eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Rewitalizacja terenów zieleni przy ulicy Wojska Polskiego w Polkowicach - zielono-niebieska infrastruktura Polkowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja terenów zieleni przy ulicy Wojska Polskiego w Polkowicach – zielono-niebieska infrastruktura Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenów zieleni przy ulicy Wojska Polskiego w Polkowicach – zielono-niebieska infrastruktura Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ced66227-f90d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029243/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Rewitalizacja terenów zieleni przy ul. Wojska Polskiego w Polkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235009/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69251,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Rewitalizacja terenów zieleni przy ulicy Wojska Polskiego w Polkowicach – zielono-niebieska infrastruktura Polkowice” w ramach zadań budżetowych:
- 900-90005-4307, 900-90005-4306 i 900-90005-4300 - Rewitalizacja terenów zieleni przy ul. Wojska Polskiego w Polkowicach – zielono-niebieska infrastruktura Polkowice.
Przedmiotem zamówienia jest posadzenie 56 szt. dębów czerwonych wraz z ich roczną pielęgnacją.
Wykaz roślin, wymagania dla materiału szkółkarskiego, harmonogram prac pielęgnacyjnych oraz lokalizacja drzew zostały zawarte w załącznikach nr 1-3 do umowy.
W zakresie realizacji niniejszego zamówienia zastrzega się możliwość przeprowadzenia prac koniecznych, o których mowa w § 5 pkt. 4 projektowanych zapisów umownych na zgłoszenie przedstawiciela Zamawiającego.
Zadanie z zakresu Etapu I tj. posadzenia drzew na terenach zielonych finansowane będzie w ramach dotacji z Mechanizmu Finansowego EOG w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu.

Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikająca z Kodeksu Cywilnego zostaje rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji na całość przedmiotu umowy na okres 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania ostatniego miesięcznego protokołu odbioru bez wad. Opis gwarancji szczegółowo określa §12 projektowanych zapisów umownych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77341000-2 - Okrzesywanie drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu tj. do dnia 19.07.2022 r. do godz. 10.00 złożono 3 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty jaką jest oferta złożona przez Wykonawcę nr 1 tj. ANGREEN Sp. z o.o., ul. Czarnuszkowa 19/3, 51-180 Wrocław, z ceną w wysokości 105.840,00 zł przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na jego realizację (środki jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynoszą 81.897,00 zł).

W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie należy unieważnić na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149506 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.