Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00164784/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu ze zmianą pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta i Gminy Opatów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Opatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Obrońców Pokoju 34
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opatow@umopatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopatow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont dachu ze zmianą pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta i Gminy Opatów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98680558-d67e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274993
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00056098/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dachu ze zmianą pokrycia dachowego na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Opatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMK.VII .271. 9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na wykonaniu całości robót budowlanych obejmujących swym zakresem prace związane z wymianą pokrycia dachowego, w tym m.in. :
1. Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej z zachowaniem obecnego układu konstrukcyjnego
2. Uzupełnienie konstrukcji więźby o brakujące elementy,
3. Oczyszczenie istniejących elementów oraz impregnacja konstrukcji więźby atestowanym impregnatem do stopnia NRO
4. Demontaż istniejącego pokrycia dachu,
5. Montaż izolacji wiatroszczelnej i paroprzepuszczalnej,
6. Wykonanie rusztu z łat i kontrłat
7. Pokrycie więźby blachą profilowaną, parametry blachy muszą zostać uzgodnione ze Świętokrzyskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków Delegatura Sandomierz
8. Wymiana istniejących obróbek blacharskich, rur spustowych oraz rynien.
9. Wykonanie i pomiary instalacji odgromowej.
Powierzchnia połaci dachowej - 965,00 m²
Budynek Urzędu Miasta (kamienica podcieniowa przy ul. Placu Obrońców Pokoju 34) jest zabytkiem architektury wpisanym do rejestru zabytków województwa świętokrzyskiego pod nr A.537 decyzją z dnia 14.10.1949.
Dla robót objętych niniejszym projektem architektoniczno-budowlanym uzyskano Decyzję
Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Delegatura w Sandomierzu
Nr 472/A/21, znak: DS.N.AiB.5142.34.2021 z dnia 11.10.2021.
UWAGA: w związku z wymianą pokrycia dachu z pokrycia gontem drewnianym na blachę, nowy materiał pokryciowy powinien odtwarzać charakter pokrycia pierwotnego dachu w szczególności w zakresie kształtu i koloru profilu imitującego gont drewniany. Przyjęty materiał pokrycia, to jest blacha stalowa profilowana Tilcor Shake kolor Charcoal został zatwierdzony Decyzją Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Delegatura w Sandomierzu nr 472/A/21
Uzasadnienie zastosowania znaku towarowego oraz kryteria równoważności blachy stalowej innej niż wskazana w projekcie znajdują się w dokumentacji projektowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 566780,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 630000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 566780,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIKPOL ŁUKASZ MĘCIK ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP PL 5771844721
7.3.3) Ulica: ul. Wesoła 113
7.3.4) Miejscowość: Żarki-Letnisko
7.3.5) Kod pocztowy: 42-311
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 566780,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu przy ul. Warszawskiej 2
- Remont nawierzchni utwardzonych i dostosowanie otoczenia budynku Szkoły Specjalnej Przysposabiającej do Pracy dla potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja w obiekcie Pływalni Nowa Fala ul. Garbińskiego 1, Warszawa
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Kompleksowa przebudowa i modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Powiatowym Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Kartuzach"
- Przebudowa i zmiana przeznaczenia istniejącego obiektu na potrzeby centrum opiekuńczo-mieszkalnego i aktywności lokalnej w Helenowie Drugim
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.