eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2021-11-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Nabywca: Gmina Brzeg, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg Odbiorca: Miejski O¶rodek Sportu i Rekreacji w Brzegu, ul. Sportowa 1, 49-304 Brzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828880

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sportowa, 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-304

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 61 06

1.5.8.) Numer faksu: 77 404 61 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mosir@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: mosir.brzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Brzeg reprezentowana przez Burmistrza Brzegu

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531412711

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Robotnicza 12

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Brzeg

1.11.5.) Kod pocztowy: 49-300

1.11.6.) Województwo: opolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.11.9.) Numer telefonu: 77 416 99 50

1.11.10.) Numer faksu: 77 416 99 52

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: bzp@brzeg.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.bip.brzeg.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a9335c87-46d0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00271749

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00089637/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Sprz±tanie i utrzymanie czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni i terenach przyleg³ych na lata 2022-2023

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9335c87-46d0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiaj±cy- Gmina Brzeg reprezentowana przez Burmistrza Brzegu.
Adres Zamawiaj±cego: Urz±d Miasta w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 12;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: pisemnie na adres: Urz±d Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, adres e-mail: bb@brzeg.pl, telefon: 77 416 97 14;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
2. Zgodnie z art. 14 RODO na wykonawcy ci±¿y obowi±zek informacyjny wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca przeka¿e zamawiaj±cemu i które zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w niniejszym postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
[Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.]
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
[Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.]
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
2) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.271.1.15.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni w Brzegu oraz na terenach przyleg³ych wokó³ krytej p³ywalni, w granicach administrowanych przez MOSiR o powierzchni 1800 m2 – tereny zielone, 1200 m2 – parking i chodniki. Przewidywany czas trwania us³ugi to okres 24 m-cy t.j. od dnia 01.01.2022 r. do dnia 31.12.2023r.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) utrzymanie czysto¶ci ci±gów komunikacyjnych,
2) wycieranie kurzu z parapetów, mebli, sprzêtów biurowych,
3) dezynfekcjê ¶cian, pod³óg i przybasenia,
4) sprz±tanie w toaletach, uzupe³nianie na bie¿±co w papier toaletowy, rêczniki papierowe oraz myd³o w p³ynie,
5) utrzymanie w czysto¶ci przyleg³ych terenów zielonych i utwardzonych
Szczegó³owe informacje dotycz±ce sposobu realizacji zadania oraz opis czynno¶ci zawiera za³±cznik nr 1 do umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) do¶wiadczenie:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na wykonywaniu us³ug w zakresie sprz±tania obiektu publicznej krytej p³ywalni przez okres co najmniej jednego roku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej- wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych ¶rodków dowodowych.
2. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych ¶rodków dowodowych.
3. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia ¿adnych ¶rodków dowodowych.
4. w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie– wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;
Dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane (s± wykonywane), a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±:
1) formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SWZ,
2) szczegó³owa kalkulacja kosztów zwi±zanych z wykonywanym zadaniem (sporz±dzona w formie wybranej przez wykonawcê). W kalkulacji nale¿y uj±æ m.in. liczbê pracowników przewidzianych do realizacji zadania, ¶rodki czysto¶ci, ich w³a¶ciw± jako¶æ itp.),
3) o¶wiadczenie wykonawcy lub wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania– za³±cznik nr 2 do SWZ,
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
UWAGA: wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w z³o¿onej ofercie.
5) pe³nomocnictwo lub inny dokument okre¶laj±cy zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4) powy¿ej (je¿eli dotyczy),
6) pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy),
7) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w pkt 5.2.2. SWZ– za³±cznik nr 3 do SWZ, (je¿eli dotyczy),
8) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania– za³±cznik nr 4 do SWZ, (je¿eli dotyczy),
9) o¶wiadczenie wykonawców wystêpuj±cych wspólnie wskazuj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (wspó³partnerzy) – za³±cznik nr 6 do SWZ, (je¿eli dotyczy),
10) przedmiotowe ¶rodki dowodowe wskazane w pkt 7.5. SWZ (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Podmioty wspólnie ubiegaj±ce siê o udzielenie zamówienia (spó³ka cywilna, konsorcjum):
1. Oferta przedstawiona przez dwóch lub wiêcej wykonawców (wspó³partnerów) wchodz±cych w sk³ad np. konsorcjum lub spó³ki cywilnej musi byæ przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu.
2. Wspó³partnerzy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp) musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie winno zostaæ przed³o¿one wraz z ofert± - tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, o których mowa w pkt 5.1.4. SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wspó³partnerów, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie musz± z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie (wg za³±cznika nr 6 do SWZ), z którego tre¶ci wyra¼nie bêdzie wynikaæ, z zachowaniem pkt 5.3.3. SWZ, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni wspó³partnerzy.
Ka¿dy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ.
5. W przypadku wniesienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wadium i/ lub zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien byæ wystawiony na wszystkich wspó³partnerów ³±cznie, a nie ich pe³nomocnika lub jednego ze wspó³partnerów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie, przed zawarciem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani do zawarcia umowy cywilnoprawnej okre¶laj±cej rolê i zadania poszczególnych wykonawców oraz zasady ich wspó³dzia³ania podczas realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przedstawienia kopii zawartej umowy reguluj±cej wspó³pracê.
7. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia bêd± dokonywane wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zosta³y zawarte we wzorze umowy, który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ umowy w przypadkach wyszczególnionych w § 15 wzoru umowy, który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (podpisan± podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), za po¶rednictwem Platformy, dzia³aj±cej pod adresem: https://e-ProPublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy* (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.).
art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r.– Kodeks pracy: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.
2. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy i Podwykonawcy, aby osoby wykonuj±ce nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zadania tj.:
- osoby wykonuj±ce czynno¶ci w zakresie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie krytej p³ywalni zwane dalej „pracownikami” w okresie realizacji umowy, zosta³y zatrudnione na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz.1320 z pó¼n. zm.).
3. Pozosta³e wymagania oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia zawiera wzór umowy, który stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.