eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, komunalnego z przebudową instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, w budynku przy ul. Piłsudskiego 26 w Koszalinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, komunalnego z przebudową instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, w budynku przy ul. Piłsudskiego 26 w Koszalinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-518

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3409100

1.5.8.) Numer faksu: 94 3409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zbm.koszalin.ibip.pl/public/?id=146609

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, komunalnego z przebudową instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, w budynku przy ul. Piłsudskiego 26 w Koszalinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aee4db43-1c5e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271329

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004264/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont elewacji, przebudowa lokali z doprowadzeniem c.o. i c.w.u. oraz przebudowa instalacji wod -kan i częściowa rozbiórka instalacji gazowej przy ul. Piłsudskiego 26

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 Nr RPZP.09.03.00-320081/19-00 Oś priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00193234/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.11.1.2021.AC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 760009,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: "Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, komunalnego z przebudową instalacji wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej, w budynku przy ul. Piłsudskiego 26 w Koszalinie”

Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części. Ze względów technologicznych
i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia go na części. Groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia, a także potrzebą skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. W postępowaniach prowadzonych przez Zamawiającego w ok. 90 % biorą udział wykonawcy należący do sektora małych i średnich firm.

Przedmiot zamówienia stanowi niepodzielną całość, jedynie ze względu na rozliczenie finansowe wyodrębniono dwa zakresy:

- Zakres A – Termomodernizacja i remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego, podlega dofinansowaniu w oparciu o „Umowę o dofinansowanie Projektu „Rewitalizacja parku
im. T. Kościuszki oraz termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych
przy ul. Piłsudskiego 26 i 28 oficyna A, B w celu odtworzenia funkcji społecznych, infrastrukturalnych i przestrzennych” Nr RPZP.09.03.00-320081/19-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Oś priorytetowa
9 Infrastruktura publiczna Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej
i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskichi wiejskich.

- Zakres B – Przebudowa instalacji wody użytkowej wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej,
podlega finansowaniu ze środków własnych Zarządu budynków Mieszkalnych w Koszalinie.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich wykonania określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki do SWZ:
1) projekt umowy,
2) dokumentacja dla Zakresu A:
a) Projekt budowlany remontu, docieplenia i kolorystyki elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlanej,
c) Projekt budowlany budowy instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową
i cyrkulacji dla potrzeb lokali mieszkalnych,
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot dla P.B budowy instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową i cyrkulacji dla potrzeb lokali mieszkalnych,
e) Kosztorys inwestorski zakres robót na części wspólne – remont elewacji- branża budowlana,
f) Kosztorys inwestorski zakres robót dla części wspólnych – budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową – branża sanitarna,
g) Kosztorys inwestorski zakres robót dla lokali – budowa wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z ciepłą wodą użytkową – branża sanitarna,
h) Audyt energetyczny budynku przy ul. Piłsudskiego 26.

3) dokumentacja dla Zakresu B:
a) Projekt budowlany przebudowy instalacji wody użytkowej wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej,
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branży budowlanej,
c) Kosztorys inwestorski przebudowy instalacji wodnej wraz z przebudową kanalizacji i demontażem części instalacji gazowej.

Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.

Na wykonane przez siebie prace i zastosowane materiały Wykonawca udzieli co najmniej
5 letniej gwarancji.

Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 6 osób w zakresie realizacji zamówienia (roboty budowlane, sanitarne), zgodnie z art. 95 Pzp, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).

Zamawiający wymaga aby do wykonania przedmiotu umowy był kierowany personel, którego wynagrodzenie za pracę jest równe lub przekracza równowartość wysokości wynagrodzenia minimalnego, o którym mowa w ustawie z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207)

Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w poprzednim punkcie czynności będzie polegało na:
1) Na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią
Załącznika nr 1 do SWZ.
2) Na etapie realizacji umowy - Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego
w terminie do 7 dni roboczych licząc od dnia wezwania, będzie zobowiązany
do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia ww. osób:
• poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika (w pozostałym zakresie kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika),
• oświadczenia ww. osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę
z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2
ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
(Dz. U. z 2020 r. poz. 2207) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
• oświadczenia zatrudnionych osób o otrzymaniu wynagrodzenia,
• dowody odprowadzenia składek ZUS.

W przypadku nieprzedstawienia w terminie informacji, o których mowa w pkt 10.2) SWZ, Wykonawca płacić będzie każdorazowo karę w wysokości 1 000,00 zł.

Niewypełnienie zobowiązań dotyczących zatrudniania osób może być podstawą
do wypowiedzenia przez Zamawiającego umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności wskazane w pkt. 8 są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ. Podczas kontroli prowadzonej przez Zamawiającego, osoby oddelegowane przez Wykonawcę do wykonywania czynności, o których mowa w pkt. 8 są zobowiązane podać imię i nazwisko. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający wezwie Wykonawcę do wydania zakazu wykonywania przez te osoby prac, do momentu wyjaśnienia podstawy ich zatrudnienia oraz wezwie Wykonawcę do złożenia pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia
i nazwiska podczas kontroli Zamawiającego.

W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania odniesień do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych oraz wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot
„lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926347,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 960387,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926347,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ”DRAWA” Wiesław Denis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003831546

7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 190

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-611

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926347,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.