eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2021/2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SŁAWIEŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefanii Sempołowskiej 2A

1.5.2.) Miejscowość: Sławno

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 059 810 64 91

1.5.8.) Numer faksu: 059 810 64 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiatslawno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatslawno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.powiatslawno.pl/public/?id=171529

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonie zimowym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3261f895-4780-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000912/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu sławieńskiego w sezonach zimowych 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DI.272.13.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg (ZUD),
tj. odśnieżanie i likwidacja śliskości na drogach powiatowych w sezonie zimowym 2021/2022.
Zamawiający wybiera 4 najkorzystniejsze oferty Wykonawców. Każdy Wykonawca musi
posiadać jeden zestaw: samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton z napędem na min. 2 osie,
pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności zasobnika min. 2,6 m3.
Zakres robót:
 utrzymanie w stałej gotowości technicznej nośników (samochodów) i osprzętu w okresie
zawartej umowy,
 likwidacja śliskości zimowej poprzez posypywanie wyznaczonych miejsc,
 odśnieżanie - usuwanie śniegu z jezdni,
 koordynacja i wydawanie dyspozycji operatorowi sprzętu zimowego po uzgodnieniach z
pracownikiem Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu,
 w razie awarii samochodu Zleceniobiorca niezwłocznie podstawi jednostkę zastępczą;
 oferent winien dysponować jednym zestawem: samochód ciężarowy o ładowności min. 6 ton z
napędem na min. 2 osie, pług odśnieżny min. typ lekki , piaskarka o pojemności zasobnika min.
2,6 m3;
 kierowca sprzętu wyjeżdżającego do prowadzenia robót zimowych musi posiadać sprawny
środek łączności, pełny zbiornik paliwa, linkę holowniczą. Układ napędowy sprzętu powinien
zapewniać długotrwałą pracę na niskich przełożeniach skrzyni biegów, przy pełnym obciążeniu
silnika. W okresie eksploatacji sprzętu, Zleceniobiorca będzie ponosił wszelkie koszty związane
z ich eksploatacją (paliwo, konserwacje, drobne remonty, itp.). Zleceniobiorca zobowiązany jest
do utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej. W razie powstania awarii lub innych
istotnych przyczyn uniemożliwiających użycie objętych umową pojazdów lub sprzętu,
Zleceniobiorca niezwłocznie powiadomi o tym Zleceniodawcę i podstawi jednostkę zastępczą.
Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność cywilną za skutki: niesprawność pojazdu, nie
podstawienia w terminie wezwanego sprzętu, niezrealizowanie lub wadliwe wykonanie
wyznaczonych zadań. Kolejność odśnieżania, długość dróg i czas pracy nośnika z pługiem
określa pracownik Wydziału Dróg i Infrastruktury Powiatu pełniący dyżur. Przy intensywnych
opadach śniegu dyżurny indywidualnie określa trasę odśnieżania i w związku z tym zakres robót
oraz czas pracy może ulec zwiększeniu. Samochód posypujący wyznaczone miejsca ma
obowiązek również patrolowego odśnieżania. Oznakowanie sprzętu (lampy błyskowe,
sygnalizacyjne, lampy reflektorowe i obrysowe) Zleceniobiorca jest zobowiązany zakupić i
zamontować we własnym zakresie. Za oznakowanie nośników i osprzętu oraz bezpieczeństwo
wykonania zadań odpowiada Zleceniobiorca. Jazda powinna odbywać się prawą stroną jezdni.
Niedopuszczalne jest prowadzenie pracy niezgodnie z obowiązującym kierunkiem ruchu. Żółte
światła błyskowe oraz światła mijania sprzętu znajdującego się na drodze muszą być włączone.
Zleceniobiorca ponosi odpowiedzialność za nieprzewidziane skutki wynikłe podczas prac. Przed
przejazdami kolejowymi pług powinien zebrany śnieg zsunąć na pobocze, aby zapobiec
nanoszeniu zwałów śniegu na nawierzchnie kolejową i międzytorze. Materiał do likwidacji
śliskości zimowej (mieszanka piaskowo - solna i piasek) oraz załadunek należy do obowiązków
Wykonawcy. Wyznaczone trasy mogą być korygowane przez pracownika Wydziału Dróg i
Infrastruktury Powiatu i mogą ulegać zmianie - zostać skrócone lub wydłużone. Przy obfitych
opadach śniegu każdorazowo wydłużony czas pracy będzie uzgadniany z dyżurnym akcji
zimowej Dodatkowe usługi nie zaakceptowanych przez pracownika Wydziału Dróg i
Infrastruktury Powiatu nie będą pokryte przez Zleceniodawcę.
UWAGA: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań winien dysponować różnym
sprzętem.
Ponadto Wykonawca musi mieć dostęp do sprzętu pomocniczego – zastępczego jak równiarki,
koparki, ładowarki, itp.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne
zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy ZUD. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie
odcinków dróg, na których jest prowadzone zimowe utrzymanie od chwili ich rozpoczęcia aż do
ostatecznego zakończenia odpowiada Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna - zimowe
utrzymanie dróg powiatowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Wielobranżowa „ROL-WAP” Żanetta Ordon

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391036169

7.3.4) Miejscowość: Zaleskie

7.3.5) Kod pocztowy: 76-270

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.