eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-ZdrójRemont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 47 870 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2867b1c9-363a-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00272672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245853/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.20.2021.AWP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 52891,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju
Część 1: segment I - kuchnia
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na wszystkich trzech segmentach budynku użytkowego przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju polegający na usunięciu pęcherzy z istniejącego pokrycia, wyklejeniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej, pokryciu papą termozgrzewalną nawierzchniową, częściowej wymianie obróbek blacharskich, naprawą komina, demontażu i ponownym montażu instalacji fotowoltaicznej zabudowanej na segmencie nr III budynku, demontażu i montażu instalacji odgromowej na całej powierzchni dachu budynku wraz z wymianą wsporników i robotami towarzyszącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 12208,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju
Część 2: segment II - sala balowa
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na wszystkich trzech segmentach budynku użytkowego przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju polegający na usunięciu pęcherzy z istniejącego pokrycia, wyklejeniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej, pokryciu papą termozgrzewalną nawierzchniową, częściowej wymianie obróbek blacharskich, naprawą komina, demontażu i ponownym montażu instalacji fotowoltaicznej zabudowanej na segmencie nr III budynku, demontażu i montażu instalacji odgromowej na całej powierzchni dachu budynku wraz z wymianą wsporników i robotami towarzyszącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 19286,94 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pokrycia dachu w budynku przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju
Część 3: segment III - pomieszczenia OSP i MOK-u
Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachu na wszystkich trzech segmentach budynku użytkowego przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju polegający na usunięciu pęcherzy z istniejącego pokrycia, wyklejeniu łat z papy termozgrzewalnej podkładowej, pokryciu papą termozgrzewalną nawierzchniową, częściowej wymianie obróbek blacharskich, naprawą komina, demontażu i ponownym montażu instalacji fotowoltaicznej zabudowanej na segmencie nr III budynku, demontażu i montażu instalacji odgromowej na całej powierzchni dachu budynku wraz z wymianą wsporników i robotami towarzyszącymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 21396,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,18 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39920,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39920,35 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie będzie mógł zwiększyć tej kwoty do wysokości ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44484,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44484,66 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.