Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00168112/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00177921/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,194739,d94a83ea8973e4444ff89f4cc8d3c904.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RDW w Białej Podlaskiej Remonty obiektów mostowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96202b43-3e6d-456f-bb38-fa1d3c66bce4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00084129/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 RDW w Białej Podlaskiej. Remonty obiektów mostowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168112
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R1.ST.371.4.2025.tb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE nr 1-Remont przepustu ramowego z obustronnymi przedłużeniami z kręgów betonowych fi 150 na DW 812 w m.
Kolonia Łomazy km 17+914 -pobocza+skarpy po obu stronach jezdni
-Remont przepustu rurowego fi 150 w miejscowości Kożanówka DW 812 km 28+250 -pobocze+skarpa po
lewej stronie jezdni
-Remont mostu DW 812 w m. Szelest km 23+636
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 181344,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE nr 2-Remont przepustu rurowego trzyotworowego fi 120 na DW 806 w m. Trzebieszów km 14+532
-Remont przepustu rurowego fi 100 na DW 812 km 16+500 strona lewa (od osi jezdni do końca przepustu)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 36613,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE nr 3-Remont mostu DW 812 w m. Wisznice km 35+019
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 93189,55 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181344,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228445,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181344,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BARTBUD Paweł Bartkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151799849
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181344,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
najniższa oferta przekracza kwotę na finansowanie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
najniższa oferta przekracza kwotę przeznaczoną na finansowanie zadania
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych i toaletowych
- Usługa druku, oprawy i dostawy książek do Wydawnictwa UMCS
- Realizacja usług badawczych
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego
- Dostawa wyposażenia konstrukcyjnego oraz peryferii dla Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Domaniewicach
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Borki w Gminie Łęczyca
- Budowa zatoki autobusowej przy drodze powiatowej 1357 K w Szynwałdzie - Japonia - ETAP II
- Remont drogi wewnętrznej na dz. nr 138 w miejscowości Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.