eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-095/2022 Zad.1 Przebudowa cz. DS T-6 PWr poleg. na: wymianie dźwigu osob. oraz dostosowaniu pom. mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz Zad. 2 Remont DS T-6 PWr



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/242-095/2022 Zad.1 Przebudowa cz. DS T-6 PWr poleg. na: wymianie dźwigu osob. oraz dostosowaniu pom. mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz Zad. 2 Remont DS T-6 PWr

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-095/2022 Zad.1 Przebudowa cz. DS T-6 PWr poleg. na: wymianie dźwigu osob. oraz dostosowaniu pom. mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz Zad. 2 Remont DS T-6 PWr

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d790022-e63e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/47/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont Domu Studenckiego T6 przy ul. Reja 54/56, Przebudowa części Domu Studenckiego T6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dot. Zadania Nr 1 jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197377/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-095/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 - „Przebudowa części Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56 polegająca na: wymianie dźwigu osobowego oraz dostosowaniu pomieszczeń mieszkalnych dla osób ze szczególnymi potrzebami w formule "zaprojektuj i wykonaj"
2. Zamówienie dot. Zadania Nr 1 jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
3. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Dla Zadania Nr 1
71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
45000000-7 Roboty budowlane
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45262321-7 Wyrównywanie podłóg
45262500-6 Roboty murarskie
45262650-2 Okładziny
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego
45314320-0 Instalowanie okablowania komputerowego
45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45320000-6 Roboty izolacyjne
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie
4. Zakres przedmiotu zamówienia na Zadanie Nr 1 określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFFU), stanowiącym Załącznik Nr 3a do SWZ;
5. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2a do SWZ - dla Zadania nr 1.
6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na wybrane przez siebie zadanie Nr 1 i/ lub Zadanie nr 2
7. Realizacja przedmiotu zamówienia - Zadanie nr 1- następować będzie w Etapach- opisanych w SWZ.
8. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 16 wzoru umowy (Załącznik Nr 2a do SWZ – dla Zadania Nr 1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 520000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 - „Remont Domu Studenckiego T-6 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Reja 54/56”.
9. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Dla Zadania Nr 2
45000000-7 Roboty budowlane
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 Roboty malarskie
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne

10. Zakres przedmiotu zamówienia na Zadanie Nr 2 określony został w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 3b do SWZ;
11. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 2b do SWZ - dla Zadania nr 2.
12. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na realizację przedmiotu zamówienia – min. 5 lat. Szczegóły dotyczące rękojmi i gwarancji znajdują się w paragrafie 11 wzoru umowy (Załącznik Nr 2b do SWZ – dla Zadania Nr 2).
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 302593,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 uPzp
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ cena ofertowa na Zadanie Nr 1 i na Zadanie Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na sfinansowanie zamówienia w obu zadaniach.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

-unieważnienie prowadzonego postępowania przetargowego:

Podstawa prawna: art. 255 ust. 3 uPzp
Uzasadnienie prawne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
Uzasadnienie faktyczne: Postępowanie przetargowe zostało unieważnione, ponieważ cena ofertowa na Zadanie Nr 1 i na Zadanie Nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia.
Zamawiający nie dysponuje dodatkowymi środkami na sfinansowanie zamówienia w obu zadaniach.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.