Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00187909/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oznakowania poziomego w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cdecb99-dbd4-4f74-875f-490799bf591c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272865
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038456/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Malowanie poziome dróg w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187909
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 18/WZP/2025/TP/WUDiM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2226327,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bytowie w ilości 21 430 m2 ( w tym 200 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 179369,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Chojnicach w ilości 13 800 m2 ( w tym 3620 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania oraz 50 m2 oznakowania w kolorze czerwonym).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 125895,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego oraz frezowanie istniejących linii i symboli na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w ilości 18 500 m2 oznakowanie cienkowarstwowe, 1 500 m2 oznakowanie grubowarstwowe, oznakowanie poziome miejsc dla niepełnosprawnych 110 m2 oraz symbol P-27 174 sztuki.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 332542,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach w ilości 19 230 m2 ( w tym 500 m2 grubowarstwowe).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 203205,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Lęborku w ilości 19 800 m2 ( w tym 100 m2 tyczenie i malowanie nowego oznakowania oraz 100 m2 oznakowania do usunięcia).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 197208,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 6 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku w ilości 67 454 m2.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 603038,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 7- obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim w ilości 27 425,10 m2 oznakowanie cienkowarstwowe, 183,30 m2 oznakowanie w kolorze czerwonym, 100,00 m2 frezowanie oznakowania.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 284552,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 8 - obejmująca wykonanie oznakowania poziomego na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sztumie w ilości 32 951,42 m2 (w tym 126 m2 w kolorze czerwonym).4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.5.) Wartość części: 300516,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187209,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370746,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187209,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe Dajana Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540010590
7.3.3) Ulica: Usługowa 8a
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAJANA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DAJANA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187209,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135452,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299099,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135452,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Services Gdańsk Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891600737
7.3.3) Ulica: Betoniarzy 32
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135452,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301313,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537768,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306608,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Services Gdańsk Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891600737
7.3.3) Ulica: Betoniarzy 32
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306608,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189223,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430106,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216677,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saferoad Services Gdańsk Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891600737
7.3.3) Ulica: Betoniarzy 32
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SAFEROAD SERVICES GDAŃSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 216677,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186080,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419061,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186080,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome Piotr Budzyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882239628
7.3.3) Ulica: Żwirowa 8
7.3.4) Miejscowość: Szpetal Górny
7.3.5) Kod pocztowy: 87-811
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
BUDZYŃSKI Znakowanie Poziome PIOTR BUDZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186080,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622263,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1244526,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622263,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MalCom Krzysztof Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131403430
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25 h
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622263,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250521,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517779,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250521,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MalCom Krzysztof Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131403430
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25 h
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250521,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292628,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526893,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292628,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MalCom Krzysztof Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9131403430
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 25 h
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292628,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Szacunkowo 110 dni, w tym:
- 3 miesiące od dnia zawarcia umowy + czynności odbiorowe około 20 dni (dot. wszystkich części).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- "Zaprojektowanie i wykonanie budowli do tymczasowego przechowania odpadów niebezpiecznych"
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem (...) uzgodnień i pozwoleń oraz świadczeniem usługi nadzoru autorskiego drogi pożarowej (...) bud. Collegium Biomedicum GUMed
- Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
- Dostawa elektromiografu i drukarki 3D w 2 pakietach
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace w zakresie odtworzenia i malowania oznakowania poziomego oraz utrzymania oznakowania pionowego i elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie Gminy Komorniki w 2026 roku.
- Budowa drogi powiatowej nr 1829L od km 1+310 do km 5+134,43 na odcinku Brzeźno-Żalin-Kolonia.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE OZNAKOWANIA PIONOWEGO I POZIOMEGO
- Remonty dróg powiatowych
- Rozbudowa drogi krajowej nr 12 pn.: "Przebudowa skrzyżowania DK 12 z DW 437 na Dolsk"
- Etap III zadania "Arkadia Mazowiecka - Przebudowa drogi gminnej Płock - Rydzyno wraz z infrastrukturą - Etap II i Etap III - Program Rozwoju Infrastruktury Drogowej na terenie Gminy Słupno - OFMP"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





