Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197377/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
- 2022/BZP 00214915/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-095/2022 Zad.1 Przebudowa cz. DS T-6 PWr poleg. na: wymianie dźwigu osob. oraz dostosowaniu pom. mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz Zad. 2 Remont DS T-6 PWr
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-095/2022 Zad.1 Przebudowa cz. DS T-6 PWr poleg. na: wymianie dźwigu osob. oraz dostosowaniu pom. mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz Zad. 2 Remont DS T-6 PWr2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d790022-e63e-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/47/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont Domu Studenckiego T6 przy ul. Reja 54/56, Przebudowa części Domu Studenckiego T6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dot. Zadania Nr 1 jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197377/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-095/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 - „Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 polegająca na: wymianie dźwigu osobowego oraz dostosowaniu pomieszczeń mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami w formule "zaprojektuj i wykonaj"2. Zamówienie dot. Zadania Nr 1 jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Dla Zadania Nr 1
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
45000000-7 Roboty budowlane
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45262321-7 Wyrównywanie podłóg
45262500-6 Roboty murarskie
45262650-2 Okładziny
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego
45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
4. Zakres przedmiotu zamówienia na Zadanie Nr 1 określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFFU), stanowiącym Załącznik Nr 3a do SWZ;
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ - dla Zadania nr 1.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane przez siebie zadanie Nr 1 i/ lub Zadanie nr 2
7. Realizacja przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1- następować będzie w Etapach- opisanych w SWZ.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 16 wzoru umowy (Załącznik Nr 2a do SWZ – dla Zadania Nr 1).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 520000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 - „Remont Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56”.9. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Dla Zadania Nr 2
45000000-7 Roboty budowlane
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
10. Zakres przedmiotu zamówienia na Zadanie Nr 2 określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3b do SWZ;
11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 2b do SWZ - dla Zadania nr 2.
12. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 11 wzoru umowy (Załącznik Nr 2b do SWZ – dla Zadania Nr 2).
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 302593,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 uPzp
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ cena ofertowa na Zadanie Nr 1 i na Zadanie Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na sfinansowanie zamówienia w obu zadaniach.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
-unieważnienie prowadzonego postępowania przetargowego:
Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 uPzp
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ cena ofertowa na Zadanie Nr 1 i na Zadanie Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na sfinansowanie zamówienia w obu zadaniach.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ubezpieczenia 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej we Wrocławiu
- Dostawa elementów do rozbudowy systemów AV Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Usługa świadczenia zdalnego dostępu do publikacji elektronicznych dla czytelników Wrocławskiego Systemu Bibliotek Szkolnych
- SZP/243-333/2025 System fotopletyzmograficzny do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia tętniczego dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa paliw płynnych (ON oraz Pb95) na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- dostawa środków do dezynfekcji
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- "Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Baranów Sandomierski" - OSP Kaczaki i OSP Marki"
- Przebudowa i budowa obiektów budowlanych na terenie stadionu miejskiego w Grójcu - etap II
- "Remont i przebudowa nawierzchni chodników Placu Rynkowego we Wrocławiu wraz z nasadzeniami drzew i zieleni ozdobnej", zadanie realizowane w ramach Programu Zielona Rewolucja.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





