Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
- 2021/BZP 00236968/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 656156966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e57ed604-2bf1-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002844/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232151/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.16.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 132800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest „Usługa udzielenia wraz z obsługą długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek”.
3.2. Kwota kredytu 2.000.000,00 zł
3.3. Wykorzystanie kredytu:
• I transza 1.000.000,00 zł
• II transza 1.000.000,00 zł
3.4. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
3.5. Karencja w spłacie kredytu: do dnia 30 marca 2023 r.
3.6. Zabezpieczenie: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
3.7. Spłaty kapitału wg harmonogramu:
Data spłaty Rok Kwota
31.03.2023 - 25.000,00
30.06.2023 - 25.000,00
30.09.2023 - 25.000,00
31.12.2023 - 25.000,00
31.03.2024 - 300.000,00
30.06.2024 - 300.000,00
30.09.2024 - 300.000,00
31.12.2024 - 300.000,00
31.03.2025 - 175.000,00
30.06.2025 - 175.000,00
30.09.2025 - 175.000,00
31.12.2025 - 175.000,00
3.8. Spłata odsetek w okresach kwartalnych do 15. dnia miesiąca następującego po kwartale.
3.9. Oprocentowanie kredytu jest ustalone o zmienną stawkę bazową WIBOR 3M powiększoną o stałą marżę Banku (ustalona na podstawie złożonej oferty). WIBOR 3M oznacza notowaną na warszawskim rynku międzybankowym stopę procentową dla międzybankowych złotowych depozytów 3-miesiecznych. Należy zastosować rzeczywisty kalendarz odsetkowy tj. miesiąc-rzeczywista liczba dni a rok 365/366 (z uwzględnieniem lat przestępnych).
3.10. Stawka bazowa WIBOR, określana będzie na podstawie średniej arytmetycznej stawek WIBOR 3M obowiązujących w okresie od pierwszego do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. Ustalona stawka bazowa będzie obowiązywać w okresie od pierwszego do ostatniego dnia stanowiącego dany okres odsetkowy. Spłata następować będzie za okresy kwartalne.
3.11. Marża Wykonawcy jest stała w całym okresie kredytowania.
3.12. W przypadku płatności odsetkowych i rat kapitałowych przypadających na dzień wolny od pracy należy przyjąć, że płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty.
3.13. Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane są od kwoty aktualnego zadłużenia.
3.14. Spłata rat i odsetek będzie następować przelewem.
3.15. Za datę spłaty kredytu i odsetek rozumie się datę wpływu środków na rachunek kredytowy.
3.16. Odsetki od udzielonego kredytu będą stanowić jedyne wynagrodzenie wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z obsługą kredytu.
3.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz wcześniejszej spłaty kapitału w okresie obowiązywania umowy po wystąpieniu z wnioskiem do wykonawcy, co najmniej 7 dni przed planowaną spłatą. Powyższe spowoduje ponowne przeliczenie wielkości rat kapitałowych i odsetkowych oraz przesłanie przez wykonawcę nowego harmonogramu spłaty kredytu. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów z tytułu aneksowania umowy, w tym w szczególności z tytułu zmiany harmonogramu spłaty kredytu lub z tytułu niewykorzystania całości kredytu.
3.18. Zamawiający zastrzega sobie prawo renegocjacji kwot i terminów spłaty kapitału.
3.19. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego.
3.20. Ponadto opis przedmiotu umowy zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SWZ:
• opinia RIO,
• sprawozdania budżetowe za 2020 r. (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS),
• sprawozdania budżetowe na 30.06.2021 r. (Rb-27S, Rb-28S, Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS),
• sprawozdania finansowe za 2020 r. (bilans z wykonania budżetu, bilans jednostki, RZiS, ZZFJ),
• aktualny stan zobowiązań wobec innych instytucji finansowych wg stanu na 30.06.2021 r.
• Uchwały: UCHWAŁA NR 230/2020 RADY GMINY PRZEMĘT z dnia 29 grudnia 2020 r.
w sprawie uchwały budżetowej Gminy Przemęt na 2021 rok, UCHWAŁA NR 228/2020 RADY GMINY PRZEMĘT z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Przemęt na lata 2021-2025, UCHWAŁA NR 291/2021 RADY GMINY PRZEMĘT z dnia 31 sierpnia 2021 roku w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Przemęt kredytu długoterminowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, ze zm.) w związku z tym, że wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp - zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70485,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70485,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70485,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego do kwoty 3.339.441,33 zł dla Gminy Szczytna"
- Udzielenie Gminie Porąbka długoterminowego kredytu w wysokości 1.000.000,00 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy.
- Udzielenie długoterminowego kredytu w wysokości 2.500.000 PLN
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1.883.781,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie deficytu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w 2025 roku na rzecz Powiatu Zielonogórskiego
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





