eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury rekreacji na terenie działki nr 97/2 w pobliżu ulicy Kościuszki w Krasnymstawie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury rekreacji na terenie działki nr 97/2 w pobliżu ulicy Kościuszki w Krasnymstawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Krasnystaw

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 3 Maja 29

1.5.2.) Miejscowość: Krasnystaw

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825762157

1.5.8.) Numer faksu: 825762377

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@krasnystaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-krasnystaw.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury rekreacji na terenie działki nr 97/2 w pobliżu ulicy Kościuszki w Krasnymstawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-934a9b4b-fc61-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie dofinansowywane ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. Realizacja operacji w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244336/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.1.15.2022.mg

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52275,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na doposażeniu miejsca rekreacji w ramach zadania pn.: „Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury rekreacji na terenie działki nr 97/2 w pobliżu ulicy Kościuszki w Krasnymstawie”, na terenie działki ozn. nr ewid. 97/2, obręb ewidencyjny 0001 Krasnystaw Miasto, jednostka ewidencyjna 060601_1 Krasnystaw, w tym m.in.:
1) dostawę i montaż obiektów małej architektury na terenie placu odpoczynku i rekreacji , tj.:
a) stołów betonowych stanowiących jedną konstrukcję z dwoma ławkami bez oparcia,
b) ławek z oparciem,
c) koszy na śmieci;
2) wykonanie nasadzeń wokół placu do rekreacji dla dzieci i dla dorosłych oraz odpoczynku i rekreacji: krzew - dereń biały (CORNUS ALBA);
3) wykonanie oświetlenia terenu: słup oświetleniowy o wysokości 6,0 m z oprawą LED, wyposażony w panel: solarny oraz wiatrowy;
4) kompleksowa obsługa geodezyjna z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
4.2. Szczegółowy zakres robót określa dołączona dokumentacja projektowa –
stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, na którą składa się:
a) Projekt budowlano-wykonawczy pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rze-ki Wieprz „WIEPRZYSKO” przy ul. Kościuszki – Część II” ;
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
c) Decyzja Starosty Krasnostawskiego Nr AB.6740.512.2018 wydana w dniu 20.12.2018 r. ws. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwo-lenia na budowę dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rzeki Wieprz „WIEPRZYSKO” przy ul. Kościuszki”;
d) Przedmiar robót;
4.3. Załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót należy traktować jako materiały pomocnicze, które nie stanowią podstawy do pełnej wyceny przedmiotu zamówienia.
4.4. Przedmiot zamówienia obejmuje część inwestycji opisanej w Projekcie budowla-no-wykonawczy pn.: „Zagospodarowanie starorzecza rzeki Wieprz „WIEPRZY-SKO” przy ul. Kościuszki – Część II”. Realizacji podlega zakres zgodny z opisem przedmiotu zamówienia, tj. doposażenie miejsca rekreacji, w obiekty małej archi-tektury, nasadzenia (dereń biały) oraz budowę oświetlenia terenu.
4.5. Zamawiający wymaga dostawę i montaż elementów małej architektury, wg poniż-szych parametrów:
a) stół betonowy stanowiący jedną konstrukcję z dwoma ławkami bez oparcia:
‒ szerokość blatu stołu: min. 80 cm, max. 90cm, długość blatu stołu: min. 200 cm, max 210 cm,
‒ materiał konstrukcji: beton płukany z mieszanką grysów na szarym cemencie, wzmocniony profilem stalowym,
‒ blat stołu oraz siedziska wykonane z listew o grubości 4 cm, z drewna iglastego, dwukrotnie zaimpregnowanego lakierobejcą w kolorze: orzech ciemny oraz lakierem bezbarwnym,
‒ sposób montażu jako stół betonowy z ławkami wolnostojący z możliwością zakotwienia w gruncie,
b) ławka z oparciem:
‒ długość siedziska: min. 200 cm, max 210,
‒ materiał konstrukcji: beton płukany z mieszanką grysów na szarym cemencie, wzmocniony profilem stalowym,
‒ siedzisko z oparciem wykonane z listew o grubości 4 cm, z drewna iglastego, zaimpregnowanego lakierobejcą w kolorze: orzech ciemny oraz lakierem bezbarwnym,
‒ sposób montażu jako ławka wolnostojąca z możliwością zakotwienia w gruncie,
c) kosz na śmieci o podstawie kwadratu:
‒ wkład ocynkowany o pojemności 60l,
‒ materiał konstrukcji: beton płukany z mieszanką grysów na szarym cemencie,
‒ element dekoracyjny wykonany z listew o grubości 4 cm, z drewna iglastego, zaimpregnowanego lakierobejcą w kolorze: orzech ciemny,
‒ sposób montażu jako kosz wolnostojący.
4.6. Zamawiający wymaga, aby nasadzenia: Dereń biały (CORNUS ALBA), spełniały poniższe parametry:
‒ wysokość sadzonek min. 50 cm,
‒ sadzonki powinny być zgodne z normą PN-87/R-67023 i PN-87/R-67022, właściwie oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wysokość pnia oraz numer normy itp.,
‒ należy przewidzieć zakup ziemi urodzajnej do zaprawy dołów i rozścielenia w miejscu sadzenia roślin,
‒ sadzonki powinny posiadać następujące cechy:
• system korzeniowy powinien być skupiony i prawidłowo rozwinięty
• na korzeniach szkieletowych powinny występować liczne korzenie drobne
‒ sadzonki nie powinny posiadać oznak choroby, śladów żerowania szkodników, uszkodzoną lub przesuszoną bryłę korzeniową, silne uszkodzenia mechaniczne roślin,
‒ sadzonki przed nasadzeniem podlegają zatwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1) Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty w terminie składania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.