eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MilanówekPrzedmiotem zamówienia jest Projektowanie odwodnienia Centrum w Milanówku.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest Projektowanie odwodnienia Centrum w Milanówku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milanówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 45

1.5.2.) Miejscowość: Milanówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-822

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@milanowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milanowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-952e4579-329b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest Projektowanie odwodnienia Centrum w Milanówku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-952e4579-329b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003895/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Projektowanie i budowa odwodnienia Centrum w Milanówku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242701/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sygnatura: ZP.271.2.18.2021.JS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej odwodnienia Centrum w Milanówku, którą należy wykonać wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z uzyskaniem dla inwestora niezbędnych warunków technicznych do projektowania, prawomocnej decyzji pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych do ziemi i budowę urządzeń wodnych (jeżeli będzie konieczne), a także opinii, uzgodnień, wypisów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, pozwoleń oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę opracowania dokumentacji projektowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Projektowanie i budowa odwodnienia Centrum w Milanówku.
w następujących ulicach:
1) Warszawskiej (odcinek od Władysława Smoleńskiego do sklepu ogrodniczego);
2) Piłsudskiego (odcinek drogi gminnej);
3) Krzywej i ul. Przeskok;
4) Grudowskiej (odcinek od ul. Warszawskiej do ul. Granicznej);

2. Z powodu braku odwodnienia powierzchniowego w w/w ulicach, należy zaprojektować system odwodnienia, który zagospodaruje wody opadowe stagnujące na powierzchni ulicy w postaci kanalizacji deszczowej zbiorników retencyjno – chłonnych, rurociągów retencyjno - chłonnych w celu zwiększenia bezpieczeństwa ruchu oraz komfortu mieszkańców.
3. W ramach realizacji zadania budżetowego dokumentacja projektowa zostanie podzielona na cztery opracowania.
4. Zamawiający dopuszcza, po wcześniejszym uzyskaniu jego akceptacji, wskazanie w dokumentacji na znak towarowy, patent lub pochodzenie z uzasadnionych względów technologicznych, ekonomicznych lub organizacyjnych, albo – jeżeli obowiązek taki wynika z odrębnych przepisów. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany umieścić dopisek: „dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych” (zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp ). Projektant zobowiązany jest zawrzeć w dokumentacji określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności tj. podać kryteria równoważności.
5. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, dalej w treści jako ,,OPZ’’ stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj.: do dnia 2 listopada 2021 do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.