eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Majdan Królewski › Rozbudowa drogi gminnej w Hucie Komorowskiej "Koło Kościoła" II odcinki z budową chodnika dla pieszych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej w Hucie Komorowskiej „Koło Kościoła” II
odcinki z budową chodnika dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MAJDAN KRÓLEWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1 A

1.5.2.) Miejscowość: Majdan Królewski

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@majdankrolewski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://majdankrolewski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej w Hucie Komorowskiej „Koło Kościoła” II
odcinki z budową chodnika dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96fd60c-46b4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269467

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001084/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Rozbudowa, przebudowa, remont dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni asfaltowej: 8. Rozbudowa drogi gminnej w Hucie Komorowskiej „ Koło Kościoła” II odcinki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich prze-słania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl,
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiają-cy zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Maj-dan Królewski jest Wójt Gminy Majdan Królewski, ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@majdankrolewski.pl; ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski jest Grzegorz Mazur, tel. 15 847 10 74 wew.44
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w ce-lu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.BIF.271.12.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa drogi gminnej w Hucie Komorowskiej „Koło Kościoła” II
odcinki z budową chodnika dla pieszych
I. I odcinek – Koszty kwalifikowane
a. Roboty przygotowawcze
- Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym– 0,857 km
- Karczowanie drzew o średnicy i karczowanie drzew o średnicy
- Karczowanie krzaków i poszycia
- Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) - wraz z jej zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości
- Rozebranie nawierzchni z tłucznia o średniej grubości
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych –
- Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej – 50 m² wraz z krawężnikami betonowymi, obrzeżami i ścieków z elementów betonowych – korytek betonowych i umocnień dna i/lub skarp
- Rozebranie przepustów z rur żelbetowych –59 m i ścianek czołowych przepustów
b. Roboty ziemne
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku na nasyp
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku po-za teren budowy oraz jego zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - górne warstwy nasypu –
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - uzupełnienie poboczy
c. Odwodnienie korpusu drogowego
- Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 60cm
- Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 80cm
d. Podbudowy
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. I÷VI, głębokość koryta 11-20cm
- Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych z kruszywa i mineralno-asfaltowych wraz ze skropieniem emulsją asfaltową warstw –
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm pod chodnikami
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, gr. w-wy 20cm
- Wykonanie warstw wzmacniających podłoże z kruszywa (lub gruntu) stabilizowane-go z cementem grubości 15cm pod jezdniami oraz pod chodnikami, zjazdami i zatoką
- Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. w-wy 8cm
- Wykonanie zabezpieczenia sieci gazowej z płyt drogowych żelbetowych pełnych
e. Nawierzchnie
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 10cm - pobocza z kruszywa
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm- zjazdy
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4,0 cm –
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm na podsypce ce-mentowo-piaskowej
f. Roboty wykończeniowe
- Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10cm
- Umocnienie skarp brukową kostką betonową
- Umocnienie dna rowu i ścieków betonowymi płytami ażurowymi
- Ułożenie przepustów rurowych PEHD o średnicy 50cm pod zjazdami
g. Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu
-Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbami) – linie na skrzyżowaniach i przejściach
- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z przymocowaniem tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków– 11 szt.
II. I odcinek – Koszty niekwalifikowane
a. Roboty przygotowawcze
- Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym – 0,013 km 30cm - wraz z jej zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości 15cm
- Rozebranie nawierzchni z tłucznia o średniej grubości 10cm
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
- Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej –
- Rozebranie przepustów z rur żelbetowych –33,0 m i ścianek czołowych przepustów
b. Roboty ziemne
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku na nasyp
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku po-za teren budowy oraz jego zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - górne warstwy nasypu
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - uzupełnienie poboczy
c. Odwodnienie korpusu drogowego
- Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 60cm – 20,0 m
d. Podbudowy
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. I÷VI, głębokość koryta 11-20cm
- Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych z kruszywa i mineralno-asfaltowych wraz ze skropieniem emulsją asfaltową warstw –
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm pod chodnikiem
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego, gr. w-wy 20cm
- Wykonanie dolnej warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa (lub gruntu) stabilizowanego z cementem grubości 15cm pod jezdniami –
- Wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa (lub gruntu) stabilizowane-go z cementem o wytrzymałości 0,5÷1,5MPa i grubości 15cm - pod jezdniami
- Wykonanie górnej w-wy wzmacniającej podłoże z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości 1,5÷2,5MPa, gr. w-wy 15cm
- Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego gr. w-wy 8cm
e. Nawierzchnie
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 10cm - pobocza z kruszywa
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm- zjazdy
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4,0 cm – 196,0 m² wraz z frezowaniem
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm na podsypce ce-mentowo-piaskowej –
f. Roboty wykończeniowe
- Humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 10cm
- Umocnienie skarp brukową kostką betonową
- Umocnienie skarp i dna rowu płytami ażurowymi
g. Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu
- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z przymocowaniem tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków– 2 szt.
h. Przebudowa i zabezpieczenie gazociągów
III. II odcinek – Koszty kwalifikowane
a. Roboty przygotowawcze
- Wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym
- Karczowanie drzew o średnicy 10÷35cm –
- Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. w-wy ok. 30cm - wraz z jej zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Rozebranie podbudowy z kruszywa o średniej grubości 15cm
- Rozebranie nawierzchni z tłucznia o średniej grubości 10cm
- Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych
b. Roboty ziemne
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku na nasyp
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku po-za teren budowy oraz jego zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - górne warstwy nasypu
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - uzupełnienie poboczy
c. Odwodnienie korpusu drogowego
- Ułożenie przepustów pod koroną drogi, rury o średnicy 80cm – 13,5 m
d. Podbudowy
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. I÷VI, głębokość koryta 11-20cm
- Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych z kruszywa i mineralno-asfaltowych wraz ze skropieniem emulsją asfaltową warstw
- Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o gr. w-wy 20cm
- Wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kruszywa (lub gruntu) stabilizowane-go z cementem grubości 15cm pod jezdniami
e. Nawierzchnie
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 10cm - pobocza z kruszywa
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm- zjazdy
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 3,5 cm –
- Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4,5 cm
f. Roboty wykończeniowe
- Umocnienie skarp brukową kostką betonową
- Umocnienie skarp i dna rowu betonowymi płytami ażurowymi
g. Oznakowanie dróg i urządzenie bezpieczeństwa ruchu
- Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z przymocowaniem tarcz znaków drogowych odblaskowych do gotowych słupków– 1 szt.
IV. II odcinek – Koszty niekwalifikowane
a. Roboty przygotowawcze
- Mechaniczne usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) o gr. w-wy ok. 30cm - wraz z jej zagospodarowaniem i/lub utylizacją
b. Roboty ziemne
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku na nasyp
- Wykonanie wykopów mechanicznie w gruntach kat. I÷VI z transportem urobku po-za teren budowy oraz jego zagospodarowaniem i/lub utylizacją
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - górne warstwy nasypu
- Wykonanie górnych warstw nasypów mechanicznie z gruntu z dokopu - uzupełnienie poboczy
c. Podbudowy
- Wykonanie koryta mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża w gr. kat. I÷VI, głębokość koryta 11-20cm
d. Nawierzchnie
- Wykonanie nawierzchni niezwiązanej z kruszywa łamanego 0÷31,5mm, gr. w-wy 15cm- zjazdy

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia w mniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
a. Wykonawca wykaże się doświadczeniem zdobytym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył wykazu robót budowlanych tj.: prawidłowo wybudowane, przebudowane, rozbudowane lub wyremontowane co najmniej dwa zadania polegające między innymi na: budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie dróg/drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych słownie: dwa miliony złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy muszą wykazać, że co najmniej jeden z nich samodzielnie spełnia powyższy warunek.
b. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które spełniają następujące warunki:

a) Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik budowy lub Kierownik robót.

b) Kierownik robót sanitarnych posiadający:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne wydane na pod-stawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych.
UWAGA: Osoba/y, która/e będzie pełnić funkcję kierownika budowy / kierownika robót po-winna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019 r poz. 1186 z późn. zm.).
/wzór wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi stanowi załącznik nr 6 do SWZ/

W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający może, w zależności od charakteru, znaczenia, przeznaczenia lub zakresu robót budowlanych, dostaw lub usług, żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
Wykazu robót budowlanych wykonywanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeże-li okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przed podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
/wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ/

W trybie podstawowym oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, wykonawca dołącza
do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne waz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiają-ce dostęp do tych środków)

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. l Ustawy, aktualnych na dzień złożenia:
d. spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych tj.: prawidłowo wybudowane, przebudowa-ne, rozbudowane lub wyremontowane co najmniej dwa zadania obejmujące prawidłowo wybudowane, przebudowane, rozbudowane lub wyremontowane co najmniej dwa zadania polegające między innymi na: budowie i/lub prze-budowie i/lub remoncie dróg/drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż
2 000 000,00 złotych słownie; dwa miliony złotych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane na-leżycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od mego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za:
- kierowanie robotami budowlanym oraz
- robotami w zakresie instalacji sanitarnych,
zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje wymagań w przedmiotowym zakresie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
a. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełno-mocnik;
b. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie za-mówienia;
c. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.;
d. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
e. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 30 000,00 PLN
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w BS O/ Majdan Królewski - nr: 03 9180 1018 2004 3000 0244 0006 z dopiskiem "Wadium - nr postępowania ZP.BIF.271.12.2021”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego (data, godzina, minuta).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszczalne jest dokonywanie zmian umowy o charakterze nieistotnym, przez co należy rozumieć zmiany nieodnoszące się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby były znane w momencie wszczęcia procedury mającej na celu zawarcie umowy, nie miałyby wpływu na ilość podmiotów zainteresowanych tą procedurą. W powyższym kontekście nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych np: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, numeru rachunku bankowego Wykonawcy.
2. Określając warunki dokonania zmiany umowy sporządza się protokół konieczności biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
3. Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy powodująca, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie się niecelowa. Zmiana tych przepisów musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi,
2) Wystąpią uzasadnione przyczyny spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, które mają wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy/uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy w pierwotnie określony sposób,
3) Konieczność wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy będzie następstwem zmian wprowadzonych w:
a) umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną (w tym m.in. instytucjami nadzorującymi, pośredniczącymi, zarządzającymi, partnerami zaangażowanymi w realizację projektu w ramach, którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie),
b) ustaleniach dokonanych między Zamawiającymi działającymi wspólnie, o ile zmiany te będą miały bezpośredni wpływ na realizację umowy. Zmiany te mogą dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na który wpływ miały zmiany, o których mowa powyżej, m.in. zmiana może prowadzić do wydłużenia terminu realizacji umowy;
Pozostały rodzaj i zakres zmian dookreślono we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-01 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/majdankrolewski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-01 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.