eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W EŁKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790675720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolonia 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd.elk.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-powyzej-130-tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa23b61-f37d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00272055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004725/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00222338/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.3210.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426724,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki.

W ramach zadania pn. „Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1933N na odc. Pisanica - Sypitki” zaplanowano wykonanie:
a) zakresu rzeczowego podstawowego:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej - 5467,50 m2,
- skropienie emulsją asfaltową kationową w ilości 0,3 kg/m2 - 5467,50 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym (w. wyrównawcza AC 16W) w ilości 100 kg/m2 - 546,75 tony
- nawierzchnia podwójnie powierzchniowo utrwalana emulsją asfaltową i grysem łamanym bazaltowym o wym. 2-5mm i 8-11 mm - 5467,50 m2,
- pobocze gruntowe z kruszywa stabilizowanego mechanicznie śr. gr. do 5 cm – 1822,50 m2,
lub
b) zakresu rzeczowego wariantowego:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej - 5467,50 m2,
- skropienie emulsją asfaltową kationową w ilości 0,3 kg/m2 - 5467,50 m2,
- wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-emulsyjną na zimno (GE) w ilości 100 kg/m2 - 546,75 tony,
- nawierzchnia podwójnie powierzchniowo utrwalana emulsją asfaltową i grysem łamanym bazaltowym o wym. 2-5mm i 8-11 mm - 5467,50 m2,
- pobocze gruntowe z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. do 10 cm – 1822,50 m2.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- przedmiary robót dla zakresu rzeczowego podstawowego lub zakresu rzeczowego wariantowego,
- szczegółowe specyfikacje techniczne.

Przedmiary robót są przykładowe. Załączone przedmiary robót (załącznik nr 10a i załącznik 10b do SWZ) określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączone przedmiary robót, szczegółowe specyfikacje techniczne i przygotować ofertę cenową dla zakresu robót podstawowego lub wariantowego w oparciu o własną analizę.
W przypadku wskazania w dokumentacji przetargowej znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych”.

Załączone przedmiary robót (załącznik nr 10a lub załącznik 10b do SWZ) nie stanowią podstawy do późniejszego rozliczenia umowy – umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji.

Wymagania techniczne dotyczące wykonania i odbioru parametrów realizowanych robót przedstawione są w „Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych” – załącznik nr 12 do SWZ.
W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia oraz wykonania ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarach, a które należy wykonać. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji przetargowej.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także:
- organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy,
- sporządzenie, zatwierdzenie projektu czasowej organizacji robót oraz oznakowanie robót na czas budowy,
- zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej (2 egz.),
- po zakończeniu robót zlikwidowanie zaplecza budowy oraz uporządkowanie terenu.
UWAGA:
Zamawiający określił wymagania co do materiałów w SST.
Wykonawca realizując przebudowę drogi zobowiązany będzie prowadzić prace budowlane przy odbywającym się ruchu drogowym połówką jezdni.
Wykonawca robót zapewni niezbędną kadrę kierowniczą do obsługi budowy a w szczególności kierownika budowy dla branży drogowej, wobec którego wymagana jest stała obecność na budowie.
Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane zostały rozpoczęte bezpośrednio po przekazaniu placu budowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389827,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 480166,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 389827,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMULEX Kalinowski Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542371174

7.3.3) Ulica: Czesława Tańskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 389827,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.