

1) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia ( np. kopia polisy wraz z dowodem jej opłacenia ) na kwotę gwarancyjną, nie mniejszą niż: 200 000,00 zł;
2) W zakresie zdolności zawodowej - wykaz robót budowlanych zał.nr 9 potwierdzający, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem były roboty polegające na - budowie lub przebudowie, remoncie, modernizacji dróg, której zakres rzeczowy obejmował wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o wartości min. 200 000,00 zł oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie,
3)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zał.nr10 wraz z kopią dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) oświadczenia wykonawcy, z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał.nr 7
4) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w zał.nr 8
5) pisemne oświadczenie Wykonawcy i Podwykonawcy, że osoby które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
6) kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej, sporządzone oddzielnie dla każdej części zamówienia ( drogi)w oparciu o przedmiary robót.
Dokumenty należy złozyć zgodnie z rozdz. XV oraz XV.4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1)Formularz ofertowy zał. nr 1
2)Oświadczenie z art.125 ust.1 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, zał.nr 2
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z wykonawców, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
3)Oświadczenie z art.125 ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art.108 ust.1 zał.nr 3
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.
W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
4)oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia o których mowa w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13.04.2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz.835) zał. nr 4
5)Oświadczenie z art.117 ust.4 Pzp, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; zał.nr 5 (o ile dotyczy)
Oświadczenia te tymczasowo zastępują wymagane podmiotowe środki dowodowe,
6) pełnomocnictwo (o ile dotyczy).
7) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zał.nr 6
8) Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu zał.nr3 i zał.nr 4 oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu zał. nr2, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. ( jeżeli dotyczy)
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentów:

1) W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia ( np. kopia polisy wraz z dowodem jej opłacenia ) na kwotę gwarancyjną, nie mniejszą niż: 200 000,00 zł;
2) W zakresie zdolności zawodowej - wykaz robót budowlanych zał.nr 9 potwierdzający, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej 1 robotę budowlaną, której przedmiotem były roboty polegające na - budowie lub przebudowie, remoncie, modernizacji dróg, której zakres rzeczowy obejmował wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o wartości min. 200 000,00 zł oraz załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane należycie,
3)Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia zał.nr10 wraz z kopią dokumentu potwierdzającego nadanie uprawnień budowlanych osobie skierowanej przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego.
3) oświadczenia wykonawcy, z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zał.nr 7
4) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w zał.nr 8
5) pisemne oświadczenie Wykonawcy i Podwykonawcy, że osoby które będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
6) kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej, sporządzone oddzielnie dla każdej części zamówienia ( drogi)w oparciu o przedmiary robót.
Dokumenty należy złozyć zgodnie z rozdz. XV oraz XV.4 SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenia, o których mowa w rozdz. XII. pkt. 6 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. XII pkt.6, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, o ile są już znani.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

projektowane postanowienia zmiany umowy zostały zawarte w zał. nr 11 do SWZ . Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art.455 ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 r.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-10 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy, przed jej zawarciem, Wykonawca przedstawi potwierdzenie wniesienia zabezpieczenie należytego wykonania umowy. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia — zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej „zabezpieczeniem” w wysokości 5% wartości brutto umowy. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
11. Zabezpieczenie zgodnie z art. 450 ust. 1 ustawy Pzp, może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).
12. Zamawiający nie wyraża zgody na inne formy zabezpieczenia.
13. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 75 8795 0005 2001 0002 1946 0004 BS Gorlice

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.